choon! | pluralism | 18.2.2006 | klubi, turku

114 posts, 6 pages, 17,700 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#81 • • Jussi Soro choon!

Petunia, 19.2.2006 17:49:
Ja huomasko joku muukin basson kadonneen..? *ding*


Kyllä. Säätämön ajoilta ollut basso on jouduttu poistamaan klubilta, ymmärtääkseni alakerran humppabaariin kuuluu vähän turhan hyvin räminä... Bassot on nykyään ripustettu ylös, jossa ne toimii kyllä ihan OK, mutta tärinä ei siirry rakenteisiin, ja poistaa juurikin ne vartaloa tärisyttävät voimat :(
Firefox

Posts: 47

#82 • • Firefox
Kiitos hyvistä bileistä, enpä keksi mitään valittamista! Paitsi että jalkapohjat on taas ihan riekaleina...On se kumma kun ei oo mitään rotia, vaan täytyy pomppia kuin aropupu tappiin asti. Kertonee siitä että fiilis ainakin oli kohdillaan :)

Harmi että tulee missattua seuraavat choonit (ja jokuset muutkin bileet) kun lähtee reissun päälle kohta puoliin...Nää oli mun ekat choonit ja täytyy sanoa että olen positiivisesti yllättynyt. Ja jos siellä olis ollu enemmän porukkaa, niin olis IMO toi lattia ollut turhan täynnä. Nytkin paikoitellen alkoi vähän ahdistamaan. I need space!

Pointti oli siis...että iso kiitos järjestäjille ja kanssabilettäjille :)

--
It*s now or never...

_amy_

Posts: 95

#83 • • _amy_ kaaospallo
Höpsöjä te ketkä valitatte tunnelman puutteesta, koska musta vaivaa oli homman eteen nähty aika kiitettävästi. Harmi vaan ettei se dj-pöytä-rakennelma screeneineen toiminut*uuh*
*tähti*
Suuri kiitos kaikille niille 60 henkilölle ketkä jaksoivat täyttää kysely-lappuja*hali*
*tähti*
Kiitos soittajille, - te teitte illan.
*tähti*
Jussi, sä kumosit täysin mun aikasemmat epäilyt.Kiitos siitä.tiedät mistä puhun*plur*
-You kick ass.*sydän*
*tähti*
Pasille ja jussille ison isot kiitokset mahtavista bileistä. Jos kolmas kerta toden sanoo, ni on teillä hommat hyvin uunissa. *hihu* No question about it.
Riku

Posts: 3,187

#84 • • Edited Riku The Little Prince

onni3mk, 19.2.2006 12:37:
Missä se *plur* oli? Ei ollu kovin teeman mukaset bileet. Odotin hehkuihqkiksua, mut oikeestaan kaikki muu oli huonoa paitsi ALT + F4. No joo ja Jussilta ne muutamat tooosi hyvät biisit. Silti, jos on teema bileet, niin olis kiva nähdä sitä teemaa jossain.

Jos mm. seuraavat biisit eivät riitä tarpeeksi ihquksi ja pluriksi, niin en voi kun ihmetellä:
Filter - Take A Picture
Thomas Penton - Dominica
Tilt - Places
Tenth Chapter - Wired
Deepsky - Cosmic Dancer
Stoneproof - Everything's Not You
Eric Morin & Nicolas de Angel feat. Deneb - Requiem For Camille
Kosheen - Hungry
Marcus Schultz - You Won't See Me Cry
Sasha & Maria - Be As One
Filo & Peri feat. Fisher - Close Now
Costanza - Falling
Mea Culpa - The Child

Tietty jos et edes tunne biisejä, niin ehkä voit tuntea olosi ulkopuoliseksi. Sori, mut mä en kyllä ihan täyteen pilipalikiksuun alennu. Ja muutenkaan ei kai kukaan dj ole niin hölmö että alkaa soittamaan tädellä paahdolle ensimmäisen tunnin aikana ja pilaa bileiden tunnelmaa koko loppuillaksi soittamalla sen aikana kaikki mahdolliset hehkutukset läpi. Setin ja illan rakentaminen hitaasti tunnelmaa nostattaen loppuiltaa kohti kuuluu jokaisen osaavan dj:n perusammattitaitoon. Normibaarit on sit sitä varten jos haluu kuulla pelkkää hittikimaraa ja hehkutusta/poppia alusta loppuun.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Anny

