Ja mä en valita!
Oli NIIIIIN ihanaa olla takaisin Suomessa ja kotoisissa bileissä, kun perjantai-ilta meni tech-trancen tahdissa Oslolaisella klubilla, mutta eihyvätavaton, ei ne siellä tajua, että mitä on kunnon klubittaminen! Kyllä täällä vaan osataan!
Tosin olin niin finaalissa, että en muista hölönpölöä koko kaapelinbileistä, tai missä salissa oli kukakin soittamassa... Sen verran sitä tuli kahmaistua siideriä sun muuta hirmuisen univelan päälle, mutta kyllä sitä vanhakin jaksaa ja viihtyy, kun on aihetta! Ja onneksi mä jotenkuten saavuin kuin saavuinkin paikalle. Hyvä niin, eli kivaa oli. Kun kerran aamuun saakka jaksoin painaa täysillä
Eli suuri Kiitos järkkäreille! Rahaa paloi, mutta ainahan se johonkin menee. En mä tässä nyt enää ala mitään vaihtoehtoiskustannuksen optimaalisuutta itkemään! Eihän sitä edes voikaan! Vaikkakin jonkun mielestä sellaseen on tarvetta -ainakin tän topicin alla? Kuulkaas, aika kultaa muistot
Jos ei joku ollut tyytyväinen rahansa vastineeseen, niin sitä tapahtuu meille kaikille, ja tulee tapahtumaan, vaikkei tässä nyt mitään farkkuja oltu ostamassa.
Mutta KIITOS bileistä!
Ja kiitos Marjanpoimija seurasta