1,602 posts, 81 pages, 340,124 views
Homegrove, 28.2.2006 12:18:
[x]lippu (vissiin)
[x]rumat ja liian kireät uimahousut (ei ikävä kyllä speedot)
[x]kaljamaha
[x]kalpea iho
[x]FIILIS
Bio, 28.2.2006 12:36:
---
Homegrove, 28.2.2006 12:18:
[x]lippu (vissiin)
[x]rumat ja liian kireät uimahousut (ei ikävä kyllä speedot)
[x]kaljamaha
[x]kalpea iho
[x]FIILIS
---
sama lista kuin mulla :)
pitäis koittaa hankkii jostain isommat uimahousut, johon se sukkapari mahtuis sisälle :D
Viltsu, 27.2.2006 23:37:
Aiempina vuosina tuollaisia on ainakin ollut serenassa myytävänä.
IInesAnkka,
uima-asu vaan puuttuu
[Nuclear], 28.2.2006 13:28:
---
IInesAnkka,
uima-asu vaan puuttuu
---
Ei naiset sellasia tarvii, miehet vois kyl vähintääkin jotkut munakukkarot laittaa ettei homma ihan härskiks menis...
Remotion, 28.2.2006 13:57:
Checklist:
Minkälaisissa vetimissä tuolla allasosastolla saa talsia?
entä taas mitä jos on pelkissä uikkareissa jollain muulla osastolla, tuleeko siitä sanomista?
Monet on ottamassa sandaaleja, flipfloppeja, ukkovarpaan ahdistajia, juu neim it, mitä tarkoitusta varten nämä on?
otetaanko omat juomat pois ovella vai saako esim pukkariin tuotua omaa saunabissee tms?
drS, 28.2.2006 15:38:
---
Remotion
KYSYMYS:
---
kyä mulla o aina läpökkäät ollu <3 ekana vuonna oli kauluspaitaki, mut enmä sen kaa veteen änkeny.. ja kylhä siellä luolassaki ym ei-allasmestoilla ihmiset uikkareissa reivannu. ovella on katottu laukkuja (tosin mun ei kertaakaan)
ville, 28.2.2006 15:39:
Ihan missä haluaa. Tosin allasalue on aika kuuma ja kostea ja siten sopivin asuste on mahdollisimman kevyt. Shortsit ja hihaton on mukavia jos haluaa enemmän kuin uimahousuja pitää.
Uida saa vaan uikkaireissa.
Remotion, 28.2.2006 15:44:
I´ll might be plain stupid but...
ite tykkäisin pitää jotain vähän enemmän päällä myös tuol altaas ku en oo tyytyväinen itteeni vaikka ei siel sillä mitään väliä ookkaan koska atmosfäärin ja musan takia tulen.
noh täytyy varmaan ottaa kassillinen eri välineitä ja vaihdella niitä sit sen mukaan aina kun tarvis on. yritän myös katsella viimevuoden kuvia ja miettiä siitä...
---
Ihan missä haluaa. Tosin allasalue on aika kuuma ja kostea ja siten sopivin asuste on mahdollisimman kevyt. Shortsit ja hihaton on mukavia jos haluaa enemmän kuin uimahousuja pitää.
Uida saa vaan uikkaireissa.