Sain tällaisen vähän aikaisen joululahjan työpaikaltani ja sain helmi-toukokuun palkat vähän myöhässä nyt, tuli kerrallaan aika reilu summa. Maksoin laskuja yli kuuden sadan euron edestä, vuokria helmikuuhun asti eteenpäin ja sitten lähdin shoppailemaan. Oon ostanut lempibändini Manufacturer's Priden hupparin, Stellan ekan ja viimeisimmän levyn, meikkejä, hameen, kolme laukkua, siivousvälineitä (laadukkaan mopin, kodin putkimiestä, lattiavahaa, ikkunanpesuvehkeet), 200kpl tuikkukynttilöitä ja hirveästi hyvää ruokaa. Vielä meinasin ottaa kaksi tatuointia lisää noilla rahoilla. Koko vuoden kituutellut lähes nollatuloilla, niin tuntuu vallan ihanalta, kun voi mennä ruokakauppaan ja ostaa ihan mitä vaan. Siirsin onneks suurimman osan rahoista säästötilille turvaan, niin en voi shoppailumaniassa kuluttaa rahojani vaatteisiin, kun edellisetkään ei mahdu vaatekaappiin.
Ehkä sen puuttuvan osan saa keksiä itse. Toiset saa joululahnarahaa, jolla pitää ostaa kalaa, kun taas toisten kukkaroon ilmestyy joululahtausrahaa, jolla ostetaan uusin väkivaltapeli. Joululahjarahalla pitäisi loogisesti ostaa lahjoja.
Ehkä sen puuttuvan osan saa keksiä itse. Toiset saa joululahnarahaa, jolla pitää ostaa kalaa, kun taas toisten kukkaroon ilmestyy joululahtausrahaa, jolla ostetaan uusin väkivaltapeli. Joululahjarahalla pitäisi loogisesti ostaa lahjoja.