Posts: 666

#85 • • Anny Hurricane-Munster
Jeps jeps... Mitä nyt sanoisi... Kivaa oli, mitä nyt pari ihmistä onnistu melkeen pilamaan koko tunnelman ainakin meikäläisen osalta täysin ja totaalisesti!! *hmph*

Savukoneen vatut ainakin tuoksui meikäläiseen nessuun ihan riittävästi ja Jussille iso kiitos; Without You Near rokkas big time!!! *sydän*

Ehkä ens kerralla sitten jää paremmat fiilikset... Mutta oli kuitenkin kiva nähdä kavereita!! Tänks *piis*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Viltsu

Posts: 2,010

#86 • • Viltsu noname

Riku Jungell (pHaze), 20.2.2006 01:11:
---
onni3mk, 19.2.2006 12:37:
Missä se *plur* oli? Ei ollu kovin teeman mukaset bileet. Odotin hehkuihqkiksua, mut oikeestaan kaikki muu oli huonoa paitsi ALT + F4. No joo ja Jussilta ne muutamat tooosi hyvät biisit. Silti, jos on teema bileet, niin olis kiva nähdä sitä teemaa jossain.
---
Jos mm. seuraavat biisit eivät riitä tarpeeksi ihquksi ja pluriksi, niin en voi kun ihmetellä:
Filt..[TUNES<3]..ulpa - The Child



...measure the gap between generations in snarefills.. :(

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

rainy

Posts: 208

#87 • • rainy

Lauri, 19.2.2006 17:22:
---
JussiS, 19.2.2006 15:12:
---
onni3mk, 19.2.2006 12:37:
Odotin hehkuihqkiksua, mut oikeestaan kaikki muu oli huonoa paitsi ALT + F4. No joo ja Jussilta ne muutamat tooosi hyvät biisit. Silti, jos on teema bileet, niin olis kiva nähdä sitä teemaa jossain.
---

Mä en nyt ihan tajunnu?

Mulle tulee sanasta hehkuihqkiksu mieleen ne vuodelta 99 olevat superhittikiksut jotka kaikki muutkin aina soittaa joka saatanan paikassa.
---


Joillekkin hehkuttava kiksu on vuosilta 2002-2003, eivät tunne enää vanhempia biisejä välttämättä... :)



Omalta osaltani luulen että oma *plur* kokemus jäi kokematta juuri sen takia kun ei itsellä ole hajuakaan mistään biiseistä saatika niiden nimistä tai genrestä. *nauru* Tunnistin ehkä yhden biisin, mutta siitäkin ainut mitä osasin sanoa on että olen kuullut sen ennenkin. Tietysti se teema olis enemmän itellä näkyny jos olis vähän enemmän tajunnu siitä musasta mikä siellä soi. *ding*
m1kk3

Posts: 5,560

#89 • • Edited m1kk3 no-life

Riku Jungell (pHaze), 20.2.2006 01:11:
Ja muutenkaan ei kai kukaan dj ole niin hölmö että alkaa soittamaan tädellä paahdolle ensimmäisen tunnin aikana ja pilaa bileiden tunnelmaa koko loppuillaksi soittamalla sen aikana kaikki mahdolliset hehkutukset läpi. Setin ja illan rakentaminen hitaasti tunnelmaa nostattaen loppuiltaa kohti kuuluu jokaisen osaavan dj:n perusammattitaitoon. Normibaarit on sit sitä varten jos haluu kuulla pelkkää hittikimaraa ja hehkutusta/poppia alusta loppuun.



*joo**joo* multa menee ainakin fiilikset ihan täysin jos heti alusta aletaan paahtamaan. ja todellakin illan kuuluukin rakentua musiikillisesti, ei silleen että viiminen deejii miettii että mitähän soittais kun kaikki maholliset ihqplurkiksuhitit on tullu jo. ja juma mikä tracklist, tota pitää päästä kuulemaan joskus *kuolaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Progression

Posts: 2,691

#90 • • Edited Progression www.LiquidCrystalSounds.com
No-ni!

