Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 887,073 views

Tommo

Posts: 6

#181 • • Tommo
Aamulla pelotti, että tähän oloon kuolee, nyt alkaa pelottaa ettei kuolekaan. Huh.*uuh*
kml

Posts: 1,142

#182 • • kml Keyhole Markup Language
Tää kyl muotoutu niin megalomaaniseks tää darra, et en muista millon on viimeeks ollu näin kauheeta *poks*. No, reilu tunti enää töitä jäljellä, taistellen loppuun asti!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jone

Posts: 8,258

#183 • • Jone Archibald Haddock
Nyt voi ihan aidosti ja rehellisesti sanoa, että onpa vähän saatananmoinen kankkunen. Hikeä puskee jokaisesta ihohuokosesta ja päätä särkee niin helvetisti että hengittäminenkin on työn ja tuskan takana.

Mut olipahan melkoisen kivat Pussyn synttärit.
RainChild

Posts: 909

#184 • • RainChild
Joo, edelleen *igor* En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla. Ah, hyvä minä! Ja ai että, en sitten pystynyt menemään treffeille, kun on niin karmiva olo *uuh*, vituttaa ja harmittaa.

--
Rainchild is back home

Avatar
#185 • • astaroth Guest

RainChild, 15.6.2006 23:16:
En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla.


tervetuloa sunnuntai-maailmaani. jos mulla ei kanuuna täytä vähintään noita kriteereitä, niin olen ollut selvinpäin
RainChild

Posts: 909

#186 • • RainChild

astaroth, 15.6.2006 23:33:
---
RainChild, 15.6.2006 23:16:
En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla.

---

tervetuloa sunnuntai-maailmaani. jos mulla ei kanuuna täytä vähintään noita kriteereitä, niin olen ollut selvinpäin



Joo, noh, mä en oo viime aikoina hirveesti juonu, en muistanu, et miun krapulat osaa joskus olla melko ikäviä... Ah, muistin just, et tossa 6 aikaan alkaa työt, eli viideltä pitäis olla ylhäällä. epäilen, että mun darra ei oo siihe mennes kyl häipyny viel :'D

--
Rainchild is back home

Late

Posts: 3,441

#187 • • Late team Lasse
Joo-o, pari kolme tuntia yöunia takana ja vaikka kuinka yritin illalla jarrutella niin joutuu kohta lähtemään duuniin julkisilla.

Tästä tulee vielä niiiin hyvä työpäivä. *ding*
Jocular

Posts: 1,359

#188 • • Jocular Janni
hyi. *poks*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

pirpeli

Posts: 5,533

#190 • • pirpeli
joo

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jutu

Posts: 3,054

#191 • • Jutu Blondi
Ehkä vähän joo. Ja sit töihin hajoilemaan *pökr**eikä*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

lostgone

Posts: 2,493

#192 • • lostgone
hmm..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Timce

Posts: 5,381

#193 • • Timce
En muista monta join, mutta kävelin kotiin 6km ja se tais laukaista joitain ylimääräisiä myrkkyjä kehossa. Vähän tärisee.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Samu81

Posts: 1,224

#194 • • Samu81 kokolihaa
Miksen mä osaa nukkua darrassa? *ding* Sylettää herätä liian aikasin ja sitten ei saa enään unta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Chatte

Posts: 4,085

#195 • • Chatte Team Teknolipat :)

RainChild, 15.6.2006 23:16:
En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla.


astaroth, 15.6.2006 23:33:
tervetuloa sunnuntai-maailmaani. jos mulla ei kanuuna täytä vähintään noita kriteereitä, niin olen ollut selvinpäin


Huh, jos minulle ilmaantuisi tuollaisia darroja, voisin kyllä enimmäkseen jättää ottamatta - tai kohtuudella ottaminen saisi paljon tiukemmat rajat.

Muistaakseni olen vain kerran oksentanut alkoholillisen illan jälkeisenä aamuna - joka sekin oli sellainen ilta, että olin harjoitellut vähän punaviinin juontia. *nauru*

Joskus hieman maistissa, jo illalla siis, on tosin saattanut päästä oksu, mutta se on ollut vain hyväksi, ompahan poistunut ylimäräinen alkoholi mahdollisimman nopeasti.

P.S. Hah, mikä topikki. Oksujuttuja, hyh. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Femi

Posts: 651

#196 • • Femi
ääh *eiei* vitsin sunnuntai-aukiolot, joutuu keräämään ittensä töihin :(
bubbelgum

Posts: 2,477

#197 • • bubbelgum ~sylikissa~
Nyt taitaa olla pikkasen huono olo. *pökr*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Citty

Posts: 113

#198 • • Citty
Tuli sit eilen käytyy terassilla ja nyt pienessä darrassa ja väsyneenä töissä, möh*blush*
Kianoni

Posts: 357

#199 • • Kianoni pomputtaako?
aivan kamala särkypää
sune

Posts: 2,096

#200 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
KAAMEE KAPULA ! *tirsk*

--
ei kovin ihku eikä plur