Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 901,903 views

Tukaanl

Posts: 139

#1441 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Janisa, 24.2.2008 16:55:
Vittu, paras krapula ikina!
Herasin siihen etta nain unta missa Nooan arkkia (ja en, en ole uskonnollinen ihminen) lastattiin ja kaikki elaimet sun muut vermeet kaveli natisti laituria pitkin sisalle sinne laivaan ja kun mun vuoro tuli niiden muiden jalkeen, niin tipahdin laiturilta alas veteen sinne veneen alle enka valitettavasti paassyt matkaan. *lmao*

Ma oon nauranu talle koko aamun niin paljon! Selvasti en oo laji jota olis edes kannattanu ottaa ja pelastaa... *lmao*


Hahah *nauru* Mitähän pitää juoda et näkee ton tasosii unii? *ding*
Darras muutenki näkee mitä mielenkiintoisimpia juttuja *hih*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Janisa

Posts: 2,226

#1442 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Tukaanl, 26.2.2008 19:53:
---
Janisa, 24.2.2008 16:55:
Vittu, paras krapula ikina!
Herasin siihen etta nain unta missa Nooan arkkia (ja en, en ole uskonnollinen ihminen) lastattiin ja kaikki elaimet sun muut vermeet kaveli natisti laituria pitkin sisalle sinne laivaan ja kun mun vuoro tuli niiden muiden jalkeen, niin tipahdin laiturilta alas veteen sinne veneen alle enka valitettavasti paassyt matkaan. *lmao*

Ma oon nauranu talle koko aamun niin paljon! Selvasti en oo laji jota olis edes kannattanu ottaa ja pelastaa... *lmao*

---

Hahah *nauru* Mitähän pitää juoda et näkee ton tasosii unii? *ding*
Darras muutenki näkee mitä mielenkiintoisimpia juttuja *hih*



Juuh, mulla on naita omituisia taipumuksia -samana iltapaivana otettiin viela darrapaikkarit kaverin kanssa ja silloin herasin siihen etta nukuin selallani (joka on siis hyvin harvinaista) kasi paan alla ja nain unta etta joku kutittaa mua siita "avoinna olevasta" kainalosta.
Herasin siis siihen etta nauraa rakatin taysin aaneen ja kaveri oli jo tassa vaiheessa herannyt mun toilailuihin ja katto mua silmat lautasen kokosena koska nauroin niin kovaa, silla LUULIN ja nain unta etta mua kutitetaan... *nauru*

Ihmekos oon sinkkuna, mun vieressa on varmasti outoa nukkua! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Tukaanl

Posts: 139

#1443 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Janisa, 26.2.2008 20:01:
---
Tukaanl, 26.2.2008 19:53:
---
Janisa, 24.2.2008 16:55:
Vittu, paras krapula ikina!
Herasin siihen etta nain unta missa Nooan arkkia (ja en, en ole uskonnollinen ihminen) lastattiin ja kaikki elaimet sun muut vermeet kaveli natisti laituria pitkin sisalle sinne laivaan ja kun mun vuoro tuli niiden muiden jalkeen, niin tipahdin laiturilta alas veteen sinne veneen alle enka valitettavasti paassyt matkaan. *lmao*

Ma oon nauranu talle koko aamun niin paljon! Selvasti en oo laji jota olis edes kannattanu ottaa ja pelastaa... *lmao*

---

Hahah *nauru* Mitähän pitää juoda et näkee ton tasosii unii? *ding*
Darras muutenki näkee mitä mielenkiintoisimpia juttuja *hih*

---


Juuh, mulla on naita omituisia taipumuksia -samana iltapaivana otettiin viela darrapaikkarit kaverin kanssa ja silloin herasin siihen etta nukuin selallani (joka on siis hyvin harvinaista) kasi paan alla ja nain unta etta joku kutittaa mua siita "avoinna olevasta" kainalosta.
Herasin siis siihen etta nauraa rakatin taysin aaneen ja kaveri oli jo tassa vaiheessa herannyt mun toilailuihin ja katto mua silmat lautasen kokosena koska nauroin niin kovaa, silla LUULIN ja nain unta etta mua kutitetaan... *nauru*

