Mitä sait joululahjaksi?

406 posts, 21 pages, 137,848 views

#361 • • Norb Guest
Suklaata, punkeroa, kaulakoru, pikkareita, stockan lahjakortti 50€, Luhdan pyyhesetti, juusto veitset/ottimet, tehosekoitin, jalkahoitosetti ja sit 2 pakettia jotka unohdin siskon luokse *uuh* Mitäköhän niissä on?!
gr

#362 • • gr Hu-hu
Kasvorasvoja vai mitähä hittoja ovatkaa, dödön eli joutuu ostaa sille kaveriks oi de toaletin (johon muute tuliki rahaa :D) sekä sitten imurin *wrooooooooom* *sydän*
thomas

#363 • • thomas

gr, 25.12.2008 01:30:
Kasvorasvoja vai mitähä hittoja ovatkaa, dödön eli joutuu ostaa sille kaveriks oi de toaletin (johon muute tuliki rahaa :D) sekä sitten imurin *wrooooooooom* *sydän*

ettei vaan ois hooooover
Meke

#365 • • Meke GT Digital, BCN Records
Pomolta lahjaksi 1,5 litran kossupullo (sitten se ihmettelee miksi kaikki työntekijät on juoppoja *känni* , vitsi), suklaata, sukkia, Gilette Fusion Power partahöylä viidellä terällä (tätä oon oottanut), hieman rahaa (nämä katoaa musiikin ostamiseen). Ei varsinainen lahja mutta Electronic Exclusives 12 - Digital Dusk CD tuli Electronica Exposedilta päivää ennen joulua postissa jossa mun ja Horzin biisi. Valkoinen joulu, perheen kanssa syöminen. Jee *jiihaa*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Hyzenthlay

#366 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
diorin addict
lahjakortti manikyyriin & meikkaukseen
lonelyplanetin thaimaa-kirja
50e
30e stokkan lahjakortti
pari astiaa
pari astiaa lisää
kahvia

töistä: salaattikulho + salaatinottimet

:)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

placiq

#367 • • Edited placiq Jorkki
parasta oli kyl uus kylpytakki ja mutsin tekemä pipo <3
SyndroDome

#368 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
En mitään *nauru* Tosin en antanutkaan kun yhden lahjan :) Diili ( ei lahjoja) piti siis hyvin *joo*

Edit. Eiku hetkinen, sainhan mä duunista (/duuneista) punkku flindan, pari punkku glasaria, juustohöylän ja pari leipäveistä *pepsodent*

--
Life is full of choises.

jansqu

#369 • • jansqu
Paras lahja tänä vuonna oli kyllä ehdottomasti lahjakortti hierojalle! *aplodit* Ainakin 6 vuotta oon puhunut hierojalle menemisestä, mutta en oo saanut aikaiseksi. Nyt sit pääsen vihdoinkin käsiteltäväksi kuolettavan kipeiden hartioitteni kanssa. Kiitos vaan hani! *plur**sydän*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

MissKoo

#370 • • MissKoo
Mä sain mun lahjan jo pari vkoa sitten => maalit asuntoon *nauru* Ja maalasinkin jo koko kämpän *joo*

Kannatan järkeviä ja käytännöllisiä lahjoja *hymy* Krääsä boikottiin!
KeijoK

#371 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Iittalan kippoa ja kuppia ja suklaata ja kasan sukkia = perinteistä ja tarpeellista tavaraa

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

#372 • • Lilly Guest
Siniharmaa satiininen aamutakki, mun lempituoksu Nina Riccin Nina - hajuvesi, kultainen kaulakoru, karkille tuoksuvaa saippuaa, suklaata, pehmoset sukat ja vielä toinen kaulakoru, sekä englantilaista olutta *hihu*
#373 • • Sunshine^82 Guest
- 4 kristalliviinilasia
- 2 arabian lautasta
- hackmanin haarukka, veitsi ja lusikkasetti
- kylpytakki
- pyyhe
- nalle
- suklaata ja karkkia
- rahaa
Unik

#376 • • Unik
En mitään.
Sallakat

#378 • • Sallakat jungle, baby !
iittalan astioita, muita astioita, itämaisen puikko+liinasetin, viltin, dermosil tuotteita, silkkisatiisinet petivaatteet, kylpypyyhkeitä. hmm olikohan muuta.
Samu81

#379 • • Samu81 kokolihaa
After Eight -suklaata, Fazerin suklaata, Fazerin käsintehtyjä konvehteja, karkkia, karvavuorelliset crocksit (??), rahaa ja rahaa, t-paidan, sukkia, kylpytakin, jtn turve/hilla/hunaja saunakuorimavoiteita ja löylytuoksua, Casa Stockmann viinipullokorkki/tarvikesetti ja jääkaappiin 120 eurolla safkaa ja kaikkea muuta (kiitos faija :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*