1,602 posts, 81 pages, 339,155 views
Twist, 3.3.2006 13:50:
En nyt muista mikä edellisvuosina on ollut käytäntö .. Saiko viedä omiajuomia repussa narikkaan .. ? Ois kiva et ois vähän bissee jatkoja varten ..
drS, 3.3.2006 15:19:
kekkasin just et mun kannattaa liikkua Tapsan seurassa mahd paljon koska se kiinnittää kaikkien huomion itseensä.. voin siis käyttäytyä huonosti ja näyttää huonolta ongelmitta!
kekkasin just et mun kannattaa liikkua Tapsan seurassa mahd paljon koska se kiinnittää kaikkien huomion itseensä.. voin siis käyttäytyä huonosti ja näyttää huonolta ongelmitta!
Homegrove, 3.3.2006 16:02:
Jos tänään vetäisi mäyriksen Karhua niin saisiko sillä vielä mahaa kasvatettua?
ville, 3.3.2006 15:21:
tai sit jos vaan on vedessä kaulaan asti?
vaavu, 3.3.2006 16:09:
Kahtena edellisenä vuonna ensimmäiset bikinit ovat jo saapuneet tähän aikaan keväästä kauppoihin. Nyt ei mitään. Nada. Jopa henkka ja maukka petti mut. Eikä mistään löydy hepeniä, jotka edes jollakin tavalla haiskahtaisivat kesältä.
Kerrankin ottaa päähän se, että kaupoissa tarjotaan vain senhetkiseen ilmanalaan sopivia vaatteita.
Kahtena edellisenä vuonna ensimmäiset bikinit ovat jo saapuneet tähän aikaan keväästä kauppoihin. Nyt ei mitään. Nada. Jopa henkka ja maukka petti mut. Eikä mistään löydy hepeniä, jotka edes jollakin tavalla haiskahtaisivat kesältä.
Kerrankin ottaa päähän se, että kaupoissa tarjotaan vain senhetkiseen ilmanalaan sopivia vaatteita.
LooPy, 3.3.2006 15:23:
---
---
Samalla periaatteella sutkin löytää helposti. Tapsahan on ihan julmetun pitkä. Käy lähes maamerkistä.
Tapsa, 3.3.2006 16:59:
Mä voin kyl toimia meetingpointtina
kaikille joilla on kaveri hukassa,
yksinäiset: kokoontukaa siis meikän tykö!
:)
UzU, 3.3.2006 17:12:
---
Tapsa-Suomi-Tapsa =
Kaikki yksinäiset (nuoret nätit tytöt) kokoontukaa meikän tykö.