Twilight presents: Winter Mayhem 7.1.2006 @ Turku

30 posts, 2 pages, 6,323 views

Dzad

Posts: 353

#21 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!

nyt jalat paskana tutimaan...lisää näitä bileitä tottakai!!!



Agreed!

Aika loistava bileet! Kaikki DJ:t soittivat hyvää musaa... Mekha oli kuitenkin mun suosikki... Aika paljon vanhaa hard housea/(trancea). Siis, mahtava!

Ja, nyt taas jalat hunossa kunnossa!

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

nenna

Posts: 1,916

#22 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

Mekha, 8.1.2006 02:59:
..Kai kuviakin tulee jossai vaihees esille.. *iloinen*


..tulee toki..lähetän tänään klubbariin, nii eiköhän ne huomen viimeistään onlines..

..sen 45min mitä ehdittii paikanpäällä olla nii meininki oli kyl *super* ..nooh kuvat kertokoot.. *vink*
Pocambo

Posts: 50

#23 • • Pocambo
Kovin lupasin nimeltämainitsemattoman baaritiskin äärellä saapuu paikalle, mut seuraavan päivän vetämätön olo teki muuta. Olen pahoillani:(
Firefox

Posts: 47

#24 • • Firefox
Joo, loistavat oli bileet! Ei malttanut lähteä lattialta montaa kertaa, hyvä ettei nestehukkanen iskenyt :) Mukavan rankkaa settiä paikoitellen. Ei valittamista! Kiitokset soittajille ja kanssafiilistelijöille, pian uusiksi ;)

--
It*s now or never...

tattistus

Posts: 278

#25 • • tattistus Xperience Nights
Loisto kemut, olin iloinen ettei paikalla ollut enempää porukkaa, olis tullu ahdasta!
Tykkäsin kovasti kaikista musisoijista *tirsk* ja oli *super* kivaa!

IIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOO KIITOS!!!
_twilight_

Posts: 2

#26 • • _twilight_
Oli ilo järkätä teille bileet! *vink* Uusintaa odotellessa...*pahis* Stay tuned for more...
Catarina

Posts: 6

#28 • • Catarina
Tooosi kivat oli bileet ja loistavaa musa antia olisi voinut kuunnella pidempäänkin...Hurja kiitos kaikille soittajille,Nosteelle,Sashalle ja tietysti rakkaalleni*jiihaa**iloinen*...ja nyt sitten uusintaa odotellessa...*aplodit**tanssittel*
Emma

Posts: 54

#29 • • Emma
sasha oli jälleen kerran todella hyvä ja musiikki parhaasta päästä =) paikka kyllä oli aika rupunen mut kivaa oli!
Mekha

Posts: 158

#30 • • Mekha
Biisilista löytyy nyt foorumin 'Dj-settien Tracklistit'-osastolta... *nuotti**piis*