ZEN: Solstice 15.12.2005 @ helsinki

26 posts, 2 pages, 3,478 views

thursday zen

Posts: 64

#1 • • Edited thursday zen
[iso]ZEN: Solstice[/iso]

Lineup:

Fine (Solstice)
De La Rocha (Quality Time, Setelipinkka)
Milla Lehto (Pussy Club, BreakThatHouse)


Zen opettaa sinulle: hyvää soundia, halvat hanatuotteet (2e koko illan), vieläkin halvemman happyhourin, taagia meininkiä ja ilmaisen sisäänpääsyn!

Tule siis mukaan...
_______________________________________

15.12.2005 Zen: Solstice

Time: 21-04
Agelimit: K-18
Price: FREE

Lights: J² (Solstice)

Beer, Sider & Lonkero 2e ALLNIGHT LONG!

Happyhour 21:00-22:00: Beer, Sider & Lonkero 0,5e!

Club Volume,
Pohjoinen rautatiekatu 21B, Helsinki
noena

Posts: 3,138

#2 • • noena first breath after coma
Täällä*sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#3 • • sapeli jokukukamikä?
Uuuuh, halvat juomat, hyvä seura ja muikeeta housea *heiii* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!*pepsodent*

Viime Zeneissä pukeuduttiin mauttomasti ja hassusti, näissä Zeneissä laitetaan toinen ääripää.
Miehet kaivakaa pukunne ja naiset ykkösvaatteene, kimaletta ja glamouria, korkkareita ja skumppaa ja sikareita.. Nyt juhlitaan ykkösissä *joo*

Tästä tuleekin kiva iltama kun aattelin laittaa korkkarit senkin uhalla että on polvi paskana.Ainakin siksi aikaa kun on itte bileissä.. *hihu* Mitä ei tekis Zenien takia *sydän*


*hihu*
Yunie

Posts: 214

#5 • • Yunie

UnityF, 9.12.2005 22:39:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!*pepsodent*

Viime Zeneissä pukeuduttiin mauttomasti ja hassusti, näissä Zeneissä laitetaan toinen ääripää.
Miehet kaivakaa pukunne ja naiset ykkösvaatteene, kimaletta ja glamouria, korkkareita ja skumppaa ja sikareita.. Nyt juhlitaan ykkösissä *joo*

Tästä tuleekin kiva iltama kun aattelin laittaa korkkarit senkin uhalla että on polvi paskana.Ainakin siksi aikaa kun on itte bileissä.. *hihu* Mitä ei tekis Zenien takia *sydän*


*hihu*



Jaaha. Mitä ykkösiä mun kaapista muka löytyy *nauru* Suoraan sanottuna ei mitään *grr* Kaikki hävii johonki tai sit mulla vaan ei ole ollukaan sellasia *pepsodent*, koska en käytä niitä koskaan. Korkkarit kyl löytyy hikiseen ku ostin ne viikko sit *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä en kyl taida edes omistaa samantyyppisiä "ykkös vaatteita" Kun mitä täällä kaivataan, mutta yritetään *hihu* Taloo kyl tullaan kuuntelee ehdottomasti *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anton fine

Posts: 1,359

#7 • • anton fine myspace.com/finethedj

Steven Hoaks, 10.12.2005 02:14:
Mä en kyl taida edes omistaa samantyyppisiä "ykkös vaatteita" Kun mitä täällä kaivataan,



mut sä ootki vähän pummi :D

mun puolesta semmosta että jonkunverran pumppua tulee, jos jengi jaksaa! electro shit
sts

Posts: 7,969

#8 • • sts Sama pyynti aitta!

fine, 10.12.2005 11:31:
mun puolesta semmosta että jonkunverran pumppua tulee, jos jengi jaksaa! electro shit



I Love it when you talk dirty to me...
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
onkohan täällä mahollista kuulla.. setelipinkka.. setelipinkka.. *tanssittel*


*vink**vink**vink**vink**vink*
Yunie

Posts: 214

#10 • • Yunie
joo ei. Tavis vaatteet laitan päälle. Niin ei turhaan stressaa mitään. Anteeks olen vähän tylsä *uuh* Ikä alkaa jo nyt painaa *justjoo*
Aidan

Posts: 1,524

#11 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Soitto ajat olis kiva! *vink*

--
Hammer Zeit!

thursday zen

Posts: 64

#12 • • thursday zen
21.00-23.00: Milla Lehto
23.00-01.15: De La Rocha
01.15-_END: Fine
Kirtar

Posts: 771

#13 • • Kirtar

UnityF, 9.12.2005 22:39:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!*pepsodent*

Viime Zeneissä pukeuduttiin mauttomasti ja hassusti, näissä Zeneissä laitetaan toinen ääripää.
Miehet kaivakaa pukunne ja naiset ykkösvaatteene, kimaletta ja glamouria, korkkareita ja skumppaa ja sikareita.. Nyt juhlitaan ykkösissä *joo*

Tästä tuleekin kiva iltama kun aattelin laittaa korkkarit senkin uhalla että on polvi paskana.Ainakin siksi aikaa kun on itte bileissä.. *hihu* Mitä ei tekis Zenien takia *sydän*


*hihu*





oon imussa *vink* pitäs varmaa se edellisen Zenin mauttomin asu topic tehä, kehtaakohan sitä ihan yleiselle foorumille? :)

--
asdaf?

UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se

Kirtar, 13.12.2005 19:12:
oon imussa *vink* pitäs varmaa se edellisen Zenin mauttomin asu topic tehä, kehtaakohan sitä ihan yleiselle foorumille? :)



ainaskin johonkin meijän ryhmikseen jos ei muuta *plur*





ihanaa Milla soittaa ekana niin miekin kerkiin kuulla ennen kuin vika bussi lähtee kotiin... Tai sitten oon loppuun asti ja meen ekalla bussilla hmm... *hih*

Jos täällä ei nyt ihan ryyppäis vai ottais sillee kohtuudella.. *justjoo* *nauru*
Yunie

Posts: 214

#15 • • Yunie
Pitäsköhän laittaa edes korkokengät jalkaan *ding* Ei kumminkaan tanssita niin ne vois laittaa jalkaan. Muuten normaalit vaatteet *justjoo*
pirpeli

Posts: 5,533

#17 • • pirpeli

UnityF, 9.12.2005 22:39:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!*pepsodent*

Viime Zeneissä pukeuduttiin mauttomasti ja hassusti, näissä Zeneissä laitetaan toinen ääripää.
Miehet kaivakaa pukunne ja naiset ykkösvaatteene, kimaletta ja glamouria, korkkareita ja skumppaa ja sikareita.. Nyt juhlitaan ykkösissä *joo*

Tästä tuleekin kiva iltama kun aattelin laittaa korkkarit senkin uhalla että on polvi paskana.Ainakin siksi aikaa kun on itte bileissä.. *hihu* Mitä ei tekis Zenien takia *sydän*


*hihu*



Mä en kyllä lähtis leikkimään korkkareilla, jos on polvi paskana...Sitte ei taas naurata, jos se menee uudestaan.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-