6 YEARS OF HALLMARK 18.2.2006 @ Helsinki

100 posts, 5 pages, 24,703 views

-P

Posts: 4,972

#21 • • -P
kas paikka vaihtuu taas. ehkäpä ne omat parhaat hallmarkit tuli koettua kumminkin hesperiassa. jotenkin sen muuton jälkeen (Maestro -> La Tour) ei ole pahemmin jaksanut käydä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

m1kk3

Posts: 5,560

#22 • • Edited m1kk3 no-life

DR 100N, 18.12.2005 02:33:
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*



ökköspämmit roxxor

*känni*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Ova

Posts: 220

#23 • • Ova

tomii, 15.12.2005 20:19:
---
AlexS, 15.12.2005 17:38:
Ne ketkä nyt todella iloitsevat La Tourista siirtymistä voisivat luetella minulle mitä vaihtoehtoisia paikkoja Helsingin alueelta löytyy Hallmark-tyyppiselle klubille?

---


Mun mielestä Helsingissä ei ole kovinkaan montaa paikkaa, jotka sopisivat oikeastaan minkäänlaiselle tosi suositulle klubille, jossa käy paljon väkeä (kuten Hallmark) ja joissa on tarkoitus tanssia. Tosi monessa paikassa on niin pirun pieni tanssilattia, vaikka puitteet muuten olisivatkin mallillaan. Mut tämä tosiaan vain mun mielipide.



Ihan samaa mieltä oon kanssasi. La Tourissa on omat pikku vikansa, mutta siellä on kuitenkin kohtalaisen kokoinen tanssilattia ja on se kuitenkin kokonaisuutena ihan siisti ja OK paikka.

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

UnityF

Posts: 15,721

#24 • • UnityF joo just se
itse en pääse paikalle kun olen muualla mut onnea hallut jo etukäteen *hali*

*hymy*
Avatar
#25 • • Equalizer Guest

sapeli, 15.12.2005 01:08:
Uskaltaako kysyä miksi hallut siirtyy pois La Tourista? *ding*



La Tour menee ilmeisesti remonttiin..Joku asiasta enemmän tietävä vois valaista
titi

Posts: 59

#26 • • titi
Toivottavasti nyt uusi paikka löytyy, sillä olisi sääli että näin mahtava clubi jäisi pois kalenteri merkkinnöistä vain siksi että tarpeeksi hyvää paikkaa ei löydy.... Kyllähän noita paikkoja on missä isot tanssilattiat mutta se onkin sitten eri asia, haluaako paikat luovuttaa tilojaan tällaiseen skeneen. Jos rupeatte tarkemmin ajattelemaan niin missä kaikki tangon ja valssin ystävät käy pyörähtelemässä... Vaikka se onki aivan toinen maailma, siellä tarvitaan myös tilaa tanssimiseen. Mutta niin turha tätä on kai spekuloida, annetaan isojen kihojen päättää kohtalosta, kun ne on meitä paljon fiksumpia. *hihu*

Onkohan dj valinnat jo mahdollisesti jo tehty...? Tätä ei voi jättää väliin, sillä ei voi tietää millon seuraavat hallut sitten ovat....*justjoo*
AlexS

Posts: 1,389

#27 • • AlexS kummasetä

titi, 22.1.2006 13:30:
Kyllähän noita paikkoja on missä isot tanssilattiat mutta se onkin sitten eri asia, haluaako paikat luovuttaa tilojaan tällaiseen skeneen. Jos rupeatte tarkemmin ajattelemaan niin missä kaikki tangon ja valssin ystävät käy pyörähtelemässä... Vaikka se onki aivan toinen maailma, siellä tarvitaan myös tilaa tanssimiseen. Mutta niin turha tätä on kai spekuloida, annetaan isojen kihojen päättää kohtalosta, kun ne on meitä paljon fiksumpia. *hihu*



Maestrohan oli tällainen tango/valssi/humppa paikka ja siellä Hallmark viihtyikin kevään 2004. Sedu osti sitten paikan, remontoi ja nimesi Studio51:ksi.

