dimp - mixtreme 2 (hard tekno)

15 posts, 1 page, 5,305 views

pmid

Posts: 528

#1 • • pmid hyvänpuolulainen
Tässä toinen miksaukseni itsetehdyistä biiseistä. Tyylinä edelleen hard tekno, pituutta puolisen tuntia. Miksaus on tietokoneella tehty. Palaute on oikein tervetullutta taas :)

biisilista:
1. check it out bootleg
2. thermos
3. manamana
4. hard vessel
5. glitterkirsi

tekno

lisätiedot - kuuntele

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

Avatar
#2 • • ikj Guest
manamana :DDD

heti kuunteluu!
DagO

Posts: 1,066

#3 • • DagO häröö
Pitääpäs kuunnella.
bansq

Posts: 931

#4 • • bansq leftfield winger.
ryti-c!

ch-ch-check it out:in miksauksessa vähän terävyyttä ja kitkeryyttä siihen alkuperäisen biisin stabiin, ei kuulu kunnolla läpi, muuten hyvä idea :)

thermos kuulostaa ihan hyvältä työkalulta levypakkiinkin, tekis vaan mieli tietää miten loppua kohti noin korkealle nouseva biisi loppuu (manamana rullaa päälle).

manamana on loisto, bassot tippuu tarpeeks alas ja haitsu on imo helvetisti parempi kun avrg-pesukoneilussa. rööh.

hard vessel ei oikein etene, polkkasaundit junnaa. pari ihan hyvää rytmirikkoa välissä, perushuttua muuten.

glitterkirsissä on ensimmäisenä vähän repivyyttä, mut saundi tuntuu puuroutuvan, liikaa säröä?


yhteenvetona kaikki biisit on ihan arvostettavaa matskua, monet tekee tän huomattavasti huonommin. manamana päräytti, hyvää häröilyasennetta! jatka vaan testailua noilla rytmirikoilla (neuroo peliin?), kerb krasher on edelleen mun lemppari <2

--
plip goes on.

Occu

Posts: 2,528

#5 • • Occu
hyvän mixin oot vääntänyt jälleen kerran.

tossa ekassa biisissä olisi voksut tosissaan voinneet olla
hippasen paremmin esillä. nyt ne vähän hukku kaiken muun
soundin sekaan.

muuten on kyllä aika munakasta kolistelua alusta loppuun.

--
..::MOI::..

Avatar
#6 • • ikj Guest
jätkälle lisää keikkaa! :)

mut joo. en oikee tiedä mitä mieltä olen tosta ekasta raidasta. muhun ei muutenkaa yleensä uppoo noi schranz bootlegit.
mut toi thermos & manamana on jo sit todella tiukkaa matskuu! (heität mulle ton thermoksen cd´lle!)
toni

Posts: 912

#7 • • toni
Puoleen väliin oon ehtiny kuunnella ja rokkaa ihan vitusti. Taptap
remotion

Posts: 5,283

#8 • • Edited remotion nostatus guru
mä voisin mielellään ottaa tän ekan biisit kans cd:llä! *vink* en yleensä soittele teknoa kuin mausteeksi mut potkii niin pirusti ettei voi kieltäytyä!!
Nää loput biisit menee perinteiseen tekno tyyliin ohisektoriin
frns

Posts: 264

#9 • • frns
JEH! JEH! Mua kans snadisti häiritsi noiden vokaalien häviäminen ton kolinan alle tossa ekassa raidassa. Ihan kuin oisin joskus kuullut tost biisistä "selkeämmänkin" version.. dunno.. Muhunkin iski kyllä eniten toi Thermos ja tietenkin niiiin hauska Manamana *iloinen*

PHENOMENA! TY TYY TY DY DY!!! *hih*

Hyvää saundia 4 sure!!!

--
Eiku siis niinku..

pmid

Posts: 528

#10 • • pmid hyvänpuolulainen
Kiitos paljon tähän asti kommentoineille!

Tosiaan ekan biisin miksaus on vähän jäänyt persiilleen. Olen jo korjaillut sitä. Myös viimeisen biisin puuroutumaa olen selkeyttänyt. Sitä tulee aina kummasti kuuroksi pienille virheille kun tarpeeksi kauan jauhaa yhtä biisiä :P

Korjatut versiot valitettavasti eivät enää päivity tähän miksaukseen, kun olen jo tyhmyyksissäni poistanut miksausfilen.

Lisää vaan palautetta ihmiset! Sillä on merkitystä! :)

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

LoFi

Posts: 726

#11 • • LoFi
Hitto mitkä biisien nimet :D Pitää imuttaa tää ja kuunnella kun pääsen omalle koneelle. Viime kertainen miksauskin oli aika jees, vaikka hard tekno ei oikein ookkaan mun cup of tea.

Glitterkirsit!!! LOLOLOL!
LoFi

Posts: 726

#12 • • LoFi
1. Ihan hauska bootleg, mutta voksut välillä menee niin eri tahtiin että häiritsee. Leikkaile vähän enemmän niitä voksui siinä alussa? Lopussa alkaa olla jo kivasti tunnelmaa :)

2. Vähän tylsä... mutta enhän minä hard teknosta muutenkaan hirveästi välitä.

3. :D:D:D MAHNAMAHNA!! Tyttyyyytitydy!! Mahtava breikki :D:D Yllättävän toimiva vääntö

4. samat kommentit kuin kappaleessa numero 2.

5. samat kommentit kuin kappaleessa numero 2.


Mutta vaikka tässä nyt melko kritiikkipainotteisesti tuli kirjoitettua, niin pitää muistaa että darrassa ei kannata kuunnella hard technoa :D no ei vaineskaan.. ihan hyvää vääntöä ja munaa tästä setistä ei kyllä puutu. Itse ehkä tuota hallisaundia vähentäisin vähän koska se tulee sitten luonnollisesti mukaan kun soittelee oikeissa paikoissa ;)

Keikkaa dimpille!
subu

Posts: 1,174

#13 • • subu Suski
Hyvä Anttii!!

manamana *nauru*
Pablo

Posts: 1,875

#14 • • Pablo
Oot Antti guru mut nyt en kyllä keksi mitään rakentavaa palautetta. Laitan tulemaan henkilökohtaisesti sitten kun nähdään :)
Fea

Posts: 690

#15 • • Fea Ithaqua
tää on kyllä eri piukka väännös!!

--
Booze is the answer. I dont remember the question