zeuzz, 5.7.2008 20:47:
MacGyver-juomapeli = itsemurha. Hui saatana
Ahahaha
Itse tuli pelattua tuota joskus hyvän ystävän kanssa, mutta me oltiin valittu vähän huono (tai ehkä oman hyvinvoinnin kannalta hyvä :P) jakso, koska Ämsee Gyveri esitti tuossa jaksossa jotakin mielisairaalapotilasta tai lääkäriä, en muista, joten häntä ei kutsuttu omalla nimellään, ei ollut räjähdyksiä eikä oikein muutakaan normijaksoille ominaista tavaraa. Noh, me sit kaverin kanssa keksittiin vähän omat säännöt, kun muutoin ei olisi voinut ottaa huikan huikkaa. :D On kyllä vallan nauruhermoja kutkuttava peli.
Mutta juuh, krapulasta sen verran, että moista en ole potenut since juhannus 2006. Oli sinänsä loistava juhannus; tuli eksyttyä lähimetikköön ja haastettua kaikki miespuoliset ystävät painimatsiin, vallattua talon isännän sänky ja juostua amppareita karkuun alusvaatteisillaan (anteeksi vain silminnäkijöille siitä karmivasta näystä), ja oli kyllä aika mahtava olotila noin niinku lievän älkömähöölin kittauksen jälkeen. Ikimuistoinen jussi, josta valitettavasti on myös videomateriaalia, ja jonka jälkeen päätin legengaarisesti, että ''En juo enää ikinä!'' :D
Noh, olenhan mä juonut, mutta aina vain sen pari sidua / bisseä kerrallaan, eli sivistyneesti, joten eipä ole tarvinnut krapuloita potea. On siis jäänyt aikaa ja kuntoa urheilemiseen yms. mukavaan aktiviteettiin sen sijaan, että täytyisi vietellä päiviänsä pää vessanpöntössä. Niin, ja lisäksi on säästyneet rahat ja terveys, fyysinen ja psyykkinen. Baareista on voinut kävellä himaan ns. urheiluvauhtia ja ohittaa kaikki kännipäissään örveltävät kanssakulkijat. Taisin mä joskus lenkkeilläkin himaan ihan juosten, kun teki mieli vetästä iltalenkki. :D
Suosittelen, immeiset, suosittelen!