Randy Crawford - Street Life (Joe Le Bon Bootleg)

8 posts, 1 page, 2,100 views

Avatar
#1 • • Joe Le Bon Guest
Jackie Brown meets Joe Le Bon
disco, house, soul

lisätiedot - kuuntele
curry

Posts: 474

#2 • • curry ^mauste^

Joe Le Bon, 29.11.2005 08:58:
Jackie Brown meets Joe Le Bon



Hmm, tämä oli ihan leppoisa house-lämmittely. Biisi tuntui kuitenkin hengailevan liiaks aika samoilla aalloilla, eikä sellaista pirteää perseenpyöritys-fiilistä oikein mulle irronnut. Tuonne kolmeen ja puoleen minuuttiin asti oli ihan kiva fiilis, mut sit jäin jotain pientä lisäkoukkua kaipaamaan.

Mut eipä siinä mitään, mun mielest hyvin miksattua tavaraa. Kaikuefektit vokaaleis oli mun mieleen.

Tää oli sellanen kasi plussa. *hymy*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

krispis

Posts: 1,020

#3 • • krispis Huhuu
*aplodit* *tanssittel* *tanssittel* hyvähyvähyvä! mun mielestä toi taas kehittyi aika mukavasti ja kyllä mun peppuni ainakin alkoi keikkumaan ja jalka vispaamaan *joo* *tirsk*
juGis

Posts: 563

#4 • • juGis
Ihan hilpee idea tässä, tai siis että kyllähän tästä sais oikeen kunnon house-pläjäytyksen, mut vaatis kyl vähän lisää munaa. Hämmentävän kuulonen toi soundi kans, kuulostaa että ääni menee sellaset överimetalliseks ja ohueks, onks ollu mahd. käytössä iso kasa filsuja (stereokuvan kavennus / kohinan poisto jne).?
Avatar
#5 • • Joe Le Bon Guest
Thanks!

Munaa tulee heti kun löydän sen *hih* Ei vaine, kuulokkeilla vähän paha säätää... later on!
Tanja K

Posts: 121

#6 • • Tanja K Ratakissat (RäYh)
Ihan ekaks propsit biisivalinnasta! Randy on yks mun kautta aikojen suosikeista. Mut muuten en täysillä lämmenny, oikeestaan saman suuntasia ajatuksia herätti ku Currylla. Ja lopetin (sorry) kuuntelun jossain kohtaa... mä oon aika perfektionisti :)

No, mutta ei muuta ku pökköä pesään Jasu! Hyvä otehan sulla eniveis tähän hommaan on. Entä miten olis Give me the Night? Löytyis kivoja miksattavia kohtia... *vink* Kuuntelen juuri parasta aikaa ko. biisin Chill Night Remixiä ja meinaa itku päästä... ja tästäpä pääsenkin jatkamaan sitten sopivasti unille... *hymy*
mr.a

Posts: 2,098

#7 • • mr.a
Et sit yhtään helpomman biisin kimppuun oo käynyt?

Ei siinä mitään, mut toi originaali on oikeesti lähes täydellinen diseklasari joten tossa on sulla työsarkaa ihan tajuttoman paljon..pistä ihmeessä linkkii kun saat jotain tolkkua tohon bootyyn eiks jeh.

piispax

-a.
LoFi

Posts: 726

#8 • • LoFi
Ei oikein vielä toimi näillä eväillä..

Ehkä tipan turhan deep soundi taustalla. Ei oikein pelaa yhteen mielestäni. Ja kuten aikaisemmissakin kommenteissa on mainittu, niin ehkä vähän turhan paljon käytetään samaa hookkia. Menee vähän tylsäksi loppua kohden.

Mutta ei tämä toivoton ole! Alkuperäinen on aika helmi tsipale, ja olisi kiva kuulla myöhemmin uutta versiota tästäkin bootlegistä *hymy*