Missä kuussa olet syntynyt?

230 posts, 12 pages, 130,437 views

Freja

Posts: 8,774

#221 • • Freja Sihteeri

Norb, 18.9.2007 14:44:
Mua ärsyttää kun noita kk. ei ole voitu pistää järjestykseen. Tammikuussa syntynyt eli niinsanottuja juhannus vahinkoja *nauru*



No ku joskus sai vaa gallupiin 10 vaihtoehtoa. Sillon jäi parit kuukaudet pois, ja ny vasta sitte lisätty myöhemmin ne poisjääneet :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

creepybunny

Posts: 21

#222 • • creepybunny
Joulu- ja elokuun lapset tykkää klubittaa enite. *hih*

--
tekotaiteelliset pellet jokka ei diggaa mun iskulinjaa voi jäädä himaan irkkaan.

sadesola

Posts: 409

#223 • • sadesola Kettu mikä kettu
Minun syntymäpäivänäni on maassa
leskenlehtiä ja lumisemmilla seuduilla
puroja.

Huhtikuu on ainoa kuukausi, joka
aloitetaan kusettamalla muita,
hyväntahtoisesti mutta vimmalla.

Mainiota aikaa. *joo*

--
KABOOM!

Aune-mummo

Posts: 543

#224 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
touko
¡ Previous post a few years ago !
Sephiroth

Posts: 42

#225 • • Sephiroth One Winged Angel
En ole syntynyt kuussa vaan Maassa! *joo*
Jago

Posts: 4,039

#227 • • Jago un-trained monkee
Wow. Sattumalta eksyin tähän topicciin ja iän myötä mun vastaus ei oo muuttunu yhtään. Siinä sen näkee miten vähän ihminen muuttuu oikeesti ajan myötä. Cosmista
*häröil*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Psyerkele

Posts: 42

#228 • • Psyerkele Ambassador
Haha, ensimmäinen ajatus todellakin oli etten ole syntynyt kuussa, ja jos olisin niin olisin syntynyt Titanilla :D Maan kiertolainen on hieman tylsähkö.

--
Unfortunately, no one can be told what The Matrix is. You have to see it for yourself.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#229 • • Aurinkoneiti
heinämaa, elomaa, syysmaa, lokamaa, marrasmaa, joulumaa, tammimaa, helmimaa, maalismaa, huhtimaa, toukomaa ja kesämaa :)
W

Posts: 1,049

#230 • • W
Tämän perusteella näkee hienosti ettei ihmislajilla ole mitään kiima-ajan rippeitä jäljellä, vaikka välillä voisi vannoa toisin, kun seuraa varsinkin nuorempien naisten menoa yökerhoissa. :DDD