2UNLIMITED (13.1.)

50 posts, 3 pages, 10,155 views

Avatar
#22 • • Joe Le Bon Guest
Twilight Zone! nyt tulee pakko nähdä -nimi *hih*

Nostalgia-illat on kyllä olleet hyvä piriste.
tomii

Posts: 3,594

#23 • • tomii kallion herttua

Anselmi, 7.1.2006 02:20:
---
Zebir, 6.1.2006 22:17:
---
$, 6.1.2006 22:13:
2 Unlimited teki comebäckin muistaakseni v.1999 jolloin bändistä oli vaihtunut kaksi(!) jäsentä.

Kaksi isohinkkistä naista siis tiedossa ellei 2U esiinny alkuperäisellä kokoonpanolla.

Em. naisilla ei ole siis mitään tekemistä 90-luvun alkupuolen hiteillä.

---


Mitä alkuperästä siinä bändissä sitten on? Ainakin musiikkivideoissa on vaan 2 tyyppiä mutta tuskin koko bändin kokoonpano vaihtu?

Aika harhaanjohtavaa mainontaa kyl jos se onkin vaan joku ysäri-ilta. Eihän siinä oo mitään hohtoa. Mitenköhän tuo asia sitten oikeesti on o_O

---

Ite kans repesin ihan kympillä ku niitähän on tosiaan vaan ne kaks tyyppiä, aika comeback jos tyypit on välissä vaihtunut*nauru*



Tossahan on sellainen juttu, että ton 2Unlimitedin taustalla on 2 tuottajaa (Phil Wilde & Jean-Paul de Coster) ja noi muut ovat vain olleet esiintyjiä niinsanotusti. Eli noi "esiintyjät" tai laulajat ovat vaihtuneet, mutta samat jannut ovat vääntäneet sitä musiikkia kokoajan taustalla. *hymy* Eli tää perus poppibändi-kuvio. *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#24 • • Peppi Guest
Vuosi 1994, 2 Unlimited ja Real Things -levy. Levy oli ensimmäisten joukossa, jotka hommasin itselleni saatuani cd-soittimen. Ikää oli 12 vuotta ja kyseessä siis eka dance-levyni. *hihu*
Zebir

Posts: 659

#25 • • Zebir

tomii, 7.1.2006 13:29:
Tossahan on sellainen juttu, että ton 2Unlimitedin taustalla on 2 tuottajaa (Phil Wilde & Jean-Paul de Coster) ja noi muut ovat vain olleet esiintyjiä niinsanotusti. Eli noi "esiintyjät" tai laulajat ovat vaihtuneet, mutta samat jannut ovat vääntäneet sitä musiikkia kokoajan taustalla. *hymy* Eli tää perus poppibändi-kuvio. *hih*



No mut onko No Limit, Real Thing ym hitit samoja ellei just ne kaks laula ne ketkä sillon aikoinaan ne levytti? Ei ainakaan multa heru paljoo rispektii mihinkään "covereihin".

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

tomii

Posts: 3,594

#26 • • tomii kallion herttua

Zebir, 7.1.2006 13:58:
---
tomii, 7.1.2006 13:29:

---


No mut onko No Limit, Real Thing ym hitit samoja ellei just ne kaks laula ne ketkä sillon aikoinaan ne levytti? Ei ainakaan multa heru paljoo rispektii mihinkään "covereihin".



Tottahan tuo. Tosin playbackina ne laulut kumminkin tulisi *vink* *hymy* Mutta joo...

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#27 • • Edited tomii kallion herttua

Peppi, 7.1.2006 13:47:
Vuosi 1994, 2 Unlimited ja Real Things -levy. Levy oli ensimmäisten joukossa, jotka hommasin itselleni saatuani cd-soittimen. Ikää oli 12 vuotta ja kyseessä siis eka dance-levyni. *hihu*



hehe.... mulla vuosi tais olla '92 ja 2 Unlimitedin "Get Ready!" -kasetti oli mun eka dancealbumi *hih*

edit: niin ja ikää oli myös tuo 12v. *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Anime

Posts: 1,939

#28 • • Anime Retrostööpeli
Ui juma!! Tänne!! *aplodit*

--
-K

nethr

Posts: 763

#29 • • nethr !!
Tänne tänne tänne tänne *jiihaa* *jiihaa* ::DDDD

--
xD

Tarsu

Posts: 2,449

#32 • • Tarsu

Amnesia, Jotenkin tuntuu, että tämä on väärällä foorumilla...



