HOUSENATION:X THE LEGACY Kaapelitehdas 1.4. timetable & updates

506 posts, 26 pages, 121,081 views

kakku111

#101 • • kakku111 pikku pioneeri

MaaKoz, 2.3.2006 14:08:
---
kakku111, 2.3.2006 14:05:
no kun se tuolla huomaa kuin kivoja ihmisiä bileissä liikkuu ni ei sitä saa enään pois niistä *jiihaa* *tanssittel*

---

No toivottavasti ette sit törmää tähän känniurpoääliöön *nauru* voi siskosi saada elinikäiset traumat täntyylisiin bileisiin *peace*

se on viettänyt 20 vuotta elämästään mun kanssa niin ei taida ihan helposti traumoja saada *nauru* voisin jopa veikata että se vaan kysyy voiko känniurpoääliön seuraan liittyä *jiihaa*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Individual

#102 • • Individual HYPNO!
Näitä kyllä odottaa, eikä vähiten siksi, että näkee miten se Merikaapelihallin jakaminen kahteen oikein onnistuu. Tai siis onnistuuhan se varmasti, mutta minkälainen se järjestely tulee olemaan.
Lauri

#103 • • Lauri Devoted
Mutta mitä tarkoittaa tuo exclusive Proteuksen tai Orkidean kohdalla? *täh*
jivamukti

#104 • • jivamukti

Lauri, 8.3.2006 08:56:
Mutta mitä tarkoittaa tuo exclusive Proteuksen tai Orkidean kohdalla? *täh*

Tavanomaista hypeä jota ei kannata ottaa liian vakavasti?

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

hrdkvr

#107 • • hrdkvr KURGO

nuance, 21.2.2006 13:40:
Mä tarjoilen täällä semmosen suhteellisen eksklusiivisen loungejunkkasetin. *nalle*

w00t

kai nyt ees pari intenttii ja noisiaa eksyy kehiin kans??

--
-keep it hard-

hrdkvr

#108 • • hrdkvr KURGO
tomcraftin dj setit on sit ihan eri luokkaa kun sen omatekeleet..

mul on pari sen settiä ja tosi asiallista kamaa vissiin luvassa, jos ei ole suuntaustaan muuttanut..
se sotkee paljon sitä omaa electro/braksia, technoa ja vähän kiksupolkkaakin

--
-keep it hard-

nuance

#109 • • nuance cov ops, combat, sunrise

hardikaveri, 8.3.2006 11:42:
w00t

Ei varmaan tällä kertaa, saattas mennä jengillä GT:t väärään kurkkuun. Tota Covert Ops -meininkiä ja ehkä jotain dubimpaa luvassa.
hrdkvr

#110 • • hrdkvr KURGO

nuance, 8.3.2006 11:46:
---
hardikaveri, 8.3.2006 11:42:
w00t

---

Ei varmaan tällä kertaa, saattas mennä jengillä GT:t väärään kurkkuun. Tota Covert Ops -meininkiä ja ehkä jotain dubimpaa luvassa.

no voi paska..

nyt sä teet tän vähän vaikeaksi..

kun rahat on remontin takia kortilla niin jouduttiin tekee valinta.. fresh vai hn..
ja kun sun nimi kukkoili tuolla niin valinta oli selvä..

nyt pitää harkita uudelleen

--
-keep it hard-

nuance

#111 • • nuance cov ops, combat, sunrise

hardikaveri, 8.3.2006 11:47:
no voi paska..

kun rahat on remontin takia kortilla niin jouduttiin tekee valinta.. fresh vai hn..

Dude! Rankka rinnastus :D

Kyl mä oisin mielummin itekin soittanu vaikka Tunnel Clubin stagella mut ihan jees et välillä pääsee tota kesympääkin soundia vispaamaan.
hrdkvr

#112 • • hrdkvr KURGO

nuance, 8.3.2006 11:48:
---
hardikaveri, 8.3.2006 11:47:
no voi paska..

---

Dude! Rankka rinnastus :D

.

no onhan tossa noita muitakin nimiä :D

--
-keep it hard-

wiwi

#114 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tänne on mitä ilmeisemmin pakko lähteä. Koulukin juuri sopivasti ohi just sillon*jiihaa* Vähän käy opiskelijan lompakon päälle mutta ei varmasti ole liikaa näistä kemuista. Maksoinhan sentään 30 bileistä, joista en muista mitään. *blush*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Verano

#115 • • Verano Merituuli

Individual, 8.3.2006 11:36:
Oliskohan mitään tietoa missä noi aamut on? Veikkauksia, anyone? Rohkeesti vaan, rouva sieltä yläriviltä. Okei...*justjoo*

Mä oon täs alarivil, mut kuulin huhuu, et nää ois metsäaamut. Tietty UG, kokoontuminen paikassa joka ilmoitetaan itse bileissä. Omat lumilapiot mukaan.
Verano

#117 • • Verano Merituuli

nuance, 8.3.2006 12:11:
---
Verano, 8.3.2006 12:09:
Mä oon täs alarivil, mut kuulin huhuu, et nää ois metsäaamut. Tietty UG, kokoontuminen paikassa joka ilmoitetaan itse bileissä. Omat lumilapiot mukaan.

---

Metsäaamut? 1.4?

TERVE.

Tää on ihan uusi aamubileformaatti, ostettu Kanadasta ja nyt ekana Pohjoismaista juuri Suomessa.
Individual

#118 • • Individual HYPNO!

Verano, 8.3.2006 12:14:
---
nuance, 8.3.2006 12:11:
---
Verano, 8.3.2006 12:09:

---

Metsäaamut? 1.4?

TERVE.

---

Tää on ihan uusi aamubileformaatti, ostettu Kanadasta ja nyt ekana Pohjoismaista juuri Suomessa.

Sedu alkaa kuulemma järkkäämään metsäbileitä ja kohta mitään muita metsiä ei järkätä paitsi Sedun järkkäämiä. *pepsodent*
nuance

#119 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Verano, 8.3.2006 12:14:

Reivaa kuin HIRVI. Tai hirvien kanssa. Älä kuse talviunta nukkuvan mesikämmenen niskaan.
Verano

#120 • • Verano Merituuli

Individual, 8.3.2006 12:18:

---

Sedu alkaa kuulemma järkkäämään metsäbileitä ja kohta mitään muita metsiä ei järkätä paitsi Sedun järkkäämiä. *pepsodent*

Joo ja sit ne metsät kasketaan aina parin kuukauden päästä *joo*