Jussi Soro - NYE 2006

39 posts, 2 pages, 12,910 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#21 • • Jussi Soro choon!

Marqueezi, 5.1.2006 13:13:
On se ihme miten False Lightiakin ruvettiin soittamaan heti, ku Armin tempas sen studiolla *jiihaa*


False Lightiahan ei oo julkaistu sinkkuna koskaan, ja toi albumiversio on ainakin mun mielestä hiukkasen vittumainen miksata sisään ja ulos nätisti, joten sen takia tota varmaan on soitettu aika vähän. Nyt ymmärtääkseni tosta on sinkkukin tulossa pikkuhiljaa... Levyn paras biisi mun mielestä ainakin.
e-nergique

Posts: 568

#23 • • e-nergique STT
Nyt täytyy kyllä myöntää, että tää toimii! Ja kunnolla!
Hyvähyvähyvä!!! *fiilistel*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

ãnimãnic

Posts: 153

#24 • • ãnimãnic Nomad
Kylläpäs maistuu... ollut kuuntelussa muutaman päivän ja jatkuu... Miehen settien laatu osoitti laantumusta tuossa parin setin verran mut sit tuleekin taas tällainen.. Kiitos *iloinen*

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

reb

Posts: 290

#25 • • reb /saloUG/
*sydän*aivan loistavaa alusta loppuun*sydän*
....hyvä jussi*hymy*
Avatar
#26 • • Edited astaroth Guest
puoleen väliin asti oikeen kelpo menoa, mutta toi jälkimmäinen puolisko on mun korvaan just sellasta peruskauraa, joka ei mussa herätä oikeen minkäänlaisia tunteita

tekniikka nyt on moitteetonta :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#27 • • Jussi Soro choon!

astaroth, 6.1.2006 20:31:
puoleen väliin asti oikeen kelpo menoa, mutta toi jälkimmäinen puolisko on mun korvaan just sellasta peruskauraa, joka ei mussa herätä oikeen minkäänlaisia tunteita


Koitan taas seuraavaan miksaukseen saada hiukan enemmän rakennetta ja fiilistä, tää on ihan tarkoituksella aika full-on :)
DJ Rx

Posts: 2,527

#28 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo tulipahan kuunneltua, joo ei oikeen natsannu tän miksin biisit, jotenki jäi sellanen fiilis et biisit on napattu suoraan jostaan anttila-trance alelaarista... sori, aikasemmat on parempia... :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

mange

Posts: 1,913

#29 • • mange Terrorcraft
Aika peruskauraa ja omasta mielestäni tämä setti oli yhtä rankka kuin kaikki muukin kiksu nykyään, eli aika löysää ripulia. *hih* Tekniikka on jees että siinä mielessä jaksoin kuunnella koko setin kun ei tullut mitään haparointia sen suhteen.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#30 • • Jussi Soro choon!

mange, 11.1.2006 13:03:
Aika peruskauraa ja omasta mielestäni tämä setti oli yhtä rankka kuin kaikki muukin kiksu nykyään, eli aika löysää ripulia.


No siis joo, eihän tää hardimiesten mielestä varmasti ookaan rankkaa, mut omissa seteissä tää on se "rankin" tyyli mitä tulee soiteltua, perinteisten progempien viisujen lisäksi.
blender

Posts: 2,552

#31 • • blender Arcade | KAIKU
omasta mielest tää setti ei antanut mitään "uutta" mutta rakenne ja tekniikka kyl toimi... pari kolme hyvää biisiä ja sit loput liian monesti kuultuja tai täytebiisejä... kouluarvosanalla sanoisin 7- Ei oikein löydy sitä "fiilistä"
Encoder

Posts: 310

#32 • • Encoder Kofeinisti
Sainpa nyt vihdoin jotain sanottua tästäkin toisen kuuntelukerran jälkeen.

Aika hyvää vääntöä heti alusta alkaen poislukien Silent Waves, joka jotenkin tuntui lässähtäneemmältä kappaleelta kuin muut. Kolmas kappale ihan menevää, tosin minä en ole oikein koskaan "oopperatrancesta" innostunut. False Light, Without you ja Killan Orkidean remiksit ovat ehkä loppusyksyn soitetuimpia trance-kappaleita. Niin hyviä kappaleita, että niitä soitetaan joka tuutissa - ja kun niitä on kuullut ties kuinka monta kertaa joka viikko, niin alkavat jo kyllästyttää. Toiseksi viimeisestä kappaleesta en osaa sanoa oikein mitään, mutta viimeinen on ihan mukavan menevää. Rakenteesta: kaikki kappaleet paitsi Silent Waves tuntuivat olevan jotenkin samankaltaisia, tai ainakin "yhtä rankkoja". Ihan hyvä ehkä näin.

Ihan kivaa, tiukempaa trancea. Ehkä tähän olisi voinut laittaa jonkun tilalle jonkin vieläkin techimmän kappaleen?
Edellä mainituin perustein *tähti**tähti**tähti**tähti*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#33 • • Lost-Soul los pallos
Taattuu laatuu, ei mitään suurii ylläreitä pitäny sisällänsä. Ainoo mielestäni huono kohta oli jossain 53 min paikkeilla.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Ozma

Posts: 867

#34 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
aivan mahtava!!!
C-Hill

Posts: 1,141

#35 • • Edited C-Hill Syna / Deck Jagger
Tää on soinut meikäläiselläkin jo useamman kerran läpi.
Hyvää settiä, hyvin miksattuna.

CERNin miksaus Mind Decaysta, Killa ja Without You toimi meikälle parhaiten.....eikä oma miksaukses Matt Dareyn biisistä ollut lainkaan hassumpi, voisin kuvitella soittavani tätäkin rallia.

Tasavarmaa työtä, hyvä meininki alusta loppuun. Thank you.
chrisu

Posts: 30

#36 • • chrisu härö petteri
sika jees ,voittaja....
jazmo

Posts: 393

#37 • • jazmo techmu
Itse kuuntelin tänään tätä ihan sattumalta. Olin laittamassa ruokaa ja kuuntelin että helvetti kun on kuulostanu jo 20 minuuttii aika vakuuttavalta toi musiikki. Yritin arvailla et mikähän setti täällä soi, mut ei auennu kyl.

Mut loistavaa, vaikka joidenkin mielestä näemmä onkin peruskuraa (!!) niin minusta kyllä todellakin eroaa sieltä perustrancemiksauksesta. Mielipiteet jne.

*piis*
pop

Posts: 114

#39 • • pop pop
Loistava alku! Jossain kohdin vähän junnaa liikaa paikoillaan, mut ihan hyvä setti!
Hyvät nostot kuitenkin *aplodit**jiihaa*

--
;)