1,602 posts, 81 pages, 340,775 views
terrae, 9.3.2006 20:39:
Näin, että jossain vaiheessa joku miespuolinen henkilö kuvasi pääaltaan reunalla videokameralla. Onko tämä tai muut videot tapahtumasta jossaki näytillä? Olis kiva imuttaa se muistoksi omallekkin koneelle.
jago, 9.3.2006 15:28:
edit. vai laitatteko te vaan semmosten kuvat näkyviin joissa näkyvien henkilöiden te tiedätte olevan klubituslaisia ja sallivan kuvien näkymisen täällä??
Caro², 10.3.2006 00:10:
---
jago, 9.3.2006 15:28:
edit. vai laitatteko te vaan semmosten kuvat näkyviin joissa näkyvien henkilöiden te tiedätte olevan klubituslaisia ja sallivan kuvien näkymisen täällä??
---
Julkisella paikalla saa kuvata yleisiä kuvia niin paljon kun sielu sietää, kunhan henkilöistä ei oteta loukkaavia kuvia. Yksittäisten henkilöiden kuvaamiseen riittää käytännössä "hiljainen hyväksyntä" = "Ota meistä kuva!! otaota!!" tai esm kysymys: "mihin nää kuvat tulee?".
mutta vastauksena kysymykseen, itse kuvaan ihmisiä joita on kiva kuvata. Usein myös kavereita, koska he harvemmin pistää vastaan ja tietävät yleensä kuvaajan jäljen olevan heille riittävä tai joskus jopa peräti hyvä. eli ei tule niitä "voi vittu ku kauhee kuva ku mun takaraivossa on finni joka ei näy kuvassa"..
Näin, että jossain vaiheessa joku miespuolinen henkilö kuvasi pääaltaan reunalla videokameralla. Onko tämä tai muut videot tapahtumasta jossaki näytillä? Olis kiva imuttaa se muistoksi omallekkin koneelle.
DiscoDottie, 7.3.2006 15:16:
---
p3T0, 7.3.2006 14:56:
---
keisha, 7.3.2006 13:55:
---
UzU,
DiscoDottie,
-Santtu-,
IInesAnkka,
Hyzenthlay,
Hih, mullekin muuten sanottiin toi. Hämmennyin
---
Joku nipsupää on vaan pilaillut teidän kustannuksella ja hokenu tota jokaiselle vastaantulijalle ;P
---
en ollut syönyt nipsuja (!) ja tarkoituksena oli ilahduttaa ihmisiä
ihanaa kun ainakin jokut teistä tykkäs, se oli tarkoituskin
toivottavasti kukaan ei kauhean pahalla ajatellut.. musta se sopi hyvin teemaan
olitte aika kissoja kaikki muutki niin pinkeinä ja kauniina ja iloisina
---
Sinä siis olit se ihana tyttönen joka piristi niin monen tytsyn iltaa,ainakin mun
kimbexx, 9.3.2006 23:59:
Jees. Joku rotta voihki mun sandaalit (camel) t-paidan (technics) arskat, shortsit (pankkikortti taskus ja siniset kukkamalliset). Kivaa, olin kyllä itse juonut itseni niin vastuuttomaan kuntoon, että tein tän helpoks laittamalla ne itse jonnekin sivuun, ja menin tyytyväisenä haahuilemaan ympäri serenaa :-) Hei jos joku on löytäny nää ja korjannu talteen, tai kuullu jos joku löytäny, niin olisin eritt kiitollinen jos ilmois mulle jotain. Peace.
kimbexx, 9.3.2006 23:59:
Jees. Joku rotta voihki mun sandaalit (camel) t-paidan (technics) arskat, shortsit (pankkikortti taskus ja siniset kukkamalliset). Kivaa, olin kyllä itse juonut itseni niin vastuuttomaan kuntoon, että tein tän helpoks laittamalla ne itse jonnekin sivuun, ja menin tyytyväisenä haahuilemaan ympäri serenaa :-) Hei jos joku on löytäny nää ja korjannu talteen, tai kuullu jos joku löytäny, niin olisin eritt kiitollinen jos ilmois mulle jotain. Peace.
jago, 10.3.2006 08:20:
olin aika usein lähellä kameramiehiä joten toivoisin kyllä hiukan että näkyisin
Lauri, 10.3.2006 08:31:
---
---
Kyseessä lienee tyyppi joka kuvasi Acun liveä, en usko että tulee
julkiseen levitykseen.
Caro², 10.3.2006 12:18:
---
---
Nyt kusen kyllä kaikkien kuvaajien mukeihin, mutta jos ehdottomasti haluaa saada itestään kuvan, ni tulee nykäsemään hihasta.
sts, 10.3.2006 13:00:
Tää oli tosi vaikeaa ku kuvaajatki oli ilman paitaa serenas. :)
no en mä sitä tarkoita enkä haluu kaverikuvia. ne on aina niin typerän näkösiä vaan nimenomaan haluun nähä jonkin tilanne kuvan ittestäni kun en oo tajunnut sen kameran olemassaoloaCaro², 10.3.2006 12:18:
---
---
Nyt kusen kyllä kaikkien kuvaajien mukeihin, mutta jos ehdottomasti haluaa saada itestään kuvan, ni tulee nykäsemään hihasta. Tää ei tietty o kaikkein toivottavin ilmiö 1500ihmisen bileistä, ainakaan itselleni, kun haluan kuvata muutakin kun kaverikuvia
Mutta jos hihasta nykivä kuvattava haluaa ja antaa kuvaajan päättä kuvauspaikan, kuvauskulman jne, niin kyllähä niitä kuvia site otteleepi. Mutta täytyy muistaa, että se ei ole tosiaan tae sille, että kuva tulee jakoon vaikka kuva bileistä otettaisiinkin.