79 posts, 4 pages, 18,885 views
Nikke, 4.2.2006 12:12:
Joo Huomenta ja anteeksi. Nyt alko tipaton helmikuu...
Kerro terveisiä sängynpohjalta. Mut joo, oikein maittavat pippalot oli..tuli tanssittuakin "hieman" ja humala oli riittävä. :)Nefertete, 4.2.2006 13:12:
(Pauli lähettää terveisiä sohvan pohjalta..)
Nefertete, 4.2.2006 13:12:
Jees, hyvät pippalot, joissa jopa oli ihan hyvin porukkaa ja jopa tää vanha kehäraakki jakso tanssilattialla :)
. Ei muuta ku ens viikolla Club Y:t
.
beiboon, 5.2.2006 15:45:
Jatkoa luvassa,siitä infoa myöhemmin..
-flea
beiboon, 5.2.2006 15:45:
Jatkoa luvassa,siitä infoa myöhemmin..
Nikke, 4.2.2006 12:12:
Joo Huomenta ja anteeksi. Nyt alko tipaton helmikuu...
oli kohdillaan. Flea oli mulle aivan uusi tuttavuus, yllätti kyllä todella positiivisesti. Mukavaa kiksuklassikkoputkea tuli (White Room, Meia Lua, Eugina*sydän*), ja oli kiva huomata että porukka oli tanssilattialla jo hyvissä ajoin. Ja Orkidea ei oikeastaan yllättäny, mä tiesin jo aikaisempien kertojen perusteella odottaa huikeaa settiä, ja eipähän tarvinu pettyä tälläkään kertaa. Tuli taas juuri niitä biisejä mitä halusinkin kuulla, ja mukavasti oli pari psykeäkin joukossa.
Varsinaisen setin lopetusbiisi Matti Laamasen Flakes oli kyllä hieno veto, en ollu kyseistä biisiä kuullu aikasemmin livenä ja kyllähän se toimi. Encorena tais tulla Grace:n Not Over Yet-klassikko (jos en ihan väärin muista) ja mikäs sen hienompi päätös illalle.
Eikä toi Kännäri nyt oikeastaan tolla yleisömäärällä ollu mikään aivan kauhea paikka, baaritiskille pääs nopsaan ja oli tilaa tanssiakin. Ja volumet oli mainiosti kohdallaan, riittävästi volumea että pääs fiilikseen, mutta ei kuitenkaan korvat soinu. Se on aina positiivinen asia. Kiitoksia vaan kaikille, oli mukavaa ja varmasti tullaan toistekin Lappeenrantaan bilettämään. :)
putteh, 5.2.2006 19:18:
Itse taidan odotella wappuun asti, tai samantien juhannukseen, vähän sellainen fiilis, huhhuh.