Kiitos Kiitos Jussi & nenna!

There had obviously been a lot of hardcore work to get all the lighting rigs, decks table and projections in place/running! Good effort! A shame about the DJ desk idea but sometimes things don't work out! I'm sure it will be sorted for next time *joo*

Tunes great too! Sound system sorted! Alt+F4 racked out some anthems! Nice live set! *hymy*

Good atmosphere and the marshmellows went dont a treat! Whatever will be next *slurps* !!!
Will be there next time... 4 sure!

And yeah!... Jussi rocked out one heck of a second tune in his set! A personal favourite! You can never go wrong with a Schulzy choon!


"Is it wise to say
While the other's waiting
She's contemplating you
Another passes by the door
Any other day, you just look Around and
All you see is gone...."

See ya!
hampus..pus

Posts: 43

#91 • • hampus..pus
....Olipa taas aiwan ihanata*aplodit* Täytyy kyl sanoo et Turussa on jotain maagista meininkiä!!!
Turkuhan on miun Suomen Lontoo*vink*
....Hi HiiH*tanssittel*
johnnytys

Posts: 489

#92 • • johnnytys idän pikajuna

Nexus__69, 19.2.2006 16:02:
---
johnny^_^, 19.2.2006 14:06:
kiitos itsellesi onni3mk kun jaksoitte tulla tkuun!!*hali*

oli ihan kivat kemut!!
jussin vimppa kipale*sydän*
paaaljon kaverita*plur**hali*
känniääliö.COM

---


Hyvä proteus! *lmao*



*plur**tirsk*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

tattistus

Posts: 278

#93 • • tattistus Xperience Nights
Oli taas niin kivaa!!! Kiitos pojille siitä!!!
Musa oli loistavaa, Rikun setti meni vähän jotenki ohi ku juttelin kavereiden kans ja tultii joskus yli puolivälin settii... Jussi oli taas ihan huippu! Ja alt+F4 oli kans loistis!
Vaahtokarkit oli aivan sairaan hyvii, pari tuli syötyy niit! Kiksu oli ihanan *plur* ja itelläkin oli tietty kiksuu päällä!
Taisin siinä tanssiessa selän venäyttää pahasti, vieläkin tosi kipee, mut ei voi mitään! hihi

Kerrassaan aivan loistoihanat bileet! Osasyynä siihen mun ihana seura *sydän* kiitos teillekkin, nöpö ja lude, hehee!!!

Ens kertaa odotellaan taas ihan innolla!!!
tattistus

Posts: 278

#95 • • tattistus Xperience Nights

lank, 20.2.2006 13:17:
^ tuplakivaa ? *justjoo**vink*



joo, huomasin juu, otin pois! mut oli tupla kivaa kyl... hehee
keisha

Posts: 1,394

#96 • • keisha bullet with butterfly wings

RINY, 20.2.2006 10:10:
Omalta osaltani luulen että oma *plur* kokemus jäi kokematta juuri sen takia kun ei itsellä ole hajuakaan mistään biiseistä saatika niiden nimistä tai genrestä. *nauru* Tunnistin ehkä yhden biisin, mutta siitäkin ainut mitä osasin sanoa on että olen kuullut sen ennenkin. Tietysti se teema olis enemmän itellä näkyny jos olis vähän enemmän tajunnu siitä musasta mikä siellä soi. *ding*

Eikö bileisiin mennä myös kuulemaan uutta materiaalia eikä ainoastaan bongailemaan niitä tuttuja hittejä? Musta on ainakin harmi että nykyisin suurin osa bileistä on tiukkaan yhden genren kemuja, eikä ihmiset opi kuuntelemaan kuin sitä ihkukiksua tai mahtipolkkaa. Jos olisi mieli avoimena voisi löytää jotain ihan uusia musiikillisiä nautintoja vaikka sitten juuri progressiivisemmasta matskusta. Itse esimerkiksi löysin junkan, kun uskaltauduin vihdoin viime vuonna junkkakekkereihin, ja harmitti miksei tätäkin olisi voinut löytää jo aikaisemmin, jos bileissä kuulisi vaikka sitten alkuillan setteinä tällaista matskua.

Just my two pounds....

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Riku

Posts: 3,187

#97 • • Riku The Little Prince

LooPy, 20.2.2006 10:15:
Versio jonka mä oon kuullut silloin aikoinaan oli semmonen mukava poppi-vaihtoehtorokki-biisi. Onkohan tuo joku remiksi?

Jeps, Hybridin versiointi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

mk

Posts: 91

#98 • • Edited mk kixumuusikko

keisha, 20.2.2006 13:41:
Eikö bileisiin mennä myös kuulemaan uutta materiaalia eikä ainoastaan bongailemaan niitä tuttuja hittejä? Musta on ainakin harmi että nykyisin suurin osa bileistä on tiukkaan yhden genren kemuja, eikä ihmiset opi kuuntelemaan kuin sitä ihkukiksua tai mahtipolkkaa. Jos olisi mieli avoimena voisi löytää jotain ihan uusia musiikillisiä nautintoja vaikka sitten juuri progressiivisemmasta matskusta. Itse esimerkiksi löysin junkan, kun uskaltauduin vihdoin viime vuonna junkkakekkereihin, ja harmitti miksei tätäkin olisi voinut löytää jo aikaisemmin, jos bileissä kuulisi vaikka sitten alkuillan setteinä tällaista matskua.

Just my two pounds....



Samaa mieltä. Monipuolisuus on kivaa jos sellasta on mahollista toteuttaa...
Oli kivat kemut, vaikkakin kotiin pääsy kesti kauan.
Kiits Turku, ens viikonloppuna Barbiin *hymy*


Vähä fiilistelykuvii mitä tuli ite napsittuu keikalta:
rainy

Posts: 208

#100 • • Edited rainy

keisha, 20.2.2006 13:41:
---
RINY, 20.2.2006 10:10:
Omalta osaltani luulen että oma *plur* kokemus jäi kokematta juuri sen takia kun ei itsellä ole hajuakaan mistään biiseistä saatika niiden nimistä tai genrestä. *nauru* Tunnistin ehkä yhden biisin, mutta siitäkin ainut mitä osasin sanoa on että olen kuullut sen ennenkin. Tietysti se teema olis enemmän itellä näkyny jos olis vähän enemmän tajunnu siitä musasta mikä siellä soi. *ding*

---
Eikö bileisiin mennä myös kuulemaan uutta materiaalia eikä ainoastaan bongailemaan niitä tuttuja hittejä? Musta on ainakin harmi että nykyisin suurin osa bileistä on tiukkaan yhden genren kemuja, eikä ihmiset opi kuuntelemaan kuin sitä ihkukiksua tai mahtipolkkaa. Jos olisi mieli avoimena voisi löytää jotain ihan uusia musiikillisiä nautintoja vaikka sitten juuri progressiivisemmasta matskusta. Itse esimerkiksi löysin junkan, kun uskaltauduin vihdoin viime vuonna junkkakekkereihin, ja harmitti miksei tätäkin olisi voinut löytää jo aikaisemmin, jos bileissä kuulisi vaikka sitten alkuillan setteinä tällaista matskua.

Just my two pounds....



Musta vaan tuntuu että en ole musiikillisesti niin lahjakas että muistais kaikkien biisien nimet sun muut tosta vaan. Oikeastaan mä menen bileisiin sillä menolla että jos tulee jotain hyvää soundia niin menen tanssimaan, enkä pahemmin odota mitään erityistä. Tosin kyllä mä nyt joitakin genrejä toisistaan erotan, mutta ehkä se on se humalakin ku tuntuu sitte bileissä et kaikki kuullostaa ihan samalta! *nauru* Mut junkka *sydän* *plur* Sitä sais soitella joku enemmänkin.

Niin ja piti vielä sanoa että en mä odota että jokaisissa bileissä sois aina se mun yks ainut lemppari biisi. Et on sitä aina kiva yllättyä ja saada niitä uusia musakokemuksia. *hymy*