Virallisesti olen vieläkin kännissä, samoin tuo ukko. Virallisesti lähdetään ihan kohta stadiin katsomaan, kun aikuiset miehet lentää omatekoisella laitteella(ei mitään tekemistä Teemun kanssa)veteen. WUHUUUUUUU!
Tulipa eilen sitten nollattua aika hienosti. Ei oo kauheasti muistikuvia loppuillasta, mutta eksän bändin keikkaa taisin olla katsomassa. Mulla on mennyt rahaakin vaan joku 10 euroa, ja muistan juoneeni 2 jaloviinaa omaan laskuun, joten joku on mulle tarjonnut juotavaa. Nyt on olo sen mukainen.
Tanssin eilen pöydillä ja örvelsin oikeen urakalla, alkoholilla tais olla osuutta asiaan kun otettiin hiukkasen ulkomailla asuvan kaverin suomenvierailun kunniaksi, ja olo on ollu tosiaan sen mukainen... Vieläki vähä heikottaa.. Tänää onneks ollu vapaata mut mitenhä sitä huomenna pääsee töihin?
ja sit ne kuuluisat viimeiset sanat pyörii päässä: "En enää ikinä..."
onnekkaasti sai yöllä max 2h unta 9h sängyssä pyörimisen jäljiltä. luulis et tänää uni maittais =P
meinasin jo aamusta et voi saatana eka 2 päivän darra hankittu mut helpotti ku kävi vähän soutaa ja söi puuron. Herkkänä varmaa ollaa viel perjantaihin saakka ja sit taas ens viikko vituiks =P
"joo, meen käymään vaan parilla ja tuun viimeistään kaheltatoista kotiin" Niin varmaan, möngin sitten joskus kahen aikaan kotiin ja tietenkään se ei jäänyt siihen kahteen. Mut en valita, ilmasta viinaa
Aaaargh, pitikö torstaina juoda niin paljon? Tulin jatkoilta kotiin joskus kuuden aikaan eilen aamulla, menin nukkumaan, heräsin sopivasti perumaan laulutunnin joka ois ollut 19.00 ja sitten nukuin tänne asti. Nyt ei mikään pysy sisällä ja hyi.