MADWAVE & WOOP! presents: FORCE // K90 dj set (UK) // 15.04.06 // Tampere

47 posts, 3 pages, 10,339 views

Orfeus

Posts: 5,872

#21 • • Orfeus
Oli kiva soitella vähän melodisempaa sykettä ja mukava huomata että lattialle oli eksynyt jo väkeä vaikka ekana vedettiinkin. Järjestelyt toimi loistavasti artistin näkökulmasta. Iso kiitos järjestävälle organisaatiolle ja paikalla olleille bilettäjille*hymy*
Forcer

Posts: 162

#22 • • Edited Forcer Separi
Tosi kivaahan tääl oli, Galrav&Orfeus (harmi että alussa oli niin vähän väkee), Karri K & Poliisi iski parhaiten
Flammaa oli kiva katsella, tosin joku ääliö riehu siel lavalla joka vähän sotki niiden esitystä
Poliisi-sedälle kiitos Skazin Revolutionista *aplodit*
Defiz

Posts: 717

#23 • • Defiz
Hyvät bileet oli! Sinänsä jännä ratkaisu kun freeformia jne. soitettiin heti bileiden alussa ja meno "keveni" pikkusen yötä kohti! Sergein soittamat tekno klassikot piristi kummasti menoa! Poliisin ja Karri K:n setti oli loistava! Osa setistä tuli kuunneltua ihan pöydän ääressä kun olin tampannut itseni loppuun enempää :/

Kaikin puolin hyvät bileet!

Forcer, En tiedä mistä nämä kaksi "ääliöö" sai päähänsä pyöriä ilman paitaa kahden promillen kännissä ympäri lavaa.. mukava tanssia kun kokoajan heilumassa tiellä :/

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Inferno@Tre

Posts: 678

#24 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Ehdottoman loistavan hyvät bileet. Kiitokset järjestäjille ja artisteille *kiittääjakumartaahymiö*

Ite tulin paikalle joskus puoli yhdentoista maissa sen jälkeen tulikin hypittyä liki non stop valomerkkiin asti. *jiihaa*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

arttq

Posts: 21

#25 • • Edited arttq
Jees kivaa oli :) Karri K rokkas *aplodit*
Avatar
#26 • • wiljami Guest
pitää kyllä sanoa että karri oli illan ehdoton yllätystappaja :D valotiskin takanakin tuli heiluttua sen edestä.

ehdottomasti hauskimmat polkkakemut missä itse olen ollut vuosiin.
Avatar
#27 • • Thomson256 Guest
Helmi oli ! *jiihaa* *jiihaa* *enkeli*
Avatar
#28 • • Thomson256 Guest
*joo**enkeli**klubitus* Helmi oli. Sinebrykoffilla oli paras setti *jiihaa*
Avatar
#29 • • Thomson256 Guest
tamppausta taukoamatta from dusk till dawn *jiihaa**jiihaa*
SASHA  F

Posts: 1,722

#30 • • SASHA F
Oli mukawat karkelot, tuli soitettua aika leka setti*grr**pahis**piis*
Tuukka-

Posts: 55

#31 • • Edited Tuukka-
Hyvät pailut oli juu! eikä musiikki puolessa mitään valittamista *aplodit* K90:n setti oli kyllä aivan mahtava! Red Snapper sai kyllä taas kylmän väreet hiipiin selkään *plur* Ainoo huono puoli on ettei taas oo tampereen suuntaan tiedossa lisää tällästä hetkeen aikaan *toktok* ja vaatteista sai kotio päästyä puristella muutaman litran hikee *iloinen*

I WANT MORE!!!
enkeliina

Posts: 169

#32 • • enkeliina kiksurinsessa
Helvetti. Hyvää musakkia ja kivat pippalot, KUNNES... eräs idiootti tuli pilaamaan illan. Kiitos siitä.*dissaa*
Ei siis ollut mun ilta enää sen jälkeen. Muuten olis varmaan ollut hienoa. *släp*
Sori avautuminen, tämähän ei toki bileistä johtunut *huokaa* *blush*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

