Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 886,632 views

m1kk3

Posts: 5,560

#941 • • m1kk3 no-life
ei vittu

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Xer

Posts: 261

#942 • • Xer Bassosankaritar
Mietin et josko olis hyvä idea lähtee koiran kans lenkille viel.. Vaikuttaisko se mun tulevaan krapulaan jotenkin..? Ehkä siihen moraalikrapulaan ainaki.
Toistaiseksi oon ainaki tyytyväisesti humalassa sekä fyysisesti, että henkisesti... *joo*
Ober

Posts: 587

#943 • • Ober Dog shit taco
...
roberto

Posts: 251

#944 • • roberto
ehh 2 päivää hangossa teki tehtävänsä *poks*
asdf

Posts: 3,155

#946 • • asdf
Hyi hyvä helvetti.

Nyt on sen asteen Phil Collins päällä et tää päivä taitaa mennä pimeessä huoneessa hikoillen.
Kriss G

Posts: 1,492

#947 • • Kriss G Wir brauchen bass
Massif *poks*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Amarie

Posts: 261

#948 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Öäääh, kamala olo. Kävin eilen yhdellä. Istuin viidestä iltapäivällä yöyhteen asti ensin bar68ssa pelaamassa korttia ja kun yhdeksän aikaan seura katosi pois, menin sooloon ja istuin siellä siihen yhteen YKSIN lukemassa vanhoja cosmopolitaneja. Ja join tosiaankin vain sen yhden.

..kunnes kaveri soitti vaille kaksi, että heilla olisi ihan helvetisti viinaa ja että mun pitäisi tuoda musiikkia. Menin sitten sinne, ja heräsin kuudelta kaverin kainalosta ja kipitin kiltisti hirveässä humalassa kotiin.

Nyt huone on niin kuuma, kun aurinko paistaa tähän suoraan, ettei täällä kykenisi olemaan. Ahdistaa.

--
In her eyes I see the sky.

ihani

Posts: 403

#949 • • ihani vp
huomenna nähdään!

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

Lyylikki

Posts: 2,975

#951 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Amarie, 13.7.2007 11:05:
Öäääh, kamala olo. Kävin eilen yhdellä. Istuin viidestä iltapäivällä yöyhteen asti ensin bar68ssa pelaamassa korttia ja kun yhdeksän aikaan seura katosi pois, menin sooloon ja istuin siellä siihen yhteen YKSIN lukemassa vanhoja cosmopolitaneja. Ja join tosiaankin vain sen yhden.

..kunnes kaveri soitti vaille kaksi, että heilla olisi ihan helvetisti viinaa ja että mun pitäisi tuoda musiikkia. Menin sitten sinne, ja heräsin kuudelta kaverin kainalosta ja kipitin kiltisti hirveässä humalassa kotiin.

Nyt huone on niin kuuma, kun aurinko paistaa tähän suoraan, ettei täällä kykenisi olemaan. Ahdistaa.



OIKEIN! Mun pikku tärinä töissä ei tunnu miltään ton tarinan jälkeen. Kaverit ja niiden ehdotukset on kyllä usei aika hurjia.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#952 • • peikkolapsi miisa the maskotti
huhh, ei kyllä yleensä tule mitään darraa, tai ole ainakaa tässä puoleentoista vuoteen tullut. ei tosin tänäänkään ole järin huono olo ollut, kun päässä tuntuu pyörivän vieläkin. *nalle*
kuitenkin olen tässä huomannut, että jos juo illalla salmaria, niin iskee pahalaatuisin sydämentykytysdarra. joskus saan varmaan vielä sydärin krapulapäivänä.

sitä siis odotellessa

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

ef

Posts: 49

#953 • • Edited ef Mikä titteli?
Puhelu n. 20.00 :

[Kaveri] - Miten ois pien pokeri-ilta?
[Minä] - Emmä viitti kun huomenna on töitä
[Kaveri] - No ihan vaan pari erää.
[Minä] - No tulkaa hakee.

Kaupan kautta kämpille,pelit käyntiin ja kaljaa "ihan semmoseen tissutelutahtiin". Ideana oli lähteä tuossa kymmenen-yhdentoista maissa kotiin nukkumaan, eksyin paikalliseen ravitsemusliikkeeseen.

Tappiin asti viinaa kaksinkäsin.

Karu aamu,herätys 8.00.Olo kun hakatulla.Töitäkin pitäis tehdä.
Amarie

Posts: 261

#954 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Oh, piti eilen sitten käydä taas YKSILLÄ juhlistamassa sitä, että palkka tuli. Kahden aikaan kävin ekalla kaljalla, kuuden jälkeen toisella, ja yhdeksän jälkeen onnentuntien perässä juoksemista. Ei kyllä taas mennyt ees kauheasti rahaa, kun kaikille muillekin oli tullut rahat ja mulle tarjottiin melkeinpä koko ilta. Oh mikä olo.

Onneksi tänään on viileä ilma, niin ei kuole tänne asuntoon.

--
In her eyes I see the sky.

Septique

Posts: 441

#955 • • Septique
Jo taas tuli otettua ja olo onki sen tuntunen hohheijaa
Avatar
#956 • • astaroth Guest
540960.gif
Fyrisch

Posts: 4,525

#957 • • Fyrisch
alkaa olee aika hapokast..

jospa nukkuis viel hetken ainaski.
Aidrian

Posts: 1,799

#958 • • Aidrian Furian Master
kohta lähdettävä töihin.. huh-huh.. taidan mennä fillarilla*hikoil*
Late

Posts: 3,441

#959 • • Late team Lasse
Aika veikeä olo, toivottavasti ei tule myslit paluupostissa takaisin. Vielä ei voi olla ihan varma. *hikoil*
Avatar
#960 • • Sunshine^82 Guest
moi *poks*