Chamber meets Club Rage 13.1.2006 @ Hamina

61 posts, 4 pages, 9,247 views

-katsu-

Posts: 78

#41 • • -katsu- °• kit kat •°
tulisinhan mä tännekin jos vaa voisin, mutt just sattuu käymää niin hassusti ett mun lento australiaan lähtee 12.päivä.. voi eiiiiii!! *hih* *jiihaa* *tirsk* *jiihaa* *hih*

--
.

-katsu-

Posts: 78

#43 • • -katsu- °• kit kat •°

Individual, 5.1.2006 12:32:
---
katsu-, 5.1.2006 12:30:
tulisinhan mä tännekin jos vaa voisin, mutt just sattuu käymää niin hassusti ett mun lento australiaan lähtee 12.päivä.. voi eiiiiii!! *hih* *jiihaa* *tirsk* *jiihaa* *hih*

---

Voi kuinka harmillista. Sentään bileet Haminassa. Lienet aivan rikki tällä hetkellä? *justjoo**lmao*



tietäisitpä vaan.. *eiei* *nyyh*
harmittaa niiiiiin paljon ett mä vaan itken himassa koko ajan *tirsk*
..tai sit hypin ja pompin ilosta! *joo* *jiihaa* *iloinen* *sydän*

--
.

Yediah

Posts: 1,090

#44 • • Yediah FINRG, Spacehouse
noh noh.. älkääs nyt ;)
Yediah

Posts: 1,090

#45 • • Yediah FINRG, Spacehouse
line uppia uusiks! :)

ajat tulee kohta.. no panic :)
Spanks

Posts: 789

#46 • • Spanks Löysä P***a
muutama päivä vielä... buahahahaha... *pahis*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Yediah

Posts: 1,090

#47 • • Yediah FINRG, Spacehouse
no ni! nyt on ajat koplattuna ja perseestä revittynä jokusen pähkäämisen tuloksena.. noin ne on pakko olla, ei mitenkään muuten eräistä sattuneista syistä johtuen.. sori että kesti :) polka polka!!..
Spanks

Posts: 789

#48 • • Spanks Löysä P***a
menis aika ny nopeammin...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Individual

Posts: 10,942

#51 • • Edited Individual HYPNO!

Yediah, 11.1.2006 18:09:
---
Individual, 11.1.2006 17:31:
---
Spanks, 11.1.2006 17:26:
menis aika ny nopeammin...

---

Sori, joutuu skippaa...Älä suutu.

---



Iskikö asenneongelma? *tirsk* *tirsk*


Ei. Ei vaan oikein innosta mikään tällä hetkellä. Bileet on varmasti hyvät ja ihmisillä hauskaa. Parempi kun en tule sinne murjottamaan, sitä paitsi on muita asioita, mitä pitäis saada hoidettua. *piis*
coolcat82

Posts: 771

#52 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Individual, 11.1.2006 18:11:
---
Yediah, 11.1.2006 18:09:
---
Individual, 11.1.2006 17:31:
---
Spanks, 11.1.2006 17:26:
menis aika ny nopeammin...

---

Sori, joutuu skippaa...Älä suutu.

---



Iskikö asenneongelma? *tirsk* *tirsk*

---

Ei. Ei vaan oikein innosta mikään tällä hetkellä. Bileet on varmasti hyvät ja ihmisillä hauskaa. Parempi kun en tule sinne murjottamaan, sitä paitsi on muita asioita, mitä pitäis saada hoidettua. *piis*




Näinkö on?? Hö.. no.. minkäs sille sit voi. *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Yediah

Posts: 1,090

#53 • • Yediah FINRG, Spacehouse
valitattavasti karstafari on sairastunut ja ei täten ei pääse saapumaan paikalle.. :( joten tuli minulle tunti lisää soittamista.. nämä on valitettavia tapauksia että 22 tuntia ennen bileitä kaiken touhun tiimellyksen sivussa kuule että joku artisti ei pääse saapumaan.. mutta eihän sille mitään voi jos sairaus iske, se ei katso aikaa eikä paikkaa..
Yediah

Posts: 1,090

#54 • • Yediah FINRG, Spacehouse
tänään... LET THE RAGE BEGIN!!..
Spanks

Posts: 789

#55 • • Spanks Löysä P***a
We Are Slaves To The Rage!!! *jiihaa*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Spanks

Posts: 789

#56 • • Spanks Löysä P***a
Mukavaa oli. Saatiin paikka läjään suht ajoissa joten aikaa jäi pieneen rentoutumiseen myös. Itse bileet menivät todella hyvin ja porukka joraili kuin viimeistä päivää. DJ:t soitti hyvää saundia jopa oma setti meni vihdoin ja viimein suhteellisen hyvin. Kiitos kaikille paikalla olleille ja Suuri Käsi artisteille.

We are just slaves to the Rage.

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

coolcat82

Posts: 771

#57 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Jees.. menihän ne synttärit kivasti. Jokainen soitti tunnelmaansopivaa musiikia ja kaverit oli paikalla. Uusiin ihmisiinkin oli mukava tutustua ja meininki oli kaikinpuolin loistava*jiihaa* Kiitos kaikille paikallaolleille ja munki puolesta artisteille *aplodit**aplodit**aplodit*
*tanssittel*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Yediah

Posts: 1,090

#58 • • Yediah FINRG, Spacehouse
kivaa oli ku helvata... setti meni ihan putkeen.. by the way pääsin muuten just vast ylös sängyst
megu

Posts: 103

#59 • • megu
Oliha ne bileet iha loistavat. Vaikka vähä väsy oli pitkän työviikon jälkee ni kolmeen hyvin jakso. Kiitos kaikille ja Haminaa bileitä jatkossakin. Ois ihan kiva. *joo*
ETJ

Posts: 1,229

#60 • • ETJ Failed specimen
Jeps jeps. Paikka oli ihan kiva pikkubileitä ajatellen. Tällä kertaa jopa psyke kuullosti normaalia paremmalta, tosin suurinosa setistä jäi kuulematta. Teksin setti oli hyvää matskua luukunottamatta "Alarmaa" ja "I can't take it" -biisejä. Varsinkaan jälkimmäistä biisiä en kestä millään. Sashan ja Wailyn setti oli eniten meiksin mieleen. Lopun HC:t olivat illan parasta antia. Bileet olivat varsin onnistuneet, mut oma juhlatuuli oli aika alhaalla väsymyksestä johtuen.