ClubZero - reloader 6.1.2006 @ Lappeenranta

87 posts, 5 pages, 17,285 views

Exlex

Posts: 497

#81 • • Edited Exlex

syfilisx, 7.1.2006 16:45:
...jotkut näytti vähän siltä että olivat ekaa kertaa kännissä ja että tarviisivat tangon siihen tanssiinsa.



*itsesensuuri iski*
syfilisx

Posts: 61

#82 • • syfilisx


Joku teini yritti kyllä tulla jonkinmoisessa kännissä tanssimaan miun "tangolle" *lmao*



*lmao* hahaha :D Meille tuli vaan joku "muodokas" muija kohtuullisessa humalassa sillein "Hei, tultiin tanssimaan hevareiden kanssa" ja "Mitäs hevarit?" tyylistä läppää. Oli aika wtf -tilanne. Yritti kouria vieläpä, eikä edes minua (josta olen hieman loukkaantunut) vaan minun emäntää *senkin*

--
/Welcome to the shallow nation/

0-scar

Posts: 760

#83 • • 0-scar Team Teknolipat :)
ihme whine! :D antaa teinien bilettää !

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

syfilisx

Posts: 61

#84 • • syfilisx
No ei oo varsinaisesti se suurin whinen aihe. Kaikenlainen järkkäily ton äänenvoimakkuuden ja musiikin kanssa oli lähinnä se juttu joka saa minut täällä whineemään. Tietty on ihan hyvä, että teineilläkin on joskus joku paikka bilettää :D Pitää vaan ite tajuta pysyä sieltä poissa.

--
/Welcome to the shallow nation/

Wegez

Posts: 2,141

#85 • • Wegez wegezandnicsilver.com

syfilisx,
Kaikenlainen järkkäily ton äänenvoimakkuuden ja musiikin kanssa oli lähinnä se juttu joka saa minut täällä whineemään.




Joo, se se vitutti järkkäreitäkin eniten..lähinnä niiden poliisien uudelleen tulo.. *igor*

--
...we´re all made of stars...

Dneya

Posts: 1,464

#86 • • Dneya Sizkolizko.

Wegez
mut mites illan "päätähti"..vinha..hyvä et kaveri pysy edes tolpillaa ku bileet vasta alko.. *nauru* *känni*



Oon ilmeisesti menettäny jotain hupaisaa *iloinen* *tirsk*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Caro²

Posts: 5,301

#87 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Itelläni oli ihan kohtuullisen nasevaa aikaa kyllä.. Alkuun sai soitella musaa niin, että itsekin kuuli. Porukka näytti ainakin osittain diggaavan ja soittimetkin taipu käsiin ihan hyvin.

Ainoa asia mikä mätti, joka osaltaan varmaan aiheutti myös poliisisetien paikalle saapumisen, oli kaiuttimien sijoittelu. Jos ne olis ollu dj:n takana, missä oli ne kaksi valoa, niin silloin äänen tasoa olisi voinut tiputtaa alaspäin ja volume olisi tanssilattialla ollut siltikinkovemmalla mitä nyt (kun se kaiutin olisi soinu korvien korkeudella, eikä nilkkojen). Jokunen ihminen saattoi ehkä huomata, että musat soi kovimmalla siinä biletilan oviaukon kohdalla (juurikin em. syystä).

Sitten tässä on epäjärjestyksessä olevaa biisilistaa a'la Caro²

ClubZero kuvat on tullu ilmeisesti melko kokonaisuudessaan jakoon nyt sitten. Nipsukiksu, mie ja vinhan pari otosta siellä :)