Tee oma South Park-hahmosi

174 posts, 9 pages, 103,441 views

Trixie

Posts: 1,342

#21 • • Trixie
Mä saan kiittää mun omasta hahmostani Martinaa, se loi täydellisen ärtsypiukero Trixien *iloinen* Thänx Martina, tää on rok *jiihaa*

--
face your fears and live your dreams

Chare

Posts: 412

#22 • • Chare kiltti tyttö

Kuukunen, 9.12.2005 11:49:
Miten tuolta saa tyttöpuoleisen hahmon? Mulle tulee vaan poikia...

Muoks. Nyt vasta huomasin noi nuolet, joilla saa lisää esim. naisellisempia hiusvaihtoehtoja. Tää on ihana!



sielt saa tissitki sielt stuff-valikon everything else- osastost.. *joo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

sapeli

Posts: 11,768

#24 • • sapeli jokukukamikä?
Sapsu on just tullu tanssimasta ja on nyt kiksutaivaassa *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Exlex

Posts: 497

#25 • • Exlex
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
nomic

Posts: 4,120

#26 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
trrrr pikku-gootit tulee ja valtaa ihmisten keinomielet ^^
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#27 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
kimmo_sp.JPG

aika näköinen kyllä on :D

--
dasinoaisnvs

La Petite

Posts: 1,160

#30 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Trixie,
Mä saan kiittää mun omasta hahmostani Martinaa, se loi täydellisen ärtsypiukero Trixien *iloinen* Thänx Martina, tää on rok *jiihaa*



hahahhahaha tää on ihan nappiin!!!!!!!! *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

iam

Posts: 3,085

#31 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
-Santtu-

Posts: 1,965

#32 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
OverDose

Posts: 1,714

#34 • • OverDose Team Emmätajuu
24178737.jpg

--
Once Upon a Time...

djavol

Posts: 160

#36 • • djavol Angel Of Sin
hei... tää oli hauskaa.. *aplodit* harmi, etten mä osaa liittää sitä tähän mukaan.. hahmostani tuli todella söötti... *sydän**hymy*

--
Do not mess with me

Tapi

Posts: 1,437

#37 • • Tapi Dreamstate
Kuukunen

Posts: 244

#38 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Taas tyhmä kyselee. Onko kellään hajua miten tuon kuvaruutunäkymän pystyy tallentamaan kun käyttää mäkkiä? Selaimena on Mozilla. Nimim. Tietotekniikan opiskelija vauhdissa.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

pirpeli

Posts: 5,533

#39 • • Edited pirpeli

Kuukunen, 10.12.2005 15:16:
Taas tyhmä kyselee. Onko kellään hajua miten tuon kuvaruutunäkymän pystyy tallentamaan kun käyttää mäkkiä? Selaimena on Mozilla. Nimim. Tietotekniikan opiskelija vauhdissa.



omppu-shift-3, sitte esikatselussa rajaat sen pelkän kuvan, valintatyökalulla. Sitte otat työkaluista "rajaa kuva", sitte arkistosta "vie" niin se tallentaa sen sulle jpg-kuvana. Sitte vaan valitset sen viestin liitteeksi.Meniköhän se noin...

Toi mun on kanssa mäkillä taiteiltu tohon, meni vähä yrityksen ja erehdyksen kautta..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kuukunen

Posts: 244

#40 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!

pirpeli, 10.12.2005 15:28:
---
Kuukunen, 10.12.2005 15:16:
Taas tyhmä kyselee. Onko kellään hajua miten tuon kuvaruutunäkymän pystyy tallentamaan kun käyttää mäkkiä? Selaimena on Mozilla. Nimim. Tietotekniikan opiskelija vauhdissa.

---


omppu-shift-3, sitte esikatselussa rajaat sen pelkän kuvan, valintatyökalulla. Sitte otat työkaluista "rajaa kuva", sitte arkistosta "vie" niin se tallentaa sen sulle jpg-kuvana. Sitte vaan valitset sen viestin liitteeksi.Meniköhän se noin...

Toi mun on kanssa mäkillä taiteiltu tohon, meni vähä yrityksen ja erehdyksen kautta..



Minne vitsiin se sen kuvan tallentaa?

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.