Hyzenthlay
Ihan hyvä idea mut 100 on keskiverto
...no luulis et keskiverto älykkyys riittää siihen et tajuaa miten pitää käyttäytyä..vai olisiko tilaus 1000 stephen hawkinille spiidoissa?
1,602 posts, 81 pages, 340,409 views
Hyzenthlay
Ihan hyvä idea mut 100 on keskiverto
vuokko, 6.3.2006 22:08:
Lääppijöihin olin henkisesti varautunut jo etukäteen sillä osasin odottaa juhlakansaan sekoittuneen myös niitä keravankouria ynnämuita epätoivoisia peräkammarinpoikia sekäettä lampaanpökkijöitä joitten ainoa mahdollisuus saada edes jonkinlainen "tuntuma" vastakkaiseen sukupuoleen äidin lisäksi
on änkeä vesipuistobileisiin, vetää "parit rohkaisevat" ja ryhtyä hommiin kuin noviisi keinosiementäjä ikään
sts, 6.3.2006 20:21:
--- yhtä ongelmallisia kuin testobodarit.
Oliwer, 6.3.2006 22:46:
-clips-
---
---
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
---
---
domi, 6.3.2006 22:58:
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin.
Dementation, 6.3.2006 23:05:
---
---
Mä olen varmasti sun silmissä juuri ruikkukukko tai karttakeppi tai ehkä jotain vielä huonompaa kastia, mutta mä osaan kyllä käyttäytyä ja mä en edes voisi mennä puristelemaan mitään seurassa olevaa neitokaista, koska mä luultavasti saisin aika äkkiä pataani. Mutta jos olisin vaikkapa 20 senttiä pidempi ja mulla olis järkyttävä testokroppa ja kuus samankokoista kaveria, niin voisin varmaan puristella ketä vaan, ilman pelkoja suuremmasta palautteesta...
Toisaalta jos olisin 20 senttiä pidempi ja mulla olis järkyttävä testokroppa ja kuus samankokoista kaveria, niin minä henk. koht. puuttuisin jokaiseen näkemääni ahdisteluun. Nyt en sitä voi tehdä, koska varmaan ko. "En osaa käyttäytyä ja olen kännissä" - bodarit pyyhkis mulla lattiaa.
Eli en halua yleistää, että kaikki bodarit olisivat riehujia, koska tunnen itsekin oikein hyvin käyttäytyviä, rauhallisia ja mukavia kehonrakentajia, mutta olen sitä mieltä, että ihmiseltä pitäisi melkein tarkistaa luonne ja älykkyys, ennen kuin sen annetaan tehdä itsestään isokokoinen lihaskimppu...
Oliwer, 6.3.2006 23:12:
---
domi, 6.3.2006 22:58:
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin.
---
..Tai sit se on taas vain sitä että niitä joka paikassa riehuvia pikku "pulkannaruja" ei oikein jakseta muistaa, kun taas vähän isompi riehuja jossain joskus jää mieleen ;)
Twist, 6.3.2006 23:12:
Kyllä nyt mun mielestä tollaseen pitää puuttua oli minkä kokonen tahansa... Harvemmin ne kuitenkaan kiinni käy tollases yleisessä tilassa.. Ja menee kyl nyt mun mielestä tosi yleistämiseks tää bodariläppä !
Karski, 6.3.2006 23:10:
Tarkotaksää ny että kaikki kehonrakentajat
on testobodareita
Oliwer, 6.3.2006 23:18:
Aika ohi aiheen alkaa jo kulkemaan keskustelu, mutta en tarkoita että kaikki olis "testobodareita".
Mä _tiedän_että iso osa varsin isoista ihmisistä ei kehoonsa ulkopuolisia aineita tarvi / työnnä.
Olisin vaan toivonut sts:n olevan tarkempi, ja varovan yleistämistä :)
Twist, 6.3.2006 23:22:
Ylipäätänsä oon huomannu , että tässä kultuurissa otetaan aina esille väri,koko tai kansalaisuus. Tämän seurauksena alkaa sitten tajuton yleistäminen foorumilla.
Dementation, 6.3.2006 23:25:
---
Ylipäätänsä oon huomannu , että tässä kultuurissa otetaan aina esille väri,koko tai kansalaisuus. Tämän seurauksena alkaa sitten tajuton yleistäminen foorumilla.
---
Todellako? Tää on tosi offtopikkia kyllä jo, mutta voitko perustella? Varsinkin toi väri ja kansalaisuus hämää, kokohan nyt on keskustelun alla...
Twist, 6.3.2006 23:27:
En mä tiedä; itselle jotenkin jääny vaan sellanen kuva.. En nyt muista tarkalleen , mut joskus muistaakseni lukenu samanlaisesta aiheesta täältä foorumista, joka liittyisi ulkomaanlaisiin . Voi olla, että tämä on vaan minun oma mielikuva.
---
Dementation, 6.3.2006 23:25:
---
---
Todellako? Tää on tosi offtopikkia kyllä jo, mutta voitko perustella? Varsinkin toi väri ja kansalaisuus hämää, kokohan nyt on keskustelun alla...
---
En mä tiedä; itselle jotenkin jääny vaan sellanen kuva.. En nyt muista tarkalleen , mut joskus muistaakseni lukenu samanlaisesta aiheesta täältä foorumista, joka liittyisi ulkomaanlaisiin . Voi olla, että tämä on vaan minun oma mielikuva.
Dementation, 6.3.2006 23:31:
---
---
En oikein usko, kuuluu sen verran paljon kaikenväristä ja näköistä porukkaa tämänkin foorumin aktiivikäyttäjiin... Mutta jos löydät jostain moisen topikin, niin kerro ihmeessä...