voihan pentele tuli vähän liian hätäseen.
Täähän on loistavaa alottelevalle dj:lle / nousevalle tj.
Olen juuri aikeissa alottaa levyjen pyörittämisen, kunnon fyysisiä (ei koneella) vehkeitäkään ei vielä ole, niin varmaa turha lähteä tällaseen kisaan.
Mut toivottavasti järjestätte jotai vastaavaa myös jatkossakin.
Koska kisa on ollut yllättävän suosittu, loppuu haku aikaisemmin kuin piti, jotta ehdimme tekemään rauhassa soittojärjestykset.
Mikäli vielä olet turkulainen (tai lähialueilta) suosittelemme lähettämään hakemuksen. Ikävä kyllä ulkopaikkakuntalaiset tulevat melkein kaikki karsiutumaan itse kilpailusta, pahoittelemme :( Lopulliset listat julkaistaan viimeistään maanantaina 16.1.
sori kun tuli vähän myöhässä tää ilmoittautuminen toivottavasti silti pääsis, yritän laittaa uusimman setin klubitukseen vanha linkki ei toimi. ajattelin et voisin kyhätä kyl uuden zetin vaikka huomenn ja klubitukseen sen tässä parin päivän sisällä, ainakin voin laitta vanhan setin tai tuoreimman setin uudestaan linjoille.
-Kani-
velikani, 10.1.2006 20:35:
sori kun tuli vähän myöhässä tää ilmoittautuminen toivottavasti silti pääsis, yritän laittaa uusimman setin klubitukseen vanha linkki ei toimi. ajattelin et voisin kyhätä kyl uuden zetin vaikka huomenn ja klubitukseen sen tässä parin päivän sisällä, ainakin voin laitta vanhan setin tai tuoreimman setin uudestaan linjoille.
-Kani-
Ei tarvita miksauksia, pelkästään noi tiedot mitä ekassa postauksessa pyydettiin. Miksauksia ei ehdittäis kuitenkaan kuuntelemaan, ja muutenkin lienee parasta että dj:t on meille mahdollisimman "tuntemattomia", jottei turhia ennakkokäsityksiä pääsis muodostumaan.
Sun hakemukses tuli perille, ja on otettu huomioon.
onnea tuhottomasti kaikille tälläset tapahtumat on aina todella hyviä ja kannustaa ihmisiä soittaan ja treenaan ;) Ja Cosmic Fuulille tää neiti luo eritysen paljon hyviä fiboja ja ah psyke saralle kanssa enemmä soittajia jihaaaaaa :))))))
damn, ei herunu mulle vielä voittoa mutta paras voitti :)
Onnea Niskalle Finaaliin ja kiitos kaikille muillekkin dj:lle ja populalle joka mestoille jaksoi eksyä, hölmö kuittaa ja jatkaa harjotuksia :)