Ihmekos oon sinkkuna, mun vieressa on varmasti outoa nukkua! *tirsk*



No ei toi nyt voi olla syy *nauru* En ainakaan ite usko. Noi unihekotuskohtaukset o varmaan ihan normaaleja... Ite oon pariin otteeseen herännyt istumaan sängyn vierelle ja tokaissut että "oonpas sairas paska" ku näkyny mitä ihmeempiä liskojen unia *nauru*
Mut tähän nyt on jo totuttu. *hymy*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Sssan*

Posts: 651

#1444 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Ei pitäny olla krappee mut nyt vaan ON *haukottel* Niinhän siinä käy ku pitää mennä vaan yksille..ne ei koskaan oo vaan yhet..! KRÖHÖM...*nauru*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

AnderS

Posts: 470

#1445 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Vittu! Tuli sitte törsättyä tonni kuteisiin! idiootti! Nyt on todella paha "ostokrapula"*igor*
tws

Posts: 512

#1446 • • tws
laivalta tultii pari tuntii sitte. olo on kyl semmone nyt et on tullu vissii otettuu paljo ja vähän päälle *poks*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Chadonna

Posts: 152

#1447 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Maailma pyörii. Aika homoo.*pökr*

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Timce

Posts: 5,381

#1448 • • Timce
Thamaalainen "viski" veti hirveen humalan päälle ja krapula on sen mukainen. Mikähän olis olo, ellen olis muistanu ottaa Buranaa ennen nukkumaan menoa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

alphamagic

Posts: 3,628

#1449 • • alphamagic
En kyl yhtään ihmettele oloo eiliseen juomamäärään suhteutettuna.
Takas selälleen vielä ihan pikkuhetkeks. *hikoil*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

pirpeli

Posts: 5,533

#1450 • • pirpeli
Muistuttakee et tuun huomenna postaamaan tänne :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

JaUHomAto

Posts: 395

#1451 • • JaUHomAto väärä nimi
ei kyl pitäny päätyy tänne*whaat*, noh täälä ollaa!
Kolera

Posts: 4,256

#1452 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

pirpeli, 1.3.2008 15:43:
Muistuttakee et tuun huomenna postaamaan tänne :D


sä oot käyny tääl ja et oo kuitenkaa postannu tänne. SIIS MITÄ VITTUA?!?!? NAINEN NYT JOKU ROTI TOHON HOMMAA!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

juhokas

Posts: 45

#1453 • • juhokas
Krapula on kyl huono isäntä... *eikä*
pirpeli

Posts: 5,533

#1454 • • pirpeli

ANALINTRUDER6000, 2.3.2008 17:20:
---
pirpeli, 1.3.2008 15:43:
Muistuttakee et tuun huomenna postaamaan tänne :D

---

sä oot käyny tääl ja et oo kuitenkaa postannu tänne. SIIS MITÄ VITTUA?!?!? NAINEN NYT JOKU ROTI TOHON HOMMAA!



Olin vähän krapulassa. Piste. :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

happosepi

Posts: 1,070

#1455 • • happosepi
Oli kyllä mannertenvälinen kanuuna tänään, hrr
KeijoK

Posts: 1,495

#1456 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

happosepi, 2.3.2008 19:24:
Oli kyllä mannertenvälinen kanuuna tänään, hrr



Jos tähän aikaan on vielä moinen olo niin ei tainnut olla ihan kevyt reissu (taaskaan) *nauru*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

phear

Posts: 804

#1458 • • phear <X>
Kyllä näin hieman on tilanne.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#1459 • • Hitchhiker
Ei oikein ruoka maistu, kamala olotila iskee jälleen.
Janisa

Posts: 2,226

#1460 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on ollut ihan hontti olo tanaan, mutta tajusin juuri etta sehan on ystavani krapula! On se mukava kaveri kun tasasin valiajoin mua viihdyttaa... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...