Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 886,016 views

Avatar
#2021 • • astaroth Guest
"HIS HANG OVER LEVEL... IT'S OVER 9000!!"
Kolera

Posts: 4,256

#2022 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
VITTU MIKSEI AIKA MEE NOPEEMMIN! =p

tänään ajatukset sinkoilee aika vitusti liikaa päässä. itkettää, naurattaa, vapisuttaa ja paleltaa kaikkia yht´aikaa ja miksei voi olla jo huominen =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2023 • • astaroth Guest
streakfags report in!

kolme päivän setti takana, joka päivä niin paljon kuin jaksaa vetää ja mä vietän tän päivän istuen suihkun nurkassa itkien ja heiluen kuin autistinen
Septique

Posts: 441

#2024 • • Septique
3 päivää putkee ja nyt on nii perseestä olo. vatsaanki sattuu aiva mielettömästi ei vittu ja pitäs lähtee takas el santa vitun haminaan
Avatar
#2025 • • Sunshine^82 Guest
4 päivän putki takana ja olo on kamala.
Kolera

Posts: 4,256

#2026 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Sunshine^82, 13.4.2009 15:44:
4 päivän putki takana ja olo on kamala.


safkaa, vitamiinoi, hivenaineet...ja ooks saanu jotain hyvänä pitäjää jonka luona voi vaan nukkuu? =P sillähän se menee lopulta kai.


omani....VITTU KRAPULA! yhen päivän dokauksen darra...kuhan nyt en retkähä vetää tätäki päivää umpitunneliin niin vittu mä nautin tästä olosta! ei sitä viime viikon 2 vuorokauden "paniikkikohtaus 3h välein krapulaa" missä ei oma isäkää voinu koskee yhtää etten suoraa haistattanu vittuja et elä koske saatanan mulkku.

ja perään päivän :( on se et mä en pysty pitämään tätäkään päivää vain tässä vaan iltaan mennessä on korjattu taas iiihan vitusti =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kimbou

Posts: 608

#2027 • • Edited Kimbou
saaks tänne tulla vahingonilosena ilkkumaan ja hehkuttaa omaa loistavaa krapulatonta aamua?

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Kolera

Posts: 4,256

#2028 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Kimbou, 18.4.2009 09:43:
saaks tänne tulla vahingonilosena ilkkumaan ja hehkuttaa omaa loistavaa krapulatonta aamua?


olikos se australian jollekki aboriginaaliheimolle niin et krapula on suurin henkinen tila jota ne haki =P

Ja ilkkuahan saa vaikka kuin kuhan siinä mukana ei oo moralisointia mukana =P siinä vaiheessa se menee vittumaiseks mussuttamiseks mitä kukaan ei jaksais kuunnella. Tolla tietty sais kunnon "keskustelun" päälle ku muut ärähtelis näin interwebin välityksellä enemmän ja vähemmän

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Calumet

Posts: 216

#2029 • • Calumet
Pystyyköhän naapurit kuuleen sydämen jyskytyksen seinän läpi? *pahaolo*
Avatar
#2030 • • Sunshine^82 Guest
Ihan hirvee olo ja pahenee vaan koko ajan, apuaaaaaa!
Aztee

Posts: 686

#2031 • • Aztee
äää alkaa onneks jo helpottaan.. oli huono ajatus nukkua "väärinpäin" sängyssä.. sai herätä otsa hiessä ja tajuton kuumotus kiitos auringon.. :E
Late

Posts: 3,441

#2032 • • Late team Lasse
Olo alkaa onneksi vihdoin helpottamaan, meni kyllä taas yks päivä aivan hukkaan eilisen takia. *justjoo*
Sssan*

Posts: 651

#2033 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Masistelukrappe *uuh* Seksistä ja seurasta ei tietookaan..

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

peikkolapsi

Posts: 1,180

#2034 • • peikkolapsi miisa the maskotti
no hyi helevetilläinen *sars*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

asdf

Posts: 3,155

#2035 • • asdf
Hyi vittu, tää on kyl yks pahimmista evö. Ei varmaan auta muu ku ottaa lisää!
wiwi

Posts: 1,575

#2037 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Byöööörgghh. Ei ole hyväksi ihmiselle tämä vappu. Kaks päivää dokaamista joiden jäljiltä tosi huterat muistikuvat. Laukku hävis eilen mutta onneksi tänään soitettiin yhdestä ravintolasta että sieltä löytyy. Eilen otetun kuvan perusteella oon ottanu välikuolemaa kaivarissa.

Niin joo ja kuulin just että olin sammunut kuselle illan pääätteeksi. Kotona onneksi, mutta meillä oli vieraita jotka pääsi todistamaan tätä epäilemättä viehättävää näkyä.

Hävettää. Ja oksettaa.

:(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Coutsi

Posts: 51

#2040 • • Coutsi
Jokohan uskaltaa syödä? Koko aamu menty vessan ja sängyn väliä.

--
I dont want to live in Finland anymore, this is a land of Nazi pigs -Kari Peitsamo, Back in the DDR