Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?

107 posts, 6 pages, 39,599 views

Snowie

Posts: 601

#101 • • Snowie Ihku Hiutale
Itsevarmuus, just se tietynlainen hymy, se, että on oikeasti omia mieliepiteita JA älykkyys on aina hottia. ^^
Snowie

Posts: 601

#102 • • Snowie Ihku Hiutale

Replying to Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?:

Snow, 12.3.2010 14:25:
Itsevarmuus, just se tietynlainen hymy, se, että on oikeasti omia mieliepiteita JA älykkyys on aina hottia. ^^


Niiiih, ja sellanen tietynlainen fyysinen olemus. En siis tarkoita välttämättä seksiä tai mitään treenattua kroppaa. Miten vitussa tämänkin selittää.
Sellanen pitkä katse kanssa. Sellanen mikä "riisuu" sut kaikista muureista yms. mitä nyt itsensä ympärille rakentaa sosiaalisissa tilanteissa. Fear/lust. ^^
Jokke L

Posts: 1,203

#103 • • Edited Jokke L [GoodMusic]
kun kolahtaa niin kolahtaa niin ei sitä oikein osaa selittää. ja musamaku tietty! ;)

edit: se et on paljon yhteisii asioita. sit ku juttelee sen toisen kaa ni ei tarvi olla sillee et "hitto mitäköhän mun pitäs sanoo?"

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UkeUke

Posts: 394

#105 • • UkeUke

Replying to Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?:

jokke_, 24.4.2010 15:58:

edit: se et on paljon yhteisii asioita. sit ku juttelee sen toisen kaa ni ei tarvi olla sillee et "hitto mitäköhän mun pitäs sanoo?"


Näin. Siis mä olen ainakin helvetin huono näyttämään parhaita puoliani missään lyhyessä ajassa (lue: baarisessiot). ..ja rehellisesti sanoen aika moni naispuoleinen ei ensimmäisellä kerralla ole pitäny musta sitten niin yhtään, mut jos onkin kaveruutta alla yli puolise vuotta, ni yhtäkkiä onkin ollu iha in lööv - valitettavasti en oo ikinä osannu antaa vastakaikua sille, kun siitä vaan on aina puuttunu sitä JOTAIN!

Toki plussaa on jos oikeesti tykkää musiikin kuuntelusta ja vielä enempi plussaa jos liikutaan samassa genressä (tää näyttää olevan aika suosittu juttu täällä foorumeilla - wonder why). Itse kun olen ainakin ujo alkuun, niin mä kyllä pidän itse vähän rivommasta..tai en ehkä iha niin vähääkää.
Goala

Posts: 332

#106 • • Goala It is your own imagination!
Noh..

-Katse (silmiin katsominen kun on yhteydessä. esim jos keskustelee..)
-Tanssi tyyli/Tanssiminen (esim.bileissä tietysti..jos näyttää hyvältä, niin saa tuntemaan hyvää oloa :) )
-Iloisuus
-Energisyys
-Nauru
-Hymy
-Kuunteleminen
-Tatuoinnit
-Joukosta erottuva hauska persoona :)


..näin.. *vink*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.