Bio, 10.2.2006 14:47:
Joo mullakin on kauhee treeni
Progemahan kasvatus on menossa: pizzaa, hamppareit, kaljaa, siduu..
Oikee meininki! :D
Tosin - MUN MAHA PIEKSEE KAIKKI MAHAT! >:| :]
;)
1,602 posts, 81 pages, 340,408 views
Bio, 10.2.2006 14:47:
Joo mullakin on kauhee treeni
Progemahan kasvatus on menossa: pizzaa, hamppareit, kaljaa, siduu..
[Nuclear], 12.2.2006 14:43:
Ihanaa kun pääsee taas taistelee kaapeista ku Hulluilla Päivillä konsanaan.. ^__^
UzU,
Taitaa olla tämänkin eteen tehty erinäisiä ratkaisuja jottei tarvitsisi sotia.
[Nuclear], 12.2.2006 15:57:
---
UzU,
Taitaa olla tämänkin eteen tehty erinäisiä ratkaisuja jottei tarvitsisi sotia.
---
Sepäs ois varsin mukavaa, toivottavasti näin on toimittu. Se tungos siel pukukopissa osaa meinaan välillä olla hermoja raastavaa. Jossen väärin muista niin viime vuonna naisten puolella tais olla vapaita sit sitäkin enemmän...ei, en käynyt siellä henk.koht. tarkastamassa. ;)
Blue_Wabbit, 10.2.2006 20:33:
Kanssa kyl ihmettelen kun porukat passaa nää sen takia ettei oo biitsikunnossa. Paskat sillä väliä on. It's the music baby, fuck yeah!
Kanssa kyl ihmettelen kun porukat passaa nää sen takia ettei oo biitsikunnossa. Paskat sillä väliä on. It's the music baby, fuck yeah!
Hyzenthlay, 13.2.2006 10:09:
---
---
Samaa mieltä. Ymmärrän kyllä että porukka stressaa ulkonäöstään, mut niin suuri juttu sen ei pidä olla että bileet pitäs jättää välistä ei tääl oo kenenkään mikään pakko olla bikineissä, jos ei kerran hyvä olo ole ne päällä...
Toykio, 13.2.2006 10:37:
Minä pukeiduin viime vuonna pelkkien bikinien sijasta laittamalla alaosaksi kesäiset polvihousut...mutta se ei estänyt muutamaa poikaa kommentoimasta minulle "Hyi vittu!". Mitäs minä nuorien jässiköiden kommenteista, mutta oli siinä itsetunnossa kokoamista koko loppuillalle.
mutta se ei estänyt muutamaa poikaa kommentoimasta minulle "Hyi vittu!". Mitäs minä nuorien jässiköiden kommenteista, mutta oli siinä itsetunnossa kokoamista koko loppuillalle.
Minä pukeiduin viime vuonna pelkkien bikinien sijasta laittamalla alaosaksi kesäiset polvihousut...mutta se ei estänyt muutamaa poikaa kommentoimasta minulle "Hyi vittu!". Mitäs minä nuorien jässiköiden kommenteista, mutta oli siinä itsetunnossa kokoamista koko loppuillalle.
Minulta jää nämä bileet väliin.
Juki54, 13.2.2006 11:19:
Juuh, kyllä noin isoon porukkaan aina kusipäitä mahtuu.
Varsin kyseenalaisen kokemuksen sain itsekin, kun täysin vieras mies kävi puristaas mua nänneistä. :D
KittyCleo, 13.2.2006 01:52:
NIIN samaa mieltä. Tämä ei ole kuitenkaan minkään sedulan normaali baari ilta jonne mennään maha tyhjänä ja imetään posket sisään ja sit pousaillaan perse hiessä. Tänne tullaan siks kun täälä tulee ihan oikeaa musiikkia.
Avernian, 13.2.2006 11:40:
Mä muistelin että viime vuonna meininki oli paljon lähempänä sedulaa, kuin bileitä
KittyCleo, 14.2.2006 01:58:
Onhan siellä a-oik. ja safkamyynti myös toiminnnassa, tietääkö kukaan? Ettei pääse hiuko yllättämään*hih*
Avernian, 13.2.2006 11:40:
---
KittyCleo, 13.2.2006 01:52:
NIIN samaa mieltä. Tämä ei ole kuitenkaan minkään sedulan normaali baari ilta jonne mennään maha tyhjänä ja imetään posket sisään ja sit pousaillaan perse hiessä. Tänne tullaan siks kun täälä tulee ihan oikeaa musiikkia.
---
Mä muistelin että viime vuonna meininki oli paljon lähempänä sedulaa, kuin bileitä