ALIEN, 16.12.2005 12:54:
---
Käykö samalla tavalla sääliksi miehiä, jotka naisivat Kylie Minoqueta jos saisivat tilaisuuden? Samat motiivit: Julkkis, rahaa, mainetta, ulkonäköä jne..
Pakko myöntää, ettei.
99 posts, 5 pages, 24,097 views
---
Käykö samalla tavalla sääliksi miehiä, jotka naisivat Kylie Minoqueta jos saisivat tilaisuuden? Samat motiivit: Julkkis, rahaa, mainetta, ulkonäköä jne..
DR 100N, 16.12.2005 13:11:
no jos joku haluu tollast tehä ni tehköön... ei toi maailmaa kaada. kyl mäki ottasin bon jovilta jos se vaa haluis. no eikait... hahah ei hemmetti meitä on moneen junaan
Kuukunen,
Kysymys miehille:
*klip*
Jone,
Voitko selittää mulle miten helvetissä aiot pystyä tekemään tässä aiheessa nyt perinteiset, eli pistämään asian miesten piikkiin vaikka hämmästelyä ja paheksuntaakin aiheuttava asia on ihan puhtaasti nimenomaan oman sukupuolesi aikaansaannosta tässä(kin) tapauksessa?
Jone, 16.12.2005 13:24:
Voitko selittää mulle miten helvetissä aiot pystyä tekemään tässä aiheessa nyt perinteiset, eli pistämään asian miesten piikkiin vaikka hämmästelyä ja paheksuntaakin aiheuttava asia on ihan puhtaasti nimenomaan oman sukupuolesi aikaansaannosta tässä(kin) tapauksessa?
Kuukunen, 16.12.2005 13:11:
Kysymys miehille:
Voiko oikeasti nauttia sellaisesta, että joku täysin tuntematon tulee jossain bäkkärillä ihmisten keskellä ottamaan poskeen? Mä en voi käsittää että miten siinä voi esim. tulla... Ei kyllä ihan perusjäbällä varmaan ees seisois
Neko, 16.12.2005 13:25:
Pakko myöntää, ettei.
mkuisma, 16.12.2005 13:29:
Hmm.. julkisuus, maine tai raha ei kyl Kylien kohdalla painais paskaakaan
ALIEN, 16.12.2005 13:42:
---
Jone, 16.12.2005 13:24:
---
En nyt halua sekoittaa pakkaa, mutta imho siinä on molemmat sukupuolet saamassa aikaan tätä. Iso räp stara kirjoittaa biisin mis sanotaan "ho ho ho suck suck suck" tiedostaen, että heillä on myös teinejä faneina. Kuluu 5 vuotta niin Laura 19v tulee ja hoitelee itse staran. Tässä vaiheessa luulisi ainakin aikuisen miehen tiedostavan, että hänen sanoituksillaan ja videoillaan on ollut tekemistä tämän imuttajan maailmankuvassa. Kyse on myös välinpitämättömyydestä ja siitä et "vittuuks täs saapahan suihinotot ilmatteeks" -asenteesta.
Toisaalta on myös mies artisteja, jotka eivät harrasta samaa toimintaa. Heillä taitaa jo ollakin tämän ikäiset tyttäret ja hiukan vastuuntuntoisempi olemus nuorempia kohtaan.
Pikkis*, 16.12.2005 13:41:
Noh, en tiedä minäkään pitääkö sitä mimmien imemishalukkuutta paheksua yhtään sen enempää kuin äijän tarvetta saada munaansa kenen tahansa suuhun (vrt. toi housut auki ja sormien napsautus)
turan, 16.12.2005 13:49:
---
Kysymys miehille:
Voiko oikeasti nauttia sellaisesta, että joku täysin tuntematon tulee jossain bäkkärillä ihmisten keskellä ottamaan poskeen? Mä en voi käsittää että miten siinä voi esim. tulla... Ei kyllä ihan perusjäbällä varmaan ees seisois
---
Sun kannattaa varmaan vielä kehittää vähän sun suihinottotekniikkaa.
Bio, 16.12.2005 12:45:
Jokainen omalla tavallaan..
En kyl itekään ymmärrä, et oikeest jonkun julkisuuden takia (tai fantasioiden ) menee imuttamaan tai tekeen jotain muuta. Siinä näkee et se ihminen ei arvosta itseään ja antaa itsestään tietynlaisen maineen. Mut ellei tälläsiä ihmisiä olis niin millä nää julkkikset sit pääsis pätemään, onhan niillä rahaa ja kaikkee muuta..
ALIEN, 16.12.2005 13:51:
kirjoittelut tähän mennessä
mkuisma, 16.12.2005 13:51:
Mulla on ainakin semmoinen fiilis että noi räppärit tekee koko hommaa pelkästään naisien takia ja sen kyllä huomaa.
mkuisma, 16.12.2005 13:51:
---
ALIEN, 16.12.2005 13:42:
Mulla on ainakin semmoinen fiilis että noi räppärit tekee koko hommaa pelkästään naisien takia ja sen kyllä huomaa.
mutta mitä niiden miesten päässä liikkuu?
mkuisma,
Jone,
Eli tässä ei nyt sun mielestä ole mitään eroa eri osapuolien toiminnan välillä? Onhan se nyt tietysti paheksuttavaa, että koittaa alistaa toista ihmistä ja hyväksikäyttää tämän silmissä omaamaansa statusta, mutta ainoastaan idiootti riistää itseltään ihmisarvon alistumalla ihan mihin tahansa kun mikään pakko ei todellakaan olisi.
mekaanikko, 16.12.2005 13:59:
---
Totta! Samalla lailla oon huomannut, että trance-artistit tekee koko hommaa pelkästään huumeiden takia.