pe tuparit ja snadi viihtel käynti ja la kaverin polttarit het aamust lähtien. Vanha ei enää kestä/jaksa etc etc*hikoil*niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paha olo koko päivän ollu.
Ja taas krapula, on tuo kuohuviini petollista. Muutaman lasin kun joi, niin yhtäkkiä olikin jo ihan tuubassa. Ja sitten heitettiin kuperkeikkaa pusikkoon, kun jalat lähti omille teilleen.
Öh tänäänkin vielä ihan mahdoton olo, ekan kerran söin tossa 13.30 yhen leivän mutta nyt jos tuo pepsi max auttaisi vähän tuossa nestetasapainon (mistä tämä olo taitaapi johtuakin) tasapainottamisessa.
Ihan mahdoton olotila. Halusin käydä suihkussa sitä helpottaakseni, mutta suihkusta lähti liian kova ääni ja vesi jysähteli ihoon kuin tennispallotykistä. Näppiksestä lähtee kauhea meteli.
kokeilin hetken hetken istua mutta tuli niin huono olo että pakko oli käpertyä takaisin peiton alle. ja olla liikkumatta milliäkään.
eikä toi kuumuus ulkona ainakaan helpota oloa.
ei voi sanoa, että olisi päässyt darra yllättämään :)
enemmin se menee niin, että olen itse yllättännyt darran ja jatkannut vain
tylysti siitä mihin se eilen illalla jäi :D
ja mikäs tässä näin kauniina päivänä hyvässä seurassa ottaa jo aamusta
muutama tasottava ja suunnitella puistoon/rannalle yms. muuta menoa.
Aivan uskomaton olo*poks*koko päivää*igor*ja 7 tuntia töiss*uuh*...tietkö joku ett onko mähdollista ett mä vaan jäänyt jonku junan alle eilen?
ensimmäistä kerta elämäss pystyn sanoo: I wanna die...koska kuolema edes vähä helpottaa tää kärsimys
Viisaana ihmisenä otin heti herättyäni oluen kaapista joten ei päässyt krapulan peikko iskemään. Toivottavasti huomiseksi löytyy myös hivenen arsenaalia jolla torjua tuo suuri vitsaus.