Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 901,547 views

larzizi

Posts: 1,661

#1301 • • larzizi
Vuosisadan krapula. Palasin vast äsken laivareissulta, joka päättys eilen. Tuli eksyttyä baariin ja sen jälkeen laivajatkoille meijän tamperelaisten laivapoikien kanssa.

Ei vittu en selvii ehkä ikinä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kriss G

Posts: 1,492

#1302 • • Kriss G Wir brauchen bass
Tekis vaan mieli itkeä...

--
DESTROY ALL HIPPIES

Lyylikki

Posts: 2,975

#1304 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä oon syöny nyt puoli pakettia leipää, eikä tää nälkä meinaa lähteä vielä niilläkään. Kohta on ehkä pakko mennä ostamaan pitsaa.

(Humalatilasta kertoo ehkä se, että en päässyt eilen Kutoselle sisään *ding*)
Timce

Posts: 5,381

#1305 • • Timce
13 tuntia pokeria ja siihen päälle "muutama" drinksu. Yhtiömme kiittää. *piis*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

pirpeli

Posts: 5,533

#1306 • • pirpeli
Krääääh. Ei pitäny lähteä, päädyin juomaan olutta, linnunmaitoa, skumppaa, St. Brendan´sia, siideriä, salmaria...Ja senhän huomaa.

Mutta vittu että oli kova Huoratron live Klubilla!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

JaUHomAto

Posts: 395

#1307 • • JaUHomAto väärä nimi
olipas ujot simat*känni*, hupsis*blush*
Cress

Posts: 405

#1308 • • Cress
Jeb Rankkaa treenamista uuttavuotta varten *piis*
fantaB

Posts: 134

#1309 • • fantaB
Ei huvita enää koko uusvuos, jos tää darude toistuu. *igor*
Mut eilinen keikka Kutosel oli kyllä hyvä.

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

MissKoo

Posts: 1,289

#1310 • • MissKoo
Olen alkoholisti. Viime viikolla dokasin 5 päivää seitsemästä. Uuuuuh.. *uuh* jos tänään ei olisi UV en lähtisi minnekään. Luojan kiitos tipattomasta tammikuusta!

Ei tässä olo oikeastaan muuten mitenkään paha ole, väsyttää ja naama on niin turvonnut, ettei tänä iltana mitenkään pysty olee hehkeimmillään. Noh, kukkiihan se perunakin *joo*

Luojan kiitos nää juhlapyhät loppuu tähän päivään.
Jone

Posts: 8,258

#1311 • • Jone Archibald Haddock

MissKoo, 31.12.2007 09:49:
Olen alkoholisti. Viime viikolla dokasin 5 päivää seitsemästä. Uuuuuh.. *uuh* jos tänään ei olisi UV en lähtisi minnekään.



Pistit paremmaksi - multa onnistui vaan kolme seitsemästä. Silti harkitsen ihan vakavissani sitä, että skippaan koko uudenvuoden. Jotenkin ylenpalttisen juhlimisen jäljiltä tälle päivälle tarvittava juhlafiilis on täysin kadoksissa. *ding*
nethr

Posts: 763

#1312 • • nethr !!
Pikkuillallinen ja pikkuratailu siihen päälle + nyt työpäivä. Ei kovin hyvä kombinaatio *sars*

--
xD

MissKoo

Posts: 1,289

#1313 • • MissKoo

Jone, 31.12.2007 10:33:
---
MissKoo, 31.12.2007 09:49:
Olen alkoholisti. Viime viikolla dokasin 5 päivää seitsemästä. Uuuuuh.. *uuh* jos tänään ei olisi UV en lähtisi minnekään.

---


Pistit paremmaksi - multa onnistui vaan kolme seitsemästä. Silti harkitsen ihan vakavissani sitä, että skippaan koko uudenvuoden. Jotenkin ylenpalttisen juhlimisen jäljiltä tälle päivälle tarvittava juhlafiilis on täysin kadoksissa. *ding*



Siis aivan sama fiilis. Jouluna tuli juopoteltua niin aatonaattona, aattona kuin ensimmäisenä joulupäivänäkin. Vkoloppuna YRITIN etten juo mitään, mutta joka kerta kun näin jonkun kaverin, niin siideripullo pilkisti taskusta. Minkäs siinä sitten tekee kun liha on niin heikko *tirsk*

En ymmärrä miten jaksan kiinnostua tänään lähteä mihinkään. Pakko kait se on, kun kavereillekin tullut luvattua kunnon kemuttelut. MÄ RUPEEN NYT TSEMPPAA ITTEENI!! *nauru* Samoin sulle *hali*

Luojan kiitos töistä pääsee jo ihan kohta pois.
asdf

Posts: 3,155

#1314 • • asdf

MissKoo, 31.12.2007 09:49:
Olen alkoholisti. Viime viikolla dokasin 5 päivää seitsemästä.



Myönnän saman, ja määrä oli kyl ihan liikaa. Toisaalta jouluna vetää helposti vahinkokännejä, kun glögiä ja punkkua tuppaa juomaan joka aterialla.

Luojan kiitos nää juhlapyhät loppuu tähän päivään.



Amen to that!
MissKoo

Posts: 1,289

#1315 • • MissKoo

Zenni, 31.12.2007 12:08:
---
MissKoo, 31.12.2007 09:49:
Olen alkoholisti. Viime viikolla dokasin 5 päivää seitsemästä.

---


Myönnän saman, ja määrä oli kyl ihan liikaa. Toisaalta jouluna vetää helposti vahinkokännejä, kun glögiä ja punkkua tuppaa juomaan joka aterialla.


---
Luojan kiitos nää juhlapyhät loppuu tähän päivään.

---


Amen to that!



Joo, tää on ihme aikaa, kun joka paikassa on just glögiä, viiniä yms. ja sit kun olet pari lasia juonut niin järki ei enää päätä pakota yhtään ja maistuu parit lasit lisääkin.

Tsemppiä sullekin uudenvuodenviettoon, sillä se lähtee millä on tullutkin *hih* tosin huominen ja veikkkaanpa että vielä keskiviikko voi olla kohtuullisen tuskallisia päiviä *tirsk*
krisse

Posts: 187

#1316 • • krisse ™
3 asti eilen kuppilassa ja heräsin 8.30 tänään, luulisi että kunnon juomisella nukkuis pidempään. En tosin varsinaisesti tiedä olenko krapulassa vai humalassa, tuntuis olevan joku outo välitila. Ei kai auta muu kuin ottaa lisää juomaa, Matti Kyllösen sanoin "KONEET KESTÄÄ!!1".
peikkolapsi

Posts: 1,180

#1317 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ilmottaudun kanssa tähä dokukerhoon;
veti tiistaina, keskiviikkona huono olo, veti torstaina, perjantaina huono olo, veti lauantaina, sunnuntaina huono olo, veti maanantaina, tänään huono olo.... *sars*

vois ehkä joo rajottaa.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

phear

Posts: 804

#1318 • • phear <X>
Hyvin hyvin lievässä. Success!
Fyrisch

Posts: 4,525

#1319 • • Fyrisch
huomen ehkä vast krapulas, viel täydes humalas.

ei vittu mitä sekoiluu taas, päätin ottaa mustan taksin kotii ja meinas loppuu seki reissu huonosti.
anniharha

Posts: 1,937

#1320 • • anniharha
Olen.

--
and though my words could save the world they never come out right