Kyllä ja olen....väsyttää ihan perkeleesti ja ruumiintoiminnot vähissä
Pitäis kauppaan ja kaikenlaista...PÖH....meen nukumaan kyl ihan nyt heti!ja sit jos váikkapa jaksaisin jotain..haaah.....mitä lässytystä!Pää hajoo...mutta ei voi muuta sanoa että oli kyllä mukava (tosin aikas säätöinen) eilinen...Sen siitä saa....
Huuuh.....nyt on "kivan ihana" krappetsu!ja koulussa pitäis jaksaa olla onneks ei kauaa...inhoan tätä olotilaa yli kaiken!Tää alkaa olla ehkä se pahin vaihe.....
Aargh! En enää juo viinaa! hirvee päänsärky, silmis sumenee ja oon laatannut 4 kertaa. Vesikään ei pysy sisällä eikä sitä pysty juomaan. Ja kaikki tää ilo vaan muutamasta siideristä
Niin vauhdikas 2 vuorokautta, et huhhuijaa. Aamul herään jonku kauheen eukon vierest, 10km pääst omast himast. Sit yks sen kaveri tulee ovest 11.30 aikoihin, ja tää kaveriki oli yks mun entinen hoito, ni siin vaihees tuli kauhein morkkiski viel. Nopee Hesee syömää, ja sit paikallisee kattomaa lätkäpelii ja dokaa vähä lisää. Nyt kauheet laskut päällä.
--> Heikotus, tärinä, voimaton olo, hikoilu.
Mut oli kyl huisin hauskaa taas, ei käy kieltäminen.
Fyysisesti sellanen lievä krpaulaolo, mut psyykkisesti sit taas ihan vitun ylipirteä..
Sinänsä kyllä ihan kivaa, että koin yhden elämäni pahimmista krapuloista lauantaina, mikä sitten loppui yllätävän aikaisin, kun paikalle hyökkäsi viinoineen niin kivaa seuraa ettei tullu oltua ku tunti selvinpäin. Sunnuntaina heräsi vielä pienessä humalassa ja sama juttu uudestaan.. Minne katosi viikonloppu? Mitä vittua teen töissä? J-ä-ä-d-y-t-t-ä-ä-ä-ä!!!