Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,135 views

xybo

#221 • • xybo meeple!

Mikki, 19.2.2006 13:39:
---
GranGo, 19.2.2006 13:34:
8<-- ...ja sitten varmaan se lasipäinen vähän nörtin näkönen joka soitti pääsalissa. Minkäs nimisiä noi oli en muista ollenkaan?

---

Veikkaukseni on Surgeon, josta päästäänkin kysymykseen numero 2.
Miten/millä Surgeon soitti musiikkinsa? Näytti seisoskelevan koko ajan läppärin(?) takana.

Varmaankin Ableton livellä, se o kovaa huutoa nykyään =)

-- xybo
dubious

#222 • • dubious ribidim
Ei oikein iskenut mun musiikkimakuun, mutta kiitos kuitenkin *pepsodent*
johannyt

#223 • • johannyt helvetiac

Oli kyllä kovat pippalot, parhaat djt oli kyllä herra joka soitti ekana globuksessa, hihattomassa, en tiedä minkä niminen? ja sitten varmaan se lasipäinen vähän nörtin näkönen joka soitti pääsalissa. Minkäs nimisiä noi oli en muista ollenkaan?

hihaton = taste
nörtti = surgeon

Miten/millä Surgeon soitti musiikkinsa? Näytti seisoskelevan koko ajan läppärin(?) takana.

soitti ableton livellä, mukana oli omia sekä muiden biisejä. näin ymmärsin.

ja bileethän rokkasivat ihan saatanasti. ei just nyt riitä sanat hehkuttaa enempää. kiitos kaikille.
greenie

#224 • • greenie Mikko
Oli kiva käydä Telakoilla taas pitkästä aikaa ja huomata miten tila oli osattu ottaa käyttöön tällä kertaa. Ehkä toimivin järjestely ikinä, kun ramppien päässä ollut tila ei ollut käytössä. Oli helppo haahuilla yhdessä tasossa - jos nyt vessoja ei oteta huomioon. Yhden asian olisi tosin voinut fiksata. Isoimman hengailutilan (sisäänkäynnin edessä) olisi voinut jotenkin järjestää siten, että siellä olisi ollut tuo kahvilan tapainen. Nyt jos poisteli jotain, piti mennä toiselle puolelle mestaa keikkumaan tuolilla, joka tosin ei nyt ole suurin ongelma bileitä järjestäessä, mutta mun kaltaiselle pappahedonistille aika mukavaa.

Musiikista - Surgeon pisti hävyttömän hyvää tykitystä. PA tosin oli sen verran kovalla, että meinas ne hiukset lähteä. Onneksi oli tulppia myynnissä. Siitä huolimatta ehdottomasti illan paras, vaikka ei Leo Lakerkaan kylmäksi jättänyt. Keskisalin tarjonta oli vähän tissinläpsyttelyä, eikä sille oikein syttynyt syystä tai toisesta. Chilli taas nyt oli chilliä, ennemmin kotona kuin jonkun jalanjälki poskessa.

Ihmiset oli mukavia ja nättejä. Eritoten mieleen jäi yksi jota olisi voinut katsoa vaikka koko illan ajan - kunnon kashroot girl, joka näytti kiltiltä juutalaiselta tytöltä, ollen sitä kuitenkaan. Mikäli tapausta pullotettaisiin, mulla olisi ongelma.

Toisinsanoen: mukavaa oli. Jotenkin uuden vuoden kestien pakolliset megakuositkin oli porukoilla sillä tasolla, ettei tarttenut ravefunkista pahemmin kärsiä. Sen kun vaan keinui tuolilla, luki Fulleria ja nautti.

Kiitos kaikille.

Tissit.
GranGo

#225 • • GranGo
Mistäköhän löytäisi tasten ja surgeonin livesettejä tai biisejä?
PennyLane

#226 • • Edited PennyLane
Jees, oikein mainiot pippalot! *hihu*
Kiitos ENTROPY! Ja kiitos kaikki tutut. Iso kiitos omalle siskokullalle, oot kyllä parasta tanssiseuraa!

