Sonic Radio

256 posts, 13 pages, 107,276 views

Eddy Satan

Posts: 722

#181 • • Eddy Satan FAST

domi, 27.7.2006 23:16:
Eddy oli vaihteeksi taas....eddymäisen hyvä...


Te kaikki saatte olla järkyttyneet tai mitä vaan,sanon sen vaan kerran,ihan samaa minkä miksauksen mä laitan,riittä et kirjaudun sisäälle,niin sinä dominik hyökkäät ensimmäisenä ja vedät muut,saat antaa kritiikkiä,mutta vähän sanavarastoo hei käyttöön,ei miksaus suinkaan ollu noi paskaa ku sä väität,ja ehkäpä koht muutki,mutta klubbarille sä saat vittuilla niin paljon ku haluat,mutta älä pilaa mun asiat sivuilla,ja annat semmosen mielikuvan minusta heti ekalla kerralla,onko yksityisasia vai?Tai mikä sua vaibaa,mä soitan nopeudella millä soitan bileissääkiin,ja ihmiset ainakin tykkää siellää,jos se häiritsee sun kotirauhaa älä kuuuntelee,mutta et ala pilaa mun topiicciin muissa siteissa,vaikka katonkiin tän läpi sormia jo kauan ja yrittäisit mielummin,ku kritisoida,tehdä jotain järkevää itse,mulla ei ole ketään vastaa mä en edes koskee tähän sivuun enää,mulle riitti,minkä ikäinen olet,sanko kysyä,onko sulla nainen,suositteleen hoitqaa omat asiat,ja jos kommenttii tulee,niin laitat sen järjestyksessä mitä,miksi missä oli ja mikä vrhe,ja miten sä olisit korjaannu sen,tää oli mun eka keikka radiossa,ja sun mä en odottanut heti pilamassa,sun threadeilla,TRUO EI OLE VITTULU,VAAN PYSYKÄÄ KLUBITUKSESSA MUUTEN SE ASIA NÄYTTÄ JO HENKILÖKOHTAISELTA,JA EI AINOASTAAN MUN MIELESTÄ,en vastaa tähän se oli viesti dominikille,ja muistaa sanavarastoo,mä voin poistaa nuo postaukset mutta miksi ,kehottaisin vaan esittää asian asiallisesti,thats it domi.
domi

Posts: 7,069

#182 • • Edited domi Työn sankari.

Eddy Satan, 27.7.2006 23:43:
---
blablabla.


Oli henkilökohtaista tai ei, niin mua vituttaa se, että sä pilaat biisit överipitchauksillas. Mä jo ajattelin alussa et "oho, onko tää oikeesti oppinut jotain", mut ei. Puolenvälin kohilla sitten potkasit kiveksiin ja aloit taas vetämään tuttuun perseilytyyliin. TAJUA NYT JO SE ETTÄ NIIHI 200BPM-NOPEUKSIIN ON OMAT TYYLIT. Persoonallinen voi olla monella lailla, vaikka sillä, et opettelee kirjoittamaan ennenkuin alkaa avautumaan foorumilla. Ja silläkin, että opettelee asiallisen soittamisen. Ei vedä yli ja pysyy rajoissa.

Mä en tiedä ketään, kuka saa kiksejä sun seteistä. Ehkä sä ite, ehkä et. En tiiä. Mut rakentavana kommenttina, LOPETA TUO. Sä tiiät mikä maine sulla on, ja varmaan haluat iteki sen paremmaksi. Ja ainoa keino, millä sä sen saat paremmaksi, on ottaa opikseen kommenteista mitä sulle on tullut.

Viime setissä syytit levareita, mikä on nyt syypää? Kenties paska mikseri? Ootko ikinä ajatellut et syy huonoihin setteihisi voisi olla just sussa itessäsi? Ehkä ne menee pillerihuuruissa oleville läpi, joilla ei muutenkaan kulje sillä hetkellä korvien välissä kuin osa hiihtoputkea. Ja kyllä, mä tuun jatkamaan tätä, niin kauan kuin on tarve, ja niin monella foorumilla, kuin on tarve. Ota nyt järki käteen ja tee asialle jotain.

EDIT: huomatkaa, olin asiallinen.
Eddy Satan

Posts: 722

#183 • • Eddy Satan FAST

domi, 28.7.2006 00:19:
---
Eddy Satan, 27.7.2006 23:43:
---
blablabla.

