Land of trance

23 posts, 2 pages, 5,094 views

killuska

#1 • • killuska
Twisted Reality: Land of Trance
aika: lauantai 24.8.2002
paikka: gloria [www]
kaupunki: helsinki
auki: 21 - 03
ikäraja: K18
normaali hinta: 10€

dj: Main Arena:Dj Tab,Perwert-LIVE,Triton,JussiS Progressive lounge:Ateah Fall,Unik,Phaze,Jay Kay
musiikki: progressive, trance
info: Advance:street beat 9+bf

Tänne!
*ökkö*
Thank you mr.pink*plur*

[muokattu 16.8.2002 22:20]

--
*killuska*

Salien

#2 • • Salien El Croco
Jesh... kiitoksia Mr.pink *kumartaa jo etukäteen*
Saiskohan tällä kertaa niitä T-paitoja(?)

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

SuttiS

#3 • • SuttiS Drama Queen
Nii, oiskohan nii, et nää mr. Pinkin bileet ois oikeutus perua bileetön wknd...? Tavallaanhan se ihan velvoittaa saapua paikalle... Joo-o... *ding*

[muokattu 19.8.2002 16:02]

--
Suoritus tekee mestarin.

milla

#4 • • milla
TÄNNE! oispa jo lauantai....*plur*
#5 • • Guest
mINNy:

Nii, oiskohan nii, et nää mr.Pinkin bileet ois oikeutus perua bileetön wknd...? Tavallaanhan se ihan velvoittaa saapua paikalle... Joo-o... *ding*

TonySt

#6 • • TonySt mediamoguli
Bacardi Breezerit rulaa ja sit tänne *nauraa*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Gastione

#7 • • Gastione
Hmmm.... kai sitä joutuu mennä katsastamaan kyseisen tapahtuman meininkiä........ jos vaikka tanssijalka alkais vispaamaan*hymy*

*sydän**sydän*
#8 • • -Loyal- Guest
Angeli:

Twisted Reality: Land of Trance

dj: Main Arena:Dj Tab,Perwert-LIVE,Triton,JussiS Progressive lounge:Ateah Fall,Unik,Phaze,Jay Kay

Tänne!
*ökkö*
Thank you mr.pink*plur*

[muokattu 16.8.2002 22:20]

ai joo sullahan oliki jo topikki täst... no kumminkin huippu bileet ja dj:t
killuska

#9 • • killuska
Morpheus:

Angeli:Twisted Reality: Land of Trance

Tänne!
*ökkö*
Thank you mr.pink*plur*

[muokattu 16.8.2002 22:20]ai joo sullahan oliki jo topikki täst... no kumminkin huippu bileet ja dj:t

Ootko säkin tulossa?????KIVAA!

--
*killuska*

#10 • • -Loyal- Guest
No mitenkäs jengillä meni nuo bileet?? mä kävin vaan 10min back statella ja sit hiki otsalla pois... Perjantaina tuli biletetyy ihanassa sen verran et ei kestäny paljon yleisiä paikkoja enää lauantaina *voiei*

Land Of Trancessa oli ainakin sillon hyvä meininki, kun siellä kävin, tosin vähän porukkaa, kello tais olla 0:00-0:30 sillo...
Kauniita naisiakin oli heti silmissä, Angelikin siellä loisti olemassa olollaan.....

[muokattu 25.8.2002 16:59]
#11 • • nörtti Guest
nojoo itse en viihtynyt bonzain feidaus otti päähän niin ankarasti että bile filut oli kokonaan hävinny
Zwek

#12 • • Zwek
Ken oli tämä kuvaajasetä joka otti pari kuvaa meikäläisestä? Sanoit, että kuvaat klubitukseen. Nimesikin mainitsit, mutta ei nyt muistu mieleen. Jos tunnistat, itsesi niin kirjaile vaikka tänne jotain...
#13 • • yana Guest
Zwek:

Ken oli tämä kuvaajasetä joka otti pari kuvaa meikäläisestä? Sanoit, että kuvaat klubitukseen. Nimesikin mainitsit, mutta ei nyt muistu mieleen. Jos tunnistat, itsesi niin kirjaile vaikka tänne jotain...

varmaan janne?
Zwek

#14 • • Zwek
Joo, Janne se oli varmaan. Miten sen sais kiinni?
Katrina

#15 • • Katrina
Mukavaa oli vaikka jalat eivät nousseet enkä työväsymyksen ja univelkojen takia ollut kenenkään suosikki seuraa. Anteeksi, ensi kerralla olen bilettäväisempi... *joo*

Oli vaan hiukan hiljaista. Missä olitte ihmiset?
#16 • • imagination Guest
vähän laimeet bileet kun jengiä oli niin vähän... ei oo aikoihin tullut käytyä juuri muissa kun psy-bileissä joten tuttujakaan ei juuri näkynyt. mutta kyllähän siellä tanssilattialla viihtyi! *hymy*
milla

#17 • • milla
Katrina:

Mukavaa oli vaikka jalat eivät nousseet enkä työväsymyksen ja univelkojen takia ollut kenenkään suosikki seuraa. Anteeksi, ensi kerralla olen bilettäväisempi... *joo*

juu huomasin:D toivottavasti ei menny hermo mun "ÄläOoTollanenTuuTanssimaan" lauseeseen mitä taisin ehkä noin sata kertaa heittää;)

mul oli kyl ihan kivaa. ainut et tosiaan ihmisii ois voinu muutama olla lisää...
#18 • • Guest
Katrina:

Ai joo kyl mä sutki näin siellä...
SuttiS

#19 • • SuttiS Drama Queen
Jihaa, vähänkö meil oli kivaa!!!
*plur**pihkassa**plur*
Lattia oli bueno...
*ökkö*

--
Suoritus tekee mestarin.

Katrina

#20 • • Katrina
milla:

Katrina:Mukavaa oli vaikka jalat eivät nousseet enkä työväsymyksen ja univelkojen takia ollut kenenkään suosikki seuraa. Anteeksi, ensi kerralla olen bilettäväisempi... *joo*

juu huomasin:D toivottavasti ei menny hermo mun "ÄläOoTollanenTuuTanssimaan" lauseeseen mitä taisin ehkä noin sata kertaa heittää;)

mul oli kyl ihan kivaa. ainut et tosiaan ihmisii ois voinu muutama olla lisää...

Hermo ei mennyt, mutta taisin olla kyllä tosi tylsis... Tänä perjantaina lupaan panna paremmaksi.

Halaus!