Maestro*sydän*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

-xx-

Posts: 5,001

#28 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

titi, 22.1.2006 13:30:
Onkohan dj valinnat jo mahdollisesti jo tehty...? Tätä ei voi jättää väliin, sillä ei voi tietää millon seuraavat hallut sitten ovat....*justjoo*


Ainakin flaijeri kertoo:
DJ Tab 6 hour set of latest and classic Hallmark anthems *kuolaa**sydän*

--
kiitos ja anteeksi ^^

titi

Posts: 59

#29 • • titi

AlexS, 22.1.2006 13:41:
---

Maestrohan oli tällainen tango/valssi/humppa paikka ja siellä Hallmark viihtyikin kevään 2004. Sedu osti sitten paikan, remontoi ja nimesi Studio51:ksi.

Maestro*sydän*



Toki, toki...mutta kaikki paikat ei ole näin suosiollisia...Ja kyllähän hesperiakin oli aikanaan varsin suosittu paikka myös näitten humppa-valssi-immeisten keskuudessa...
Ja niin samoin laturi... Mutta mistä löytyisi seuraava vastaava paikka.Jep. mutta se siitä.... Paljon tilaa tanssia ja vaan oleskella, kuten istua...niin aika vaikea toteuttaa... Jos joku just humppa-ravintola ei avaa taas oviaan... Jos siis halluja halutaan jatkaa vielä tulevaisuudessa.Toivottavasti.
Trixie

Posts: 1,342

#30 • • Edited Trixie
Tänne on kyl ihan must tulla *joo**jiihaa* Toivotaan ettei kauhean kauaxi aikaa Hallut tauolle jää, melkeinpä ainoat kemut missä tää neiti viihtyy ja on viihtynyt. No mut eipä siihen kuole ja eiköhän niit Hallui sitten taas lisää jossain välissä tule ni niitä sitten odotellaan mielenkiinnolla että missä päin seuraavan kerran*hymy*
Mutta 6v. partyt tullaan juhlimaan railakkaastii*jiihaa**tanssittel*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#31 • • Equalizer Guest
Tänne sit seuraavaks*hihu*
kinderi

Posts: 1,783

#32 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kyllä mäkin taidan yrittää paikalle päästä..Vaikka näillä näkymillä se sit tietääkin veteen tehtyä puuroa-gurmeeta *nauru*
Muttamutta,jokohan liput ois myynnissä? Jos ei niin millon mahtaa tulla?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MaSari

Posts: 1,986

#33 • • MaSari space jammer
Ketä täällä soittaa?

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-P

Posts: 4,972

#34 • • -P
tab 6h
zzompp ja mekaanikko alakerrassa (korjatkaa jos olen väärässä)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Samu81

Posts: 1,224

#35 • • Edited Samu81 kokolihaa

tomii, 15.12.2005 20:19:
---
AlexS, 15.12.2005 17:38:
Ne ketkä nyt todella iloitsevat La Tourista siirtymistä voisivat luetella minulle mitä vaihtoehtoisia paikkoja Helsingin alueelta löytyy Hallmark-tyyppiselle klubille?

---


Mun mielestä Helsingissä ei ole kovinkaan montaa paikkaa, jotka sopisivat oikeastaan minkäänlaiselle tosi suositulle klubille, jossa käy paljon väkeä (kuten Hallmark) ja joissa on tarkoitus tanssia. Tosi monessa paikassa on niin pirun pieni tanssilattia, vaikka puitteet muuten olisivatkin mallillaan. Mut tämä tosiaan vain mun mielipide.




Jeppis. Sen verran iso, yhtenäinen tanssilattia (ja etenkin se paikan korkeus - tilantuntu vaikka olisi jengiä liikaakin) raivattavissa ko. mestaan että vertaista saa hakea jostain Kaivohuoneelta.

Siitä vain miettimään missä mestassa ko. kekkerit sitten toimisivat paremmin, ja esimerkkejä pöytään :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!

AlexS, 15.12.2005 08:41:
Hmm...kunhan ei mihinkään Volumeen tms. siirry *igor*



Volume on liian pieni hallmarkin tapaiselle tapahtumalle, että aika hiljasta varmaan on :D
AlexS

Posts: 1,389

#37 • • AlexS kummasetä

sts,
Volume on liian pieni hallmarkin tapaiselle tapahtumalle, että aika hiljasta varmaan on :D



Niin...no sitä lähinnä tarkoitin.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

j-p

Posts: 103

#39 • • j-p
hallut.. *dissaa*