unknown - untitled

6 posts, 1 page, 1,591 views

Saarre

Posts: 1,151

#1 • • Saarre
nojoo .. täson tällästä sekavaa pilipiliprogee joka vaatis palautetta ja koukkuideaa ymuuta palautetta äänimaailmoista ja sellasta.
progressive, jotain

lisätiedot - kuuntele

--
*tähti* Full hearts cant lose

blender

Posts: 2,552

#2 • • blender Arcade | KAIKU
tää genre ei oo todellakan mun kauraa mutta yritetääs antaa palautetta rehellisesti:

Elikkäs biisin biittiosasto ei missään mielessä sytyttäny vaan kuulosti liikaakin vanhalta ja tunkkaiselta + equt tuntu olevan joka saundissa haussa. Melodiat meni ehkä liianki häröks eikä niissä ollu mitään sellasta hyvää härössäkään mielessä, sanoisimpa että aikalailla uusiks menee nekin.

Vaikea antaa kyllä palautetta biisistä, josta ei löydä "mitään". Sanoisin että lisää treeniä ohjelmilla ja kokeile sitten jos syntyis jotain. Biisin valmiiks saaminen ei ehkä tässä vaiheessa oo se juttu.. Rytmitajua sentäs löytyy, josta ehkä ainoa plussa biisistä tuleekin :) Mitä ohjelmaa käytät?
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Juhgu Virnistelijä
Imutan ja kommentoin sitten kun biisillä on nimi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Saarre

Posts: 1,151

#4 • • Saarre

blender, 20.12.2005 22:04:
tää genre ei oo todellakan mun kauraa mutta yritetääs antaa palautetta rehellisesti:

Elikkäs biisin biittiosasto ei missään mielessä sytyttäny vaan kuulosti liikaakin vanhalta ja tunkkaiselta + equt tuntu olevan joka saundissa haussa. Melodiat meni ehkä liianki häröks eikä niissä ollu mitään sellasta hyvää härössäkään mielessä, sanoisimpa että aikalailla uusiks menee nekin.

Vaikea antaa kyllä palautetta biisistä, josta ei löydä "mitään". Sanoisin että lisää treeniä ohjelmilla ja kokeile sitten jos syntyis jotain. Biisin valmiiks saaminen ei ehkä tässä vaiheessa oo se juttu.. Rytmitajua sentäs löytyy, josta ehkä ainoa plussa biisistä tuleekin :) Mitä ohjelmaa käytät?





.. tänhän ei käytännössä pitänytkään olla "biisi".. itseäni kiinnosti vaan että miten olen kehittynyt äänimaailmassa.. (tavoitteena sellanen pehmee progeilu leijailusaundi) .. melodiat on aika hatusta lätkästyjä tonne sen pidempää ajattelua suomatta.. en ois tätä tänne biisit ja remixit osastoon edes laittanut jos tämä ei ois ainoa paikka jossa on mahollista saada palautetta keskeneräisiin tuotantoihin.
ja käytössä on FruityLoops 5 ja harjottelu on työnalla kovasti.

kiitos palautteesta.. kerranki joku palauttaa rehellisesti mitä arvostan eniten <3

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jinx

Posts: 2,615

#5 • • Jinx Superfeminine
Rytmi tässä on kohdallan mut ei tästä oikeen saa "kiinni" ehkäpä luovuttaa lisää peliin niin... *hih*

--
Pyllykkä

blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU

Saarre, 21.12.2005 11:43:

(tavoitteena sellanen pehmee progeilu leijailusaundi)
----
kiitos palautteesta.. kerranki joku palauttaa rehellisesti mitä arvostan eniten <3



Oleppa hyvä. Vaikea saada kiinni syna saundeista jos melodiat on hatusta vetästy... Ensimmäisenähän huomio kiinnittyy juuri niihin melodioihin jos niissä on mätää ja sitten ääniin :) (ainakin mulla)