---

Oli henkilökohtaista tai ei, niin mua vituttaa se, että sä pilaat biisit överipitchauksillas. Mä jo ajattelin alussa et "oho, onko tää oikeesti oppinut jotain", mut ei. Puolenvälin kohilla sitten potkasit kiveksiin ja aloit taas vetämään tuttuun perseilytyyliin. TAJUA NYT JO SE ETTÄ NIIHI 200BPM-NOPEUKSIIN ON OMAT TYYLIT. Persoonallinen voi olla monella lailla, vaikka sillä, et opettelee kirjoittamaan ennenkuin alkaa avautumaan foorumilla. Ja silläkin, että opettelee asiallisen soittamisen. Ei vedä yli ja pysyy rajoissa.

Mä en tiedä ketään, kuka saa kiksejä sun seteistä. Ehkä sä ite, ehkä et. En tiiä. Mut rakentavana kommenttina, LOPETA TUO. Sä tiiät mikä maine sulla on, ja varmaan haluat iteki sen paremmaksi. Ja ainoa keino, millä sä sen saat paremmaksi, on ottaa opikseen kommenteista mitä sulle on tullut.

Viime setissä syytit levareita, mikä on nyt syypää? Kenties paska mikseri? Ootko ikinä ajatellut et syy huonoihin setteihisi voisi olla just sussa itessäsi? Ehkä ne menee pillerihuuruissa oleville läpi, joilla ei muutenkaan kulje sillä hetkellä korvien välissä kuin osa hiihtoputkea. Ja kyllä, mä tuun jatkamaan tätä, niin kauan kuin on tarve, ja niin monella foorumilla, kuin on tarve. Ota nyt järki käteen ja tee asialle jotain.

EDIT: huomatkaa, olin asiallinen.




blablablabla
Mä olen melkein 30 mies,eläänny vaikeanneämän,dj homma on mulle 1 kaikesta tärkein,nopeus mitä kuulit tänään,vedin tarkoituksella,näyttääksesni moderaattosille mimmonen tyyli esittää biiseja MULLA ON,KIKKOJ JA BACKSPINNING,SEKÄ LENNOSSA VAIHTELEVAT LEVYT,offcorse tämä onki oleminen dj,ja näyttää taitoo,koska dj;nä oleminen on melkein samaa ku muusikko,siellä taidellaan kuka miten osaakiin vinyyleillä,taas discojockej on asia erikseen,käy onnellassa,missä dj seisoo ksen salia kukaan ei edes huomaa sitä ja vaihtele biisistä toiseen,onko yoi hauskaa,onko toi taidetta,jamielipiteitä minuun suhteen on paljon,varsinkin ulkomaalainen ylesö arvostaa minua,rohkeudessa vastata teille,ja ottaa kaikki syyt niskoilleeni,ja mennä vaan eteenpäin,suomalaiset artistit tajuavat mut aika monet jopa arvostavat,mä osaan soittaa perus tyyliin ku alussa ilman kikkoja hienoot vaihdot ei mitään extremeelista ja henkeä nostavaa,jotain omaaa,olen tehnyt sen jo tarpeeksi pitkään,olen itse muusikko ja nyt aloin tekee myös konemusiikkia,mutta 1kk aikana parempi gu psy techno ei tullu,vaikka mulla on suunnittelmat ja te näette sen tulokseen kohti puoliin,jos et huomaannu Hard bileet ovat kuoleemassa suomessa,paikkoja vidään jaloista alta,ja viellä tärkeä varoitus sulle,älä puhuu mun vetäneen mitään huumeitä,tyhjästä päästä,sä saat muut uskomaan niin sen mä uskon,mutta samalla nätäät typeryytteesi,mitkä huumet,ja koska mä olen niitä vetäänny,nuo puheet sä litle bit lol undertud.joten lue mun kommentini,jos sua ei kiinnostaa mun miksaukset,pliis säästä ittees ja mun hermot,koska nyt sä teit tosi paskamaisesti,eka vastaus ja myös sivulla missä en toivoonnu sinua ainakinolevan,koskee mun osattomuuttaa ja päihteidenkäyttöä,mitkä eivät pitää paikkaansa,joten poistaa sen tai ten sen puolestasi,ja kirjoita EXACLY MIKÄ KOHTA MIKSAUKSESTA EI UPPONUT,ANNA EUVOOO,JOS YMMÄRRÄT MUSIIKKISTA JOTAIN,MUTTA EI TOLLE.Ja kehottaisin unohtaa minua,äläkä kiusaa mua sun postauksilla,VARSINKIN radiossa mihin sulla ei ole mitään virkaa,pysy klubituksessa,kaikki älykkäät ihmiset käyttää tätä saittioa vähemmän ja vähemmän,just syynä joukko alistus yhtä vastaa,me venäläiset pysytään yhdessä ja monet suomalaiset kuuluvat piireihimme,ja ne tykkää FAST klubista ja musiikkista,nää kommentitmua vastaan tuli ei edes fetish ihmisiltä,vaan,joltain kaukan Nrg;eestä asuvilta,ok moriens,ja mieti seuraavan kerran 100 kertaa ennen ku kirjoitat,ja muilla saiteila sun kommentit tuohoon tyylin eivät ole tervetulleet.
antonsonin

Posts: 2,712

#184 • • antonsonin laserpoint.

Eddy Satan, 28.7.2006 01:36:
äläkä kiusaa mua sun postauksilla,VARSINKIN radiossa mihin sulla ei ole mitään virkaa,pysy k



Anteeksi eddy että huomautan.

Mutta radio mihin kyseisellä henkilöllä ei ole mitään virkaa = Sonic radio taitaa pyöriä domin servereillä...

*hymy**piis*
TuomasJ

Posts: 106

#186 • • TuomasJ
tyhmää mollatta toisia jokainen on sellainen ku on :)
Eddy Satan

Posts: 722

#187 • • Eddy Satan FAST
oikein,ainoastaan tyhmää on sekoittua toisten asioihiin,syystä tiedä mistä
TuomasJ

Posts: 106

#188 • • TuomasJ
eikös se sitäpaitti oo sama kenen servereillä se radioo pyörii eiköhän sen Hollannin Joni ton homman takana eniten oo ? vai olenko väärässä ?
antonsonin

Posts: 2,712

#189 • • antonsonin laserpoint.

d-cise, 28.7.2006 02:10:
eikös se sitäpaitti oo sama kenen servereillä se radioo pyörii eiköhän sen Hollannin Joni ton homman takana eniten oo ? vai olenko väärässä ?



Kyllä se on ihan sama kenen servereillä se pyörii mutta tässä väitettiin että servereiden omistajalla ei ole mitään virkaa tuonne radion sivuille :)
TuomasJ

Posts: 106

#190 • • TuomasJ
no ei tietenkään oo :D
domi

Posts: 7,069

#191 • • Edited domi Työn sankari.
Lainaan nyt lause kerrallaan, niin ehkä sä nyt tajuat mitä ajan takaa.

Eddy Satan, 28.7.2006 01:36:
---

blablablabla
Mä olen melkein 30 mies,eläänny vaikeanneämän,


Ja tää liittyy mihin? ant1 on alle 18 ja se miksaa paremmin mitä sinä. Että se siitä ikäkysymyksestä.


dj homma on mulle 1 kaikesta tärkein,nopeus mitä kuulit tänään,vedin tarkoituksella,


Miksi pitää vetää tarkoituksella setti päin seiniä? Miksi pitää pitchata biisit pilalle? Ootko ikinä kysynyt artisteilta mielipidettä siitä, mitä ne tykkää siitä, miten soitat biisejä?


näyttääksesni moderaattosille mimmonen tyyli esittää biiseja MULLA ON,KIKKOJ JA BACKSPINNING,SEKÄ LENNOSSA VAIHTELEVAT LEVYT,


Ainakin yksi moderaattori toi selkeästi esille sen, että sun tyylisi on perseestä. Ja mitä tää "lennossa vaihtelevat levyt" tarkoittaa? Heität levyjä ilmaan ja toivot et ne tulee lautaselle oikeinpäin?


offcorse tämä onki oleminen dj,ja näyttää taitoo,koska dj;nä oleminen on melkein samaa ku muusikko,siellä taidellaan kuka miten osaakiin vinyyleillä,taas discojockej on asia erikseen,käy onnellassa,missä dj seisoo ksen salia kukaan ei edes huomaa sitä ja vaihtele biisistä toiseen,onko yoi hauskaa,onko toi taidetta,jamielipiteitä minuun suhteen on paljon,varsinkin ulkomaalainen ylesö arvostaa minua


Tarkoitatko nyt tällä 'ulkomaalaisella yleisöllä' etelä- tai itänaapuriamme, vai onko sulla oikeesti jossain jotain näyttöä siitä, et susta pidetään. Jos on, niin mielelläni kuuntelen niitä. Ja juu, miksaaminenkin on eräs taiteenlaji, tehtiin sitä Onnelassa tai