Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,720 views

-P

#21 • • -P

idi, 8.12.2005 17:31:
uiuiui<3
juuri sopivasti pääse tänne juhlii syndejä.

meizilki just sopivasti lähes samana päivän tässä, et omat synttärithän ne rules, varsinkin kun tämä on se lahja \\\\o/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sts

#22 • • sts Sama pyynti aitta!
Täs on kyl vuoden 2006 seksikkäimmät bileet... Hiiteen laserpointint ja housenationit :)
nicky

#23 • • nicky
Vähänks voin hehkuttaa! *iloinen* Kerkisin käydä Tresorissa kolme kertaa: kesät 2003, 2004 ja 2005. Tosin viime kesänä jäljellä oli enää Tresorin puutarhan suihkulähdenurkkaus, kaikki muu ajettu sileeks :(

Mut Suomen bileis ollaan!

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

JR Ewing

#24 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Kiitos!! Laitan mun Tresor-paidan päälle ;)
Tiura

#26 • • Tiura Taika
Kyllä kiitos*joo*
meow

#27 • • meow &quot; rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos &quot;

JR Ewing, 8.12.2005 18:51:
Kiitos!! Laitan mun Tresor-paidan päälle ;)

no niin minäkin *tirsk*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

littlebig

#28 • • littlebig aaat-chi kung
tuleex tänne soittaa tres or ? *pepsodent**nauru*

ni, ei tresor ollu berliinissä ku 14 vuotta ja nyt vasta tänne fiilistelybileet
suomes ollaan niin aikaa edellä

mut silti, näissä bileissä ollaan ihan varmasti *joo*
ellei sitten itse berliinissä lomilla...

--
straight ______

gay ^______^

A-E

#29 • • A-E Detroit Techno Militia
http://www.u.arizona.edu/~river/i/tresor.jpg

Tresor It’s Not Over Tour 2005/2006

18. Helsinki | Finland | UG | Surgeon, Todd Bodine, Leo Laker Live PA

lähde: www.tresorberlin.de

Sweet fucking jesus. Leipziger Strassen posse hyökkää Suomeen. Kiitos ja kummarrus Entropylle etukäteen.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Timmo

#30 • • Timmo
Mä otan aikoinaan Kermassa jaetun oranssin värisen Tresor-tussin mukaan, ja piirrän mun tresor-muistilehtiöön miten kivaa mulla sit on.

--
Elämä On Raato

subu

#31 • • subu Suski
Oujee!! *jiihaa**sydän*
Eiha

#33 • • Eiha
Tresor paita päälle :)

--
Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä perse!

Mongolia

#34 • • Mongolia truenörth
Tresor on kyllä kova bändi.

#35 • • ville olen oikeasti ujo

boy-cut, 8.12.2005 20:08:

*ding*

En tiedä onko tresor aikaisemmin tehnyt näin laajaa kiertuetta (eipä taida), mutta eikö ole aika loogista, että kun virallinen kiertue tehdään, niin homma saadaan suomeen asti? Tää on kuitenkin ns virallinen tresor vierailu sen sijaan, että joku järjestö pitäisi bileet joiden nimi olisi vaikka tresor....

Ja sitäpaitsi imo tää on just hyvään aikaan. Kun tresorin "vika vuosi tänä vuonna, nyt mesta puretaan" rumba alkoi varmaan samana vuotena kuin mesta perustettiin, niin nyt vihdoin mestan lopettamisen jälkeen voidaan vetäistä tällainen "its not over" juttu ... sopii tresorin tyyliin kuin nenä päähän *joo*

Mä toivon, että näissä bileissä saadaan pieni käsitys siitä millainen oli tresor garden sekä alakerran vankila, jossa synkkyys sai uuden merkityksen :)

Tulossa ehkä lupaavin teknotapahtuma suomessa koskaan?
Individual

#37 • • Individual HYPNO!

ville, 9.12.2005 09:10:
---
boy-cut, 8.12.2005 20:08:

---

*ding*

En tiedä onko tresor aikaisemmin tehnyt näin laajaa kiertuetta (eipä taida), mutta eikö ole aika loogista, että kun virallinen kiertue tehdään, niin homma saadaan suomeen asti? Tää on kuitenkin ns virallinen tresor vierailu sen sijaan, että joku järjestö pitäisi bileet joiden nimi olisi vaikka tresor....

Eiks Kermassa ollut ainakin Tresor Lumina tour Blake Baxterin voimin. Tiedä sitten kuinka laaja se oli.
littlebig

#38 • • littlebig aaat-chi kung

ville, 9.12.2005 09:10:---
*ding*

*snip*

tresor on saanut kulttimaineensa siitä että tuoneet soundia amerikoista eurooppaan
suomessa siis siksi "myöhässä"
täällä on käynyt kovia detroit miehiä mutta onko ollut klubia (fyysisesti paikkana) joka järjestäen olisi perustettu vain siksi että tiettyä soundia saataisiin tänne kolkkaan (ei riitä asiakkaita pitämään paikkaa pystyssä)

tarkoitatko kenties renaissancen hybrid bileitä? (joita edelleen mainostetaan rinneradiota kokoonpanolla jota ei ole enää olemassa? *ding*)

--
straight ______

gay ^______^

Esa

#39 • • Esa
katto auki! *tanssittel*
MonoPussy

#40 • • MonoPussy Bitch From Hell

ville, 9.12.2005 09:10:
-

Tulossa ehkä lupaavin teknotapahtuma suomessa koskaan?

Jeah, odotukset korkeella taallakin.. *jiihaa* Tanne TODellakin, vaikka Kyrgykstanista asti!

--
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away....