Mulla oli toooosiii kivaaa!! Siis enpä muista milloin viimeks on tuntunut että bileistä loppuu aika kesken, tonne olis voinu jäädä paljon pidemmäks aikaa.
Alussa kyllä tuli epätoivon tunne, kun tultiin paikalle hieman kahdeksan jälkeen ja nähtiin se jono ulkona. No se meni yllättävän nopeasti, mutta sisällä kuultiin että kaikki pukukaapit on jo loppu. Siinä vaiheessa teki mieli vaan joltain repiä pää irti, mut eipä auttanu muu kuin vaihtaa vaatteet tungoksessa ja viedä sit kamat narikkaan. Olihan se hienoa et sai kamat edes jonnekin suojaan.
Kun alkuhässäkkä loppui niin fiilis nousi nopeasti. Se mustaputki oli tosi siisti, kivan pitkä ja ne valot oli siistit. Villivirta oli kans hauska, mut tosiaan siin meni liikaa porukkaa samaan aikaan. Muuten tosta väenpaljoudesta mulla ei oo negatiivista sanottavaa, kun osasin jo odottaa sitä porukkamäärää ja jonoja (paitsi pukukaappien loppumista).
Oltiin melkein koko ajan pääareenalla, ei kyllä yhtään kiinnostanut mennä sinne luolaan. Kauhea tupakansavu ja kännisiä ihmisiä. Mut pääareena oli kyl aivan uskomattoman siisti, ihan sairas fiilis aina kun biiseis tuli nousukohdat, torvi soi, ihmiset roiskii vettä ilmaan ja rantapallot leijaili ilmassa. Lisäks nämä esitanssijat ja muut taiteilijat lisäs tunnelmaa.
Loppujen lopuks, Pacifique tulee olee kyllä mulle henkilökohtaisesti yks vuoden parhaista bileistä. Harmi vaan kun aika loppus ja piti lähtee takas Turkuun. Kiitos Jonnalle, Eemelille ja Valtterille seurasta. Lisäks oli taas tosi kiva nähdä muita tuttuja. Ja erittäin suuri kiitos järjestäjille et on nähnyt kauheen paljon vaivaa näin isojen kemujen järkkäämiseen. Ensi vuonna varmasti paikalla!
edit: Niin ja iso kiitos kanssa Nennalle bussikyydin järkkäämisestä!