:O

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#33 • • pia^^ Guest
Vaikuttas siltä et tänne eksyy, jos kyydin saa hommattua *jiihaa*
remotion

Posts: 5,283

#34 • • remotion nostatus guru

Peppi, 7.1.2006 13:47:
Vuosi 1994, 2 Unlimited ja Real Things -levy. Levy oli ensimmäisten joukossa, jotka hommasin itselleni saatuani cd-soittimen. Ikää oli 12 vuotta ja kyseessä siis eka dance-levyni. *hihu*




oli mun kaikkien aikojen ensimmäinen levy, tai kasetti siis, tämä hankittiin samalla kertaa kun mun mankkakin. elämäni tärkein julkaisu etten sanoisi. kappaleis on potkua ja laatua mitä ei nykyään tuu vastaan lähes ikinä.
Esa

Posts: 947

#35 • • Esa
Vastaus tuli:

Date: Wed, 11 Jan 2006 17:44:18 +0200 (EET)
From: studio7 at sk-ravintolat.com
Subject: Re: 2unlimited ?

Terve,

2unlimited esiintyy nykyisellä kokoonpanollaan Studion lavalla 13.1.2006


T:Staff



Mikähän toi nykyinen kokoonpano sit o?
leenuliinu

Posts: 1,022

#36 • • leenuliinu Kenen kaveri

Remotion, 8.1.2006 21:17:
oli mun kaikkien aikojen ensimmäinen levy, tai kasetti siis, tämä hankittiin samalla kertaa kun mun mankkakin. elämäni tärkein julkaisu etten sanoisi. kappaleis on potkua ja laatua mitä ei nykyään tuu vastaan lähes ikinä.



Mi-TÄH?! Mitä ihmeen musiikkia sä sitten kuuntelet?

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

remotion

Posts: 5,283

#37 • • remotion nostatus guru

leenuliinu, 11.1.2006 21:03:
---
Remotion, 8.1.2006 21:17:
oli mun kaikkien aikojen ensimmäinen levy, tai kasetti siis, tämä hankittiin samalla kertaa kun mun mankkakin. elämäni tärkein julkaisu etten sanoisi. kappaleis on potkua ja laatua mitä ei nykyään tuu vastaan lähes ikinä.

---


Mi-TÄH?! Mitä ihmeen musiikkia sä sitten kuuntelet?



jugoslavialaista alkuperäismusiikkia harmonikkasovituksina? Muita kysymyksiä? ;)
Kolera

Posts: 4,256

#38 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
http://en.wikipedia.org/wiki/2_Unlimited
Tosiaan tuo Anita Doth näyttäs vielä kiertelevän tuon infon mukaan eeroopan lupeja. Ei sitten tartte kuunella mitään riimittelyä tai sit siellä on vaan joku tusinasälli hölisemäs playbackin päälle =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#39 • • Joe Le Bon Guest

Kolera, 13.1.2006 18:45:
http://en.wikipedia.org/wiki/2_Unlimited
Tosiaan tuo Anita Doth näyttäs vielä kiertelevän tuon infon mukaan eeroopan lupeja. Ei sitten tartte kuunella mitään riimittelyä tai sit siellä on vaan joku tusinasälli hölisemäs playbackin päälle =)



Eli just sitä mitä pitääkin! Taustanauha + tissit = menestys
Kolera

Posts: 4,256

#40 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

JLB, 13.1.2006 18:49:
Eli just sitä mitä pitääkin! Taustanauha + tissit = menestys


MILF *sydän* niin tiiä sit kui hyvin on pysyny muotissaan =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä