1,602 posts, 81 pages, 340,580 views
Tapsa, 5.3.2006 16:24:
---
Individual, Joo ja nämä huumeidenkäyttövihjailuthan ne rules.
---
Kuka huumeista vihjailee?
Et ole pienissä ug-bileissä koskaan käynyt? Mä näkisin et kännipuristelijat ja perseääliöt on imenomaan klubien ja isojen tapahtumien ongelma, mihin tulee muutakin kuin "bilekansaa". Ja kyllä, olen ollut bileissä missä näitä ei ole ollut häiriöksi asti.jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
LooPy, 5.3.2006 16:25:
Mr.A taisi lopettaa settinsä Three Drivesin Sunset on Ibizaan
jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
-e-, 5.3.2006 16:33:
---
paitsi ehkä sillon kun koitin kantaa sua harteilla :D Mä lupaan reenata ens kertaan!
Mikki, 5.3.2006 15:17:
---
Cloud
.....mut voittaisko pasifiq ja ....
---
Kumminki meinasit Pacifique ja WoW + läppäri + langatonwebbi
keisha, 5.3.2006 16:30:
---
---
Et ole pienissä ug-bileissä koskaan käynyt? Mä näkisin et kännipuristelijat ja perseääliöt on imenomaan klubien ja isojen tapahtumien ongelma, mihin tulee muutakin kuin "bilekansaa". Ja kyllä, olen ollut bileissä missä näitä ei ole ollut häiriöksi asti.
mikkelsson, 5.3.2006 16:40:
---
---
no onks se sitte ihme jos kaikki ei tollasissa bileissä viihdy ? voin vakuuttaa sulle että on olemassa myös bileitä missä toi ilmiö ei hypi silmille sillä lailla kun tollasissa massatapahtumissa ja voin sanoa että kaikissa bileissä tota ilmiötä ei todellakaan ole. Itte ainakin karsastan tollasia tapahtumia joissa iso osa jengistä on jotain kännisiä turisteja jotka on tullu bileisiin ördäämään, mellastamaan ja vonkaamaan persettä. Mun illan tollaset pilaa ainakin totaalisesti. Yleensäkin se on niin että kun tieto tollasista bileistä leviää isomman yleisön tietoisuuteen niin se väistämättä kerää mukaan myös runsaasti tota tollasta ainesta. Ja siitä ei yleensä ole enää paluuta. Mut jos joku osaa sivuuttaa noi asiat ni kyllähän sitä varmaan bileistä voi nauttia. Mutta älä viitti jauhaa että "olisit säkin viihtyny siellä" kun kaikki ei tollasesta menosta todellakaan pidä ja sitä ei tarvi joka paikassa sietää.
mikkelsson, 5.3.2006 17:29:
---
jago, 5.3.2006 17:26:
-snips-
---
joo sori mun ärhäkkä vastaus jokainen tyylillään eiks jeh :)