HOUSENATION:X THE LEGACY Kaapelitehdas 1.4. timetable & updates

506 posts, 26 pages, 119,470 views

UzU

Posts: 2,361

#441 • • UzU [33100]

Individual, 4.4.2006 23:01:
---
Juhgu, 4.4.2006 22:52:
Ei muuten vielä selvinnyt - mikä logiikka siinä vesipullojen korkkien poistamisessa oli?

---

Joo ei mullekaan. Veikkaanpa, että se on yksi niitä elämän suuria mysteerejä jotka eivät koskaan selviä. Oliskohan tähän jollain ravintola-alan ihmisellä tyhjentävä selitys? Koska jossain klubeissa ja ravintoissa ne korkit otetaan pois ja jossain taas ei.



Mieleeni tulee kaksi juttua.

1) Pullo avataan samalla tavalla asiakkaalle kuin olutpullo tai tupakka-aski ravintolassa
2) korkkia ei anneta mukaan, jotta pullojen täyttäminen vessassa yms vähenisi.

Epäilen vaihtoehtoa 2. Itse pidän tyhmänä sitä ettei korkkia saa mukaan, mutta eipä ole ainoa asia tässä maailmassa mikä ei toimi mun järjen mukaan :D
MushiNico

Posts: 64

#442 • • MushiNico -electrical engineering-
Mitä vittua? pitääkö paikkansa et tuol bileissä raiskattiin 3 tyttöä naisten vessassa??

Vittu kyl on sairaaks menny tää homma. eiks kukaan sit nähny mitään siel vessas just sillon? kyl mä ainaki oisin pistäny samantien legot sisään ja nyrjäyttänyt sen kyrvän joka tollasta tekee...

ja muutenki kuulu aika negatiivista palautetta "eräissä paikoissa"...

olinkohan mä nyt sittenkään samoissa bileissä...

se pieni positiivinen kuva mikä jäi noista bileistä sammu ton jutun kuulemiseen... korjatkaa ihmeessä jos on tarkempaa faktaa....

--
-I See Myself Infected -

Karski

Posts: 6,049

#443 • • Karski Pomon kätyri

MushiNico, 5.4.2006 10:07:
Mitä vittua? pitääkö paikkansa et tuol bileissä raiskattiin 3 tyttöä naisten vessassa??

Vittu kyl on sairaaks menny tää homma. eiks kukaan sit nähny mitään siel vessas just sillon? kyl mä ainaki oisin pistäny samantien legot sisään ja nyrjäyttänyt sen kyrvän joka tollasta tekee...

ja muutenki kuulu aika negatiivista palautetta "eräissä paikoissa"...

olinkohan mä nyt sittenkään samoissa bileissä...

se pieni positiivinen kuva mikä jäi noista bileistä sammu ton jutun kuulemiseen... korjatkaa ihmeessä jos on tarkempaa faktaa....



Kannattaa harrastaa pikkasen lähdekritiikkiä,
ennenku lähtee levittämään mitään juoruja julkisesti.

Mietipä esimerkiksi, mikä on todennäköisyys sille
että joku taho saisi tietää kolmesta _erillisestä_
raiskaustapauksesta näissä bileissä, samaan aikaan
kun itsekin toteat että 'eiks kukaan nähnyt mitään
siel vessas just sillon?' Ts. loogisesti tietolähteen
pitäisi olla suurin piirtein raiskaaja itse, kun missään
muualla näistä ei ole kuulunut mitään *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

faarao

Posts: 279

#444 • • faarao DramaQueen

Pirjo Yrjönen, 4.4.2006 23:58:
Tuli mieleen noista korkeista, että jos ne otettiin pois sen takia ettei jengi kuskais niitä pulloja sitten mukanaan ja laittelisi laukkuihin tms. Mutta oliko se niin että edes pulloja ei saanut viedä anniskelualueelta edemmäs kalaan?