*AnnU*

Posts: 157

#33 • • *AnnU* NanneNanneNanne
kaikki varmaan muistaa sen idiootin äijän, joka ihan sekasin pomppi siellä lavalla ilman paitaa ? mulla meni sitten niin hermot siihen ! tanssin pari tuntia siinä lavan edessä ja laitoin laukkuni lavalle, niin että näkisin sen koko ajan ja ettei sitä kukaan pöllis. eiköhän tämä kyseinen äijä tunge törkeesti siihen mun eteen ja meinaa viedä mun laukkuni mukanaan. sanoin ystävällisesti, että hei toi on kyllä mun omaisuutta, mut se rupes väittää, että se on sen laukku. millon miehet on alkunu käyttää bileissä pientä käsilaukkua ? no se lähti menee, mutta ehkä minuutin päästä se teki taas samat ! meinas taas viedä laukun mukanaan. meni niin hermot, että joutu huutaa sille iha vitusti ! *grr**grr**grr**grr**grr*

no, mutta bileet oli kokonaisuudessaan erittäin kivat ! musiikki oli hyvää ja olinkin tanssimassa koko ajan *tanssittel* kiitos kaikille (paitsi sille idiootille, joka meinas viedä mun laukkuni)

--
*sydän**sydän**sydän*

..no such user..

Posts: 1,106

#35 • • ..no such user..
Joo todellakin. K90 setin loppupää iski aika kybällä.. Mikäs helvetti se viimenen biisi muuten oli tietääks kukaan? ihan saatanan hyvä raita!!!

Woop & Madwave todellakin näytti mistä kusee... Ihan sairaan hyvät bileet ja tuli vaan helvetin hyvä mieli kun näki tampereen bileissä moista meininkiä.

Tampere Fiilis [TM] oli kyl todellakin mestoilla... :)

Thnx aamujatkoporukoille kans..
Dogma

Posts: 103

#36 • • Edited Dogma
siis *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti**aplodit* Aivan mahtava, kiitos =)
Rupale

Posts: 93

#37 • • Rupale Huoran toiminnan joukot
Canine-teen = ihQ *sydän*
Karri K = ihQ *sydän*
rättienpyörittelijät = ihQ *sydän*
ne tytöt = ihQdaa *sydän**sydän*
paidattomat jannut = n00bz *grr*

En tiedä johtuko kahden kuukauden biletauosta vai oliko jamit yksinkertaisesti niin hyvät että painoin koko illan niin perverz-hymy naamalla menemään että luulivat mun vissiin käyttävän jotain piriä.

Taas tuli todistettua Tampereen skenestä että laatu korvaa määrän.

--
hot piss.

wallu

Posts: 125

#38 • • wallu
Joo, ei voi kun kehua pippaloita, erityisesti Sergeitä ja Karri K:ta*joo* Oli meikäläisen kohdalla parhaat polccabileet hetkeen*aplodit*, tanssittuakin tuli lähestulkoon koko ilta.
display23

Posts: 3,069

#39 • • display23
oli kyl hemmetin kivaa ja jengi heti alusta asti messissä!

tullaan tampereelle myös isommissa merkeissä joonaksen kanssa viel ehdottomasti ;)
xl8r

Posts: 2,227

#40 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Videryhmä myöskin kiittää ja kuittaa. Itselläni ei ole ollut pitkään aikaan näin hauskaa missään bileissä :) Ainut mikä jäi harmittamaan oli tuo lavan tykki, joka on yksinkertaisesti vaan loppu. Nooh...

Itse tunnuin innostuvan (hieman ehkä liikaakin) parhaiten tuohon Sashan settiin, se kyllä rokkasi. Karrin setin HH klassikotkin lämmittivät mieltä, vaikka en kerinnytkään siinä vaiheessa vielä hirvittävästi keskittymään muuhun kuin täysipainoseen videoiden latomiseen.

Mutta kivaa oli ja känni sen mukainen :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe