Hep. Tänne sitä jallua, hui hai, tänne sitä jallua ja niin poispäin. Tulihan sitä eilen vähän otettua. Tänään sit illalla uuteen nousuun ja soittamaan humppaa kaverien valmistujaisiin
Öärgh. Se kuvaa mun oloa täydellisesti. Otin eilen muutaman oluen, kun oltiin istumassa iltaa ja jotenkin päädyttiin sitten Freetimeen, jossa baarin työntekijät muistaa mitä otan. Menin sitten tiskille kolmen euron kanssa, sain viskimaidon. Siinä vaiheessa ja sen jälkeen oli vielä ihan hyvä happi, kun olin sen hitaasti juonut. Auta armias, kun siihen tuli jotain poikia, jonka kanssa väiteltiin siitä, että tytöt on parempia harrastamaan seksiä, kun ne tietää paremmin asioista, ja sitten ne tarjos mulle toisen viskimaidon. Sekin olis vielä mennyt, mutta kolmas viskimaito ja minttukaakao ja lonkero oli ehkä vähän liikaa sit viimeiseen 45 minuuttiin. Mut sain käydä toivomassa ainakin viisi biisiä ja ne soitti kaikki <3
Oli kivaa, nyt on krapula. Viinaa en enää juo, paitsi tänään muutaman. Jos on rahaa (eli ei).