Veden sai kyl viedä minne vaan *joo**hihu*
MushiNico

Posts: 64

#445 • • Edited MushiNico -electrical engineering-

Karski, 5.4.2006 10:16:
---

---


Kannattaa harrastaa pikkasen lähdekritiikkiä,
ennenku lähtee levittämään mitään juoruja julkisesti.

Mietipä esimerkiksi, mikä on todennäköisyys sille
että joku taho saisi tietää kolmesta _erillisestä_
raiskaustapauksesta näissä bileissä, samaan aikaan
kun itsekin toteat että 'eiks kukaan nähnyt mitään
siel vessas just sillon?' Ts. loogisesti tietolähteen
pitäisi olla suurin piirtein raiskaaja itse, kun missään
muualla näistä ei ole kuulunut mitään *justjoo*



aha... voin sanoa että ainoa asia minkä noissa bielissä oisin voinut raiskata on itse kaapelitehdas... se kun kuulosti NIIN mahatavalta se ikkunoiden resonointi ja basson pauke ku pihalle pääsi...

--
-I See Myself Infected -

Karski

Posts: 6,049

#446 • • Karski Pomon kätyri

MushiNico, 5.4.2006 10:30:
---
Karski, 5.4.2006 10:16:
---
---
Kannattaa harrastaa pikkasen lähdekritiikkiä,
ennenku lähtee levittämään mitään juoruja julkisesti.

Mietipä esimerkiksi, mikä on todennäköisyys sille
että joku taho saisi tietää kolmesta _erillisestä_
raiskaustapauksesta näissä bileissä, samaan aikaan
kun itsekin toteat että 'eiks kukaan nähnyt mitään
siel vessas just sillon?' Ts. loogisesti tietolähteen
pitäisi olla suurin piirtein raiskaaja itse, kun missään
muualla näistä ei ole kuulunut mitään *justjoo*
---
aha... voin sanoa että ainoa asia minkä noissa bielissä oisin voinut raiskata on itse kaapelitehdas... se kun kuulosti NIIN mahatavalta se ikkunoiden resonointi ja basson pauke ku pihalle pääsi...



No jumalauta enhän mä nyt sua syyttäny *nauru*
Lueppa nyt toi ajatuksella uudestaan. Tarkoitin
sitä, että toi sun kuulema huhu on todennäkösesti
pelkkä perätön juoru, koska muuten siitä oltais
kyl kuultu jo laajemmaltikin - vrt. esim. pacifique.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Bill_Clinton

Posts: 18

#447 • • Bill_Clinton Harmaa emigrantti
Tais toi raiskaus homma olla kumminki herja tuolt "tulevat menneet tapahtumat" foorumista..
UzU

Posts: 2,361

#448 • • UzU [33100]

Tontsis, 5.4.2006 10:13:
Röökiaski avataan kioskilla ja baarissa sen takia asiakkaalle, että siitä avaamisesta voidaan veloittaa, kun muuten röökin hinta on oltava vakio joka mestas.



Olen taas kovasti fiksumpi :)
HOUSENATION

Posts: 296

#449 • • HOUSENATION

MushiNico, 5.4.2006 10:07:
Mitä vittua? pitääkö paikkansa et tuol bileissä raiskattiin 3 tyttöä naisten vessassa??

Vittu kyl on sairaaks menny tää homma. eiks kukaan sit nähny mitään siel vessas just sillon? kyl mä ainaki oisin pistäny samantien legot sisään ja nyrjäyttänyt sen kyrvän joka tollasta tekee...

ja muutenki kuulu aika negatiivista palautetta "eräissä paikoissa"...

olinkohan mä nyt sittenkään samoissa bileissä...

se pieni positiivinen kuva mikä jäi noista bileistä sammu ton jutun kuulemiseen... korjatkaa ihmeessä jos on tarkempaa faktaa....



Järjestäjänä toivomme nyt että nämä disautus ja kökköpuheet jätetään jonnekin muualle kuin itse tapahtuman palautetopiikkiin. Ketään ei ole raiskattu tapahtumassa.

Jos ei pidä tapahtumasta ja sen järjestäjistä, tai on sitä mieltä että kaikki oli vinossa ja päin persettä hoidettu, siitä voi vapaasti avautua, ja jokainen voi käyttää omaa tervettä järkeänsä sellaisten kirjoituksien suodattamisessa ja lukemisessa. Mutta tällaiset 12- vuotiaan tasoiset hömppätekstit eivät kuulu todellakaan tänne.

Näitä kirjoittajia ja tekstejä kun lähtee seuraamaan pian huomaa, että jäljet johtavat sylttytehtaille ja ennenkin on pistetty omiaan näihin palautteisiin...

Jos taas tämä on läppä, niin erittäin huono sellainen. Jatkakaa sitä "Tunkio"-osastolla minne se kuuluukin.

Kiitos,
Housenation
kouma

Posts: 54

#451 • • Edited kouma ystävä
Iso kiitos järjestäjille. (^__________^) mm suklaata.


Mielenkiintoista kuinka ristiriitaista palautetta tänne on tullut .. joitakin palautteita lukiessa tulee tosiaan mieleen, että ollaanko me samoissa bileissä oltukaan.

Jos et jaksa lukea "turhanpäiväisiä jorinoita" niin skippaa jo tässä vaiheessa.

Saavuin paikalle vikalla metrolla suoraan treeneistä väsyneenä, nuutuneena ja takaraivossa kieppuen ajatus "lähinnä pistäytyä". Kävellessäni metroasemalta Kaapelitehtaalle bassot alkoivat kuulua kivasti jo melkeinpä puolessa välissä matkaa.

Ovella kohtasin peruskuumotusta henkkareiden suhteen ja se vähän nauratti. Ehkä olin liian selvinpäin ja kannoin liian isoa reppua mukana. Myös jalassa olleilla lapikkailla saattoi olla tekemistä asian kanssa? Kontrasti oli melkoisen suuri edelläni sipsutteleviin venäläisiin neitoihin, joiden kengillä mä en ainakaan olisi tykännyt hyppiä psykesalissa. :D Ovihenkilökunta oli parasta, portaissa seisoskelevat järjestysmiehet kunnioitusta herättäviä ja narikan eläväiset asiallisia. Vähän kuumotti jättää reppua sisältöineen narikkaan, siellä kun oli koko viikonlopun toimiin varattuna tavaraa joiden häviäminen olisi tehnyt liian ison loven lompakkoon. Onneksi bileistä poistuessa aiheesta kuumottelut osoittautui täysin turhaksi.

Ennen musiikkiin pääsemistä tuli esiteltyä vielä laukun sisältöä järjestysmiehille. Tässä vaiheessa voisi varmaan sanoa, että harvinaisen asiallista henkilökuntaa. Kaikki.

Päästyäni vihdoin paikalle kävelin kaikki salit läpi ja palasin siihen ensimmäiseen jonka tsekkasin. Kuuntelemaan midi miliztä! Enkä koko loppuillan aikana sitten enää edes päätynyt muille tanssilattioille. *plur* Oli koko ajan juuri sopivasti tilaa tanssia ja basso tuntui rintalastassa. Vj heitti muuten ajoittain aika häiriintynyttä settiä. Valot oli tosi jees, eikä mulle jäänyt mieleen että olisi ollut liian valoisaa? Pikemminkin juuri sopivaa. AAAAAA Valon lapsi mä oon.

Juomat oli ihan sopivan hintaisia. Alkoholia ei ainakaan yhtään halvemmaksi. Yritin hetken panostaa baaritiskille hakeutumiseen, mutta fiilikset jonottamisen suhteen menivät viimeistään siinä vaiheessa kun kolmannen kerran joku tukevaan humalaan hakeutunut liimautuu perseeseen kiinni sillä varjolla, että on kiire saada lisää juomaa. Vedin sitten illan selvinpäin. Mikäs siinä tanssiessa, juomasta olisi ollut vain haittaa. :D Pitäisköhän sitä taas alkaa oikeasti reivaamaan muulloinkin kuin kerran puolessa vuodessa?

Jaossa illan plussa ja miinus:

+ sille miespuoliselle henkilölle, joka kysyit saako kuvata ennen kuin otit kuvan. no et saanut, häh hähhää, mutta en joka tapauksessa halunnut kuvattavaksesi luvalla tai ilman. kiitos suoraselkäisyydestä.

- KUNNOLLISEN CHILLOUTIN PUUTTUMINEN (no joo joo, olihan siellä se lounge, mutta.... valivali. pitäis varmaan alkaa taas itse nousemaan barrikaidelle chillien puolesta.)


Mulla oli kivaa.
Hyvät bileet. Tanssin läsnäoloajastani yli puolet.
Ja te illan sankarit, joiden seurasta sain nauttia - kiitos. Tiedätte keitä olette. :)

--
sound in - pleasure out

toma

Posts: 2,009

#452 • • toma Tototoototo

kouma, 5.4.2006 20:57:
Pitäisköhän sitä taas alkaa oikeasti reivaamaan muulloinkin kuin kerran puolessa vuodessa?


Kyllä vain.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Fyrisch

Posts: 4,525

#453 • • Fyrisch

kouma, 5.4.2006 20:57:
Mielenkiintoista kuinka ristiriitaista palautetta tänne on tullut .. joitakin palautteita lukiessa tulee tosiaan mieleen, että ollaanko me samoissa bileissä oltukaan.



Samaa mäki oon hekotellu :)


Edelleen peukalo pystys, kiitos järkkäreille näistä kemuista! *piis* & *sydän*
HOUSENATION

Posts: 296

#454 • • HOUSENATION

Fyraett, 5.4.2006 21:13:
---
kouma, 5.4.2006 20:57:
Mielenkiintoista kuinka ristiriitaista palautetta tänne on tullut .. joitakin palautteita lukiessa tulee tosiaan mieleen, että ollaanko me samoissa bileissä oltukaan.

---


Samaa mäki oon hekotellu :)



Mekin "mielenkiinnolla" seuraamme sitä. Siihen on varmaan syynsä ;)
Perjantaina sitten meidän oman palautteen vuoro kuten jo aiemmin tuli todettua.
Avatar
#455 • • ikj Guest
jep jep erittäin mainiot kekkerit. thänks :)(: psy puolella viihty hyvin, midimilzin & kox boxin livet oli kyl aika kovaa kamaa! armaniki tykitti myös aika <3. harmi vaa et siel ei jengi oikee viihtynyt enää loppu illast.
MushiNico

Posts: 64

#456 • • Edited MushiNico -electrical engineering-

HQ, 5.4.2006 20:06:

---


Järjestäjänä toivomme nyt että nämä disautus ja kökköpuheet jätetään jonnekin muualle kuin itse tapahtuman palautetopiikkiin. Ketään ei ole raiskattu tapahtumassa.

Jos ei pidä tapahtumasta ja sen järjestäjistä, tai on sitä mieltä että kaikki oli vinossa ja päin persettä hoidettu, siitä voi vapaasti avautua, ja jokainen voi käyttää omaa tervettä järkeänsä sellaisten kirjoituksien suodattamisessa ja lukemisessa. Mutta tällaiset 12- vuotiaan tasoiset hömppätekstit eivät kuulu todellakaan tänne.

Näitä kirjoittajia ja tekstejä kun lähtee seuraamaan pian huomaa, että jäljet johtavat sylttytehtaille ja ennenkin on pistetty omiaan näihin palautteisiin...

Jos taas tämä on läppä, niin erittäin huono sellainen. Jatkakaa sitä "Tunkio"-osastolla minne se kuuluukin.

Kiitos,
Housenation



siis mitä vittua mulle nyt ruvetaan urputtaan! mä vaan luin nimenomaan tuolta toiselta puolelta että näin oli käynyt! kai mä nyt itekkin ihmettelin ja siksi myös kysyin täältä! turhaan siitä on ruveta mussuttaa! HQ voi tunkea ne 12-vuotiaan hömppäpuheet ihan minne huvittaa sillä tää jätä on kaukana 12 vuotiaasta ja jos kysyy jotain täällä niin en usko sitä 12 vuotiaan puheiksi. itse sanoinkin että "..oon ollu varmaan jossain toisissa bileissä.." koska mun mielestä siellä ei tapahtunut yhtään mitään pahaa. joten jatkakaa vaan heti vittuilua ja syylllistämistä ja 12 vuotiaaks leimaamista ni tekee mieli tulla ens bileisiinki! kuhan te saatte vaan rahanne eikö niin.... vittu noita asenteita taas...*hmph*


edit: ja missä ne laserit oli?? onko turussa yhtämonta*hmph*

--
-I See Myself Infected -

Avatar
#459 • • Annakins Guest

UzU, 5.4.2006 00:25:
---
Individual, 4.4.2006 23:01:
---
Juhgu, 4.4.2006 22:52:
Ei muuten vielä selvinnyt - mikä logiikka siinä vesipullojen korkkien poistamisessa oli?

---

Joo ei mullekaan. Veikkaanpa, että se on yksi niitä elämän suuria mysteerejä jotka eivät koskaan selviä. Oliskohan tähän jollain ravintola-alan ihmisellä tyhjentävä selitys? Koska jossain klubeissa ja ravintoissa ne korkit otetaan pois ja jossain taas ei.

---


Mieleeni tulee kaksi juttua.

2) korkkia ei anneta mukaan, jotta pullojen täyttäminen vessassa yms vähenisi.

Epäilen vaihtoehtoa 2. Itse pidän tyhmänä sitä ettei korkkia saa mukaan, mutta eipä ole ainoa asia tässä maailmassa mikä ei toimi mun järjen mukaan :D



Eihän sillä, onko pullossa korkki vai ei, ole mitään tekemistä pullon täyttämisen kanssa vessassa! Ihan samalla tavalla se ostettukin vesi loiskii sieltä ulos kuin vessassa täytetty...
Anselmi

Posts: 2,578

#460 • • Anselmi And sell me

Annakins, 6.4.2006 10:49:
---
UzU, 5.4.2006 00:25:
---
Individual, 4.4.2006 23:01:
---
Juhgu, 4.4.2006 22:52:
Ei muuten vielä selvinnyt - mikä logiikka siinä vesipullojen korkkien poistamisessa oli?

---

Joo ei mullekaan. Veikkaanpa, että se on yksi niitä elämän suuria mysteerejä jotka eivät koskaan selviä. Oliskohan tähän jollain ravintola-alan ihmisellä tyhjentävä selitys? Koska jossain klubeissa ja ravintoissa ne korkit otetaan pois ja jossain taas ei.

---


Mieleeni tulee kaksi juttua.

2) korkkia ei anneta mukaan, jotta pullojen täyttäminen vessassa yms vähenisi.

Epäilen vaihtoehtoa 2. Itse pidän tyhmänä sitä ettei korkkia saa mukaan, mutta eipä ole ainoa asia tässä maailmassa mikä ei toimi mun järjen mukaan :D

---


Eihän sillä, onko pullossa korkki vai ei, ole mitään tekemistä pullon täyttämisen kanssa vessassa! Ihan samalla tavalla se ostettukin vesi loiskii sieltä ulos kuin vessassa täytetty...


Saattoi olla että ne epäili et joku saattaa sillä korkilla täyttää sen pullon*nauru*

--
sen pituinen se