Ylläri pylläri, et jumituin taas sinne missä soi noh, junkka.
Kiitoksia pojat! Levyt pyöri oikein mukavasti.

Ja ekalla kolmosella kotiin. Jepjep. :D

--
bass bass BASS!

greenie

#227 • • greenie Mikko
P.S. Kiitos Eerolle/Opalle kyydistä, ettei tarttenut hankeen jäädä :)
tvf

#228 • • tvf
Surgeon oli kyllä illan ehdoton kingi!*super*
JR Ewing

#229 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Laitan kiitokset vielä toistona tälle puolelle:

Kiitoksia järjestäjille ja kaikille dj:lle mahtavista bileistä. Ainaski mun mielestä yks parhaista mitä tässä maassa on järjestetty (ei oo ihan vähän sanottu)!! Mulla on tapana nurista ja valittaa aina jostain, mutta nyt ei oo kyllä mitään aihetta. Järjestelyt toimi aivan nappiin, omat juomat mukana ja aivan mieltöntä settiä kaikilta suomalaisilta ja Surgeonilta. Oman illan pelastaja oli kaiken ton lisäksi Todd Bodine, joka heitti Suomen oloissa sellasen nitkusetin, että alta pois. Viimeks oon kuullu tommosta soundia Circo Locossa Clive Henryltä viime kesänä.

Nam ja kiitos *sydän*
Esa

#230 • • Esa
Elämässä on hienoja asioita ja mukavia hetkiä joita ei unohda koskaan.

Kiitos.
zara

#231 • • zara bassotyttö
Joo oli kivaa! Onneks tuli lähdettyä vaikka olikin koti-ilta suunnitelmissa. Hienosti oli kaikki järkätty ja narikasta erityiskiitos kun toimi niin jouhevasti. Pääsali toimi mulle parhaiten ja tietysti vessa-areena :D Kiitoksia taksiseurueelle ja *dissaa* sille jätkälle joka ovelasti otti ilmaisen kyydin meidän taksissa. Kannattais varmistaa että sitä rahaa on ennenku tulee kyytiin..................
anskuli

#232 • • anskuli herself
Kiitos kaikille! Oli aivan huippubileet ja ikimuistoinen elämys tosiaan.. Tosiaan yhdet parhaimmista bileistä joissa olen ollut! Vaikkakin tanssimiset jäi murtuneen kylkiluun takia väliin.. Oli niin siistiä olla mukana veejiilemässä - kiitos OP seurasta! :)

--
There is no point of living if you cant feel alive...

Aziz Combat Fighter

#233 • • Aziz Combat Fighter

Cjet, 19.2.2006 12:49:
Täytyy dissata kyllä tapahtuman järjestäjää isolla kädellä.

Saatiin kutsut paikalle, missä lukee "Entry with this invitation or advance ticket only." ja etupuolella "Avec invitation". Kevyttä viestinnän vääristelyä ruveta veloittamaan 20 tällaisen viestin jälkeen ovella?
Lisäksi hyvän ystäväni nimi, joka oli listassa, oli vielä käytetty. Ja järjestäjän puolelta tulee vain olan kohautuksia?? No can do.. Hah.
No, ei se mitään. Vietiin sitten rahamme muualle. Todella pettynyt vain tällaiseen harhauttamiseen. Kyl mä ihan mielelläni oisin maksanu, jos ois oikeesti ollut tiedossa asia. Mutta jos kutsun antajakin on sanonut sitä kutsuksi, niin kyllä vitussa ihmetyttää mitä tää on?

Hyvät bileet ois varmaan kyl ollu muuten.. Harmin paikka että en sinne enää viitsinyt sit kuitenkaa panostaa. Ennakkotiedotus asianmukaiseksi kiitos!
*piis*

Invitation = kutsu, ei ennakkolippu. Ehkä sulla oli menny vellit ja puurot sekasin, kutsu ei ole pääsylippu. Tarkotus oli että pääsylipun voi lunastaa kutsua vastaan. Käytäntö on vanha ku äiti maa.

Kiitos porukalle kyl, oli kivaa ja ihmiset hyvällä fiiliksellä. Oli mukavaa vaik joutuki menee tuolta viel suoraan duuniin. Nyt on vähän silmät ristissä..
oddi

#235 • • oddi

Quu, 19.2.2006 13:44:
---
Mikki, 19.2.2006 13:39:
---
8<-- ...ja sitten varmaan se lasipäinen vähän nörtin näkönen joka soitti pääsalissa. Minkäs nimisiä noi oli en muista ollenkaan?

---

---

Ainakin pari vuotta sitten miehellä oli käytössä Final Scratch.

Mut joo itse palaute, päätin jättää tulematta, kun ei ollut ihan fiilistä lähteä sosialisoimaan, mutta näitä palautteita lukiessa voisin viiltää ranteeni taas auki. SE ON HILJAINEN AVUNHUUTO.

Voi ilkka minkä teit, oli parhautta! Surgeon, Uralit, kitkuttelupuolen jammailu, Lil' Tony, synttärit & ystävät. Props Entropy.
iguf

#236 • • iguf
muutama tumman valotuksen kuva.
http://hege.li/enyc/tresor/index.html
oli hyvät bileet vaikka surgeon oli tosi vaisu
verrattuna leo lakeriin.
leo soitti helvetin tiukkaa ja hyvää soundia..
oikeestaan sillon vasta tuli mieleen että its not over..
isot propsit entropylle kun järkkää näitä, varmasti iso homma
ja kiitos kaikille vapaaehtoisille..
pysyy lippujen hinnat alhaalla ja jengi diggaa.
ei mitään dissattavaa oo kyl.
Quu

#237 • • Quu Mole RAM!

oddi, 19.2.2006 15:17:
---
Quu, 19.2.2006 13:44:
---
---

Mut joo itse palaute, päätin jättää tulematta, kun ei ollut ihan fiilistä lähteä sosialisoimaan, mutta näitä palautteita lukiessa voisin viiltää ranteeni taas auki. SE ON HILJAINEN AVUNHUUTO.

---

Voi ilkka minkä teit, oli parhautta! Surgeon, Uralit, kitkuttelupuolen jammailu, Lil' Tony, synttärit & ystävät. Props Entropy.

VOI KIITOS TOI HELPOTTI PALJON TAIDAN MENNÄ NYT KÄYMÄÄN EHKÄ TUPAKALLA

#238 • • Edited ville olen oikeasti ujo
toimitusjohtajan ominaisuudessa ;) odotin et tulee parhaat ug-bileet mitä suomessa on järjestetty ja eihän nää kyllä pettänyt. Tässä oli tämän vuoden paras tapahtuma (tähän mennessä) ja melkein veikkaan, et tämän voittajaa ei tänä vuonna ole tulossa.

jotenkin käsittämätöntä, että tällainen tapahtuma laitetaan pystyyn vapaaehtoisvoimin, mutta siltikin aika täydellisesti tuotettuna. Näissä bileissä oli tasan yksi negatiivinen asia ja se oli se, että kaikki oli niin saatanan halpaa. Kun setup on tätä tasoa, sitä olisi voinut maksaa myynnissä olevista tuotteista paljon paljon enemmän. Mut toki en valita, 2 toastia ja battery 5e...

järjetön hatunnosto niille jotka tämän tapahtuman toteuttivat, tämä muistetaan loppuelämän.
Nauskiss

#240 • • Nauskiss
Mahtibileet!

Viihdyin jopa tanssilattialla suht pitkään Surgeonia fanittamassa.

Erityismaininnan ansaitsee hyvin ilmastoitu ´stage´ kellarikäytävässä. Siellä oli kiva käydä jäähdyttelemässä aina välillä. Ja, siellä oli myös just sopivan "chilliä" musaa! *iloinen*

KIITOS! *plur*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.