1,602 posts, 81 pages, 339,770 views
ville, 2.1.2006 22:04:
nyt täytyy suoraan sanoa:
onpas perseestä
sen vielä hyväksyy, että lippujen hinta nousee, mutta se, että lippujen hintaa nostetaan näinkin paljon osittain sen varjolla että mukaan tulee "etkot ja jatkot" on syvältä ja poikittain.
Ensinnäkin näihin bileisiin tulee paljon jengiä kehä III ulkopuolelta, joilla ei ole mahdollisuutta etkoihin eikä välttämättä jatkoihin. Nää bileet loppuu 02 ja jatkot alkaa 05. Tolla välillä on kolme tyhjää tuntia ja monet pohtii että mitäs helvettiä tossa välissä sitten tehdään kun jatkoista kerran on maksettu ...
Ehkä järjestäjällä on joku kuningasidea tän homman takana mutta mä en sitä näe näillä tiedoilla
Toivottavasti tapa myydä bileet etkojen ja jatkojen kanssa ei yleisty.
(sori järjestäjät, älkää ottako henkilökohtaisesti, oon vaan täysin eri mieltä tästä markkinointipolitiikasta)
Homegrove, 3.1.2006 13:50:
Juu siis en kritisoinut hintaa vaan ymmärsin marisijoita. Kyllä se 51 x 2 tuntui aika pahalta Depeche Modesta ja se tapahtuma kestää vaan kolmisen tuntia lämppäreineen ja odotteluineen.
Individual, 3.1.2006 14:27:
Mutta noissa tilaisuuksissa voit olla aivan satavarma, että homma toimii ja tapahtuma on viimeisen päälle järjestetty yleisön viihtyvyyden ja teknisten puitteiden kannalta, en tietenkään väitä, etteikö tässä olisi homma hallussa, mutta ymmärtänette pointtini.
Tuli sitä itsekin maksettua esim. R.E.M:in lipusta noin vuosi sitten yli 60 euroa.
ville, 3.1.2006 15:09:
Mutta siltikin, mä mielelläni näkisin, että tuo noussut lipunhinta näkyisi myös jollakin muulla tavalla kuin parempana PA:a ja parempina valoina. Itselleni tuo parannus olisi esimerkiksi se ulkomaalainen nimi.
ville, 3.1.2006 15:09:
Miksi minä maksaisin 6e enemmän kuin viimekerralla, sillä kaikki näyttää nyt täysin samanlaiselta?
Itselläni vastaus on aika yksinkertainen: Viimeisin vuosien aikana kun minulla on olllut ilo seurata Pacifiquen järjestäjien toimintaa, olen tullut täysin vakuuttuneeksi siitä, että järjestäjillä on tavoitteena järjestäjää entistä parempi tapahtuma.
Mutta siltikin, mä mielelläni näkisin, että tuo noussut lipunhinta näkyisi myös jollakin muulla tavalla kuin parempana PA:a ja parempina valoina. Itselleni tuo parannus olisi esimerkiksi se ulkomaalainen nimi.
Tuikkari, 5.1.2006 22:15:
En tiedä teistä mutta mun mielestä tollanen summa on ihan kusenmaku. Jos menisin samana päivänä dokailee niin summa ois kaksin jos ei kolmin kertanen.
deni, 6.1.2006 01:04:
---
mkuisma, 5.1.2006 23:04:
Ibizalla ei taida päästä tolla rahalla mihinkään sisään
---
Good point!
Everes, 3.1.2006 14:01:
aAaa pacifiQUE
hyvisten bileet... heh ois überiä jos vois ottaa omat viinat tuonne messiin. tuonne ei voi edes salakuljettaa taskumattia saakuta (missä sitä pitäis?)
jeesboks, 7.1.2006 23:44:
taitaapi jäädä nämä kemut tällä kertaa. hyvät kemut varmaan tulos mut ei niin ei.
jeesboks, 7.1.2006 23:44:
taitaapi jäädä nämä kemut tällä kertaa. hyvät kemut varmaan tulos mut ei niin ei.
Tiuge, 8.1.2006 16:38:
Mutta täytyy toivoa että musiikki olisi rankempaa kun viime vuonna, soittakaa nyt jumankeuta jotain muutakin kuin housea siellä pääareenalla jookosta?