Onpahan taas olo.. kai siitä voi syyttää vaan itteensä.. mut kivaa oli.. nyt vaa ei ole.. vielki sellai semikänni, mut darra alkaa puskee läpi.. not nice..
mitäköhän sitä tuli taas eilen tehtyä.. epäilen mustia aukkoja löytyvän muistista ..
Tän päiväsen olon perusteella vois vaikka lopettaa juomisen kokonaan. Säälittävän pienestä määrästä kamala ahdistus tuska kuolema darra. Onneksi helpottaa.
Firman bileet ja ilmanen viina
Enpä muista millon ois viimeksi ollu
näin karmee olo
Onneks oksensin jo yöllä ja heräsin
hirveään hedariin seittemältä ja söin
särkylääkkeen silloin. Niin nyt pystyy
jo kohta lähtee töihin, vain 1,5h myöhässä...
Matkalta ostan kyllä kebabia ja pidän
töissä ekana lounastauon
Leppävaaran Fennia-keikasta jäi aika sekavat muistot ja vitullinen krapula*grr*
•
•
coolcat82 You only live once, so do it well!
Synttäreitä on nyt tullu juhlittuu jo torstaista alkaen Tänää pitäs viel jotenki yrittää vääntäytyy liikenteesee Olotila on kyllä mitä hirvein, kun eilen sain sitte baarissa kaverilta lahjaks pullon kalleinta shampanjaa mitä raflasta löyty ja muut ei edes auttanu sen tyhjentämisessä, koska se oli mun lahja Ja tequilaa vielä perään... olo on kyllä aika perseestä suoraansanottuna.
Yep, olo on kohtuullisen kaamea Ei oo vähään aikaan ollut tämmöstä krapulaa + että kaiken kivan lisäksi on vielä ihan hirvee morkkis
Tuli nukuttua "yöllä" muutama tunti kun vierähti meno vähän aamuun asti (mentiin nukkumaan joskus seittemän aikoihin). Kotiin päästyä oli ihan pakko ottaa muutaman tunnin torkut. Sen jälkeen oonkin painanut tän kamalan oloni kanssa monta tuntia siivotessa kun tuli vähän uusia huonekaluja, enkä pääse edes sänkyyn pötköttelemään välillä kun kaikki tavarat on väliaikasesti sijotettu just siihen
jeejee, kyllä, oon virallisesti krapulas onneks ei eilen tullu kitattuu ihan kaameit määrii alkomahoolii, ni ei oo krapula ollu pahin mahollinen.... mut kummiski aikasta moinen tärinä ollu koko pv:n ja ei näy loppuu... ja hirmu heikko olo...
mulla ku nää pienetki krapulat tuppaa olee astetta kovemmat ku muil
mutta henkis ollaa ja pysytää (ikävä kyl )