Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 887,738 views

eden

Posts: 406

#721 • • eden Heidi
Nyt on kyl sellanen olo et eimullevähänaikaanmitään.com *igor* *tirsk*

--
Let The Music Play

tomppi

Posts: 1,600

#723 • • tomppi thzombie ™
Ei nyt niin paha vaikka join kyl aika paljon ja Mount Fuji vuoren kokoinen kasa kuitteja todisteeks siitä. Sänky ja Family Guy -->

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

plink

Posts: 1,405

#724 • • plink team paska
tuli otettua oikein huolella perjantaista lähtien ja vasta eilen jossain alkuillasta tajusin ruveta jarruttelemaan. oli hieman epätodellinen olo puolen yön aikoihin, kun promille rupesi kääntymään laskuun, yöllisestä liskodiskosta puhumattakaan. viimeksi ollut yhtä kovat liskot varmaan joskus vuonna 2004 tai jotain. en ole saanut vielä täyttä selvyyttä, onko tässä vielä sen verran alkoholia veressä, että pahin olisi vasta tulossa. seuraavat tunnit sen paljastavat. ja koska viimeisen kerran tuli syötyä ehkä jossain lauantain-sunnuntain tienoilla, niin nyt ei edes aamupalaleipä uppoa. koko pääsiäinen vaikuttaa nyt jälkikäteen yhdeltä usvaiselta yöltä, johon on mahdotonta sijoittaa eri tapahtumia tarkasti jollekin yksittäiselle päivälle. onneks pääsiäinen on vaan kerran vuodessa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

T0mbstone

Posts: 728

#725 • • T0mbstone The Process.
Vähän kyllä heikottaa ja tutisuttaa pääsiäisen jäljiltä. Ehkä sitä saisi olon tasoittumaan viimeistään huomiseen mennessä. *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

sare

Posts: 100

#726 • • sare
saamarin margarita kannu minkä teit mulle keskellä viikkoo*grr*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

larzizi

Posts: 1,661

#727 • • larzizi
Ei tässä mitään. Seittemän jälkeen nukkumaan, kaks tuntii unta ja nyt grillaamaan *hmph*

Alkoholi on pahasta *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Late

Posts: 3,441

#728 • • Late team Lasse
Huomenna / muutaman tunnin kuluttua on varmaan niin huono olo että on parempi käydä ilmottautumassa tänne jo etukäteen. *ding*
Jone

Posts: 8,258

#729 • • Jone Archibald Haddock
Kappas, se on jo huhtikuu puolessa enkä oo postannut tähän threadiin mitään tänä vuonna. Eipä oo ollut paljon noita krapuloita.
phear

Posts: 804

#730 • • phear <X>
No minäpä postaan tänne.
Sallakat

Posts: 2,220

#731 • • Sallakat jungle, baby !
niskoii särkeee prkl. muuten ei krapula vaivaa vaik eilen beer festivaaleilla käytiinkin.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#732 • • Peikkotyttö
nilkka on kai vähän nyrjähtäny,kämmenseläs on mustelma ja iso kipeä kuhmu.

päähän sattuu aivan saatanasti,väsyttää,ahdistaa...

joo,olen...

--
Groove is in the Heart

FAIRI

Posts: 558

#733 • • FAIRI
nope nope, mä en vietä krapuloita. mä teen tilanteen eteen aina jtn. viina ku maistuu aina.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#734 • • Taika Guest
parempi pysyä tää päivä kotona.*poks*
ei tarvii kyllä alkoholiin koskea ennen vappua.
Late

Posts: 3,441

#735 • • Late team Lasse
Ja vielä vaan heikottaa.. *poks*
RiD

Posts: 2,817

#736 • • RiD Nukemi
veikkaan että kohta hiipii kimppuun :C

--
*super* *possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#737 • • Sallakat jungle, baby !
ootas.... ei. ei mitään krapulaa. Vaikka olin erittäin päissäääään eilen.
asdf

Posts: 3,155

#738 • • asdf

RiD, 19.4.2007 11:04:
veikkaan että kohta hiipii kimppuun :C



Sama, tällä hetkellä vielä suht hyvä olo mut eiköhän se tuolta koht tule. Oisin HYVIN yllättynyt jos jäis tulematta, mut elän vielä siinä toivossa. *pepsodent*

Eiköhän viimeistään sillon kun syö tai vetää aamuröökin. Sitä odotellessa.
KooKie

Posts: 4,338

#739 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 19.4.2007 12:18:
Eiköhän viimeistään sillon kun syö tai vetää aamuröökin. Sitä odotellessa.



DP-FTW!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RiD

Posts: 2,817

#740 • • RiD Nukemi

Zenni, 19.4.2007 12:18:
---
RiD, 19.4.2007 11:04:
veikkaan että kohta hiipii kimppuun :C

---


Sama, tällä hetkellä vielä suht hyvä olo mut eiköhän se tuolta koht tule. Oisin HYVIN yllättynyt jos jäis tulematta, mut elän vielä siinä toivossa. *pepsodent*

Eiköhän viimeistään sillon kun syö tai vetää aamuröökin. Sitä odotellessa.



Pääsin puoleenväliin mun texmex padan valmistusta ja sitten lävähti. Aamu meni ihan mukavasti humalassa sairaalassa palloillessa :Ö

Nyt kuolema.

--
*super* *possu*