Jone, 16.12.2005 14:40:
Tossa on sellainen ero, että miehet tekevät ton ihan eri syystä. Kyllä mäkin Kylietä panisin, mutta ton sanoessani mua ei kiinnosta hetkeäkään onko sillä kuinka paljon rahaa tai famea. Mä panisin sitä ihan siksi että se on helvetin pinceä. Toisaalta en kyl silti suostuis esim. polvilleni sen eteen sormien näpsäyttämällä, vaan siinä tilanteessa näyttäisi kansainvälistä sormimerkkiä ja nauraisin sen pihalle. Samoin suhtautuisin tällaisessa hypoteettisessa tilanteessa Virtasen Irmeliin Jakomäestä.
Siinä on ero miehen ja naisen välillä. Mies on sen verran yksinkertainen, että meitä kiinnostaa seksissä (silloin kun on kyse tuntemattomista) seksi itsessään. Yksinkertaisuudestaan huolimatta mies ei tee mitään ellei miestä huvita ja siinä on maineella ja mammonalla hyvin vähän merkitystä. Nainen ottaa poskeen vaikka poskeenottaminen ei kiinnostaisi, koska naista kiinnostaa sitten ilmeisesti ne rahat ja kuuluisuus sen meisselin takana. Ei haittaa vaikka ei oo kivaa ja kundikin näyttää miltä näyttää - mut hei massi on massii, juunou.
Pitääkö tässä taas alkaa jauhaa sitä samaa, kuinka naiset on on huoria, jos sattuvat joskus harrastamaan seksiä jonkun muun kuin korkeintaan aviomiehensä kanssa. Ja silloinkin ihan vaan siitä syystä levittävät jalkansa, ettei se mies -jollei saa pillua vähintää lauantaisaunan ja uunimakkaran & kylmän bissen välissä- kävissä muissa naisissa aka huorissa mikä onkin sitten about sama asia. Naiset kun eivät voi missään tapauksessa nauttia seksistä, ainakaan ihan vain seksin itsensä vuoksi, pois se meistä. Naisethan harrastavat avioseksin lisäksi seksiä vain ja ainoastaan sen takia, että pääsisivät kiipeämään jonkun looseriartistin reittä pitkin maineeseen ja mammonaan.
Jotain Robbie Williamsiakaan ei varmaan kukaan nainen panisi siitä syystä, että se sattuu olemaan helvetin hyvännäköinen, ei kyllä ne ihan oksennuksen maku suussa sen tekisivät ja kuvittelisivat pikkuisissa bimbopäissään kuinka Robbie kosii niitä seuraavana aamuna jos he vain ottavat tarpeeksi hyvin suihin ja lirkuttavat kuin iiiihana Robbie on.
Ja joo toki siinä on eroa, että ottaako sormennapsaisusta suihin jonotusnumeron kanssa bäkkärillä kuin panee Kylli-tätiä. En mäkään tuollaista toimintaa kovin arvosta, en niitten tyttöjen enkä myöskään sen heebon.
Ja joo olen vitun huonolla tuulella eikä tämä topikki sitä tuulta ainakaan paranna. Ja joo oon myös duunis niin tulee vähän jälkijunassa.