•
•
coolcat82 You only live once, so do it well!
Ihana kahen päivän darra Tukholmanreissun seurauksena Kaikki rahat meni juopotteluun yllättäen... jäi kätee sentää se lateksihame kun ei mitään muuta mielenkiintosta shopattavaa löytyny ja oloki oli niin kauhee ettei jaksanu paljo mitää hirveest ees katella. Ryyppäämisekshän se reissu meni...
uuf ja puuh kaamee olo...just heräsin. taidan kyllä varmaan olla vielä aika lailla humalassakin, mutta päätä särkee jo nyt siihen malliin että tästä päivästä tulee tuskaa. Ja untakaan ei meinaa saada. Takana parin tunnin unet..ja väsyttää niin pirusti.
Tänään luulin, että kuolen. Ei ollu ees yrjöttävää niin ei muuta kuin sappinesteet pihalle vai mitä se nyt oli.. Ruokaa en pahemmin oo saanut alas vasta kun hetki sitten kun söin näkkileivän. Mulla ei oo ikinä ollu tällanen krapula. Joskus monta vuotta sitten oli lähes yhtä paha, mutta sillon menin silti jopa futisharkkoihinkin, nyt ei ollu ees istumaan nousemisesta toivoakaan.
Join eilen ihan liikaa.
Oppisinkohan joskus ottamaan sitä viinaa niin, ettei ikinä enää tarvis yrjöö seuraavana pvänä?
Oli mul hauskaa siihen asti kunnes viina kilahti oikeen kunnolla. En kyllä ees tajuu miten oon selviytynyt kotiin kaiken järjen mukaan ja mun kunto mukaanlukien en ois yhtää ihmetelly jos oisin heränny jostai kasun kulmasta aamulla
Sinällään ei ollu paha hjuumala eilen, mutta kun valvoi myöhään, eikä oikein saanut nukuttua ja oli semmoisen hyvänolon ja morkkiksen sekoitus ja koko ajan nälkä, niin siitähän ne krapulan ainekset sai sitten aikaan.
Vaikka en kuulemma vaikuttanut krapulaiselta - hyvä niin.
että pitikin taas keskellä viikkoo eksyä baariin.. mutta minkäs sille voi ku landelta pääsee isoon kaupunkiin missä oikeesti tapahtuukin oikeesti jotain...
hikoiluttaa taas niin julmasti
Otan skidin varaslähdön - olen nimittäin kyllä edelleen varsin pussy-humalassa, mutta aavistettavissa on että muutaman tunnin yöunien jälkeen infernaanilinen kankkunen iskee. Ottais Buranan ja toivois parasta peläten pahitan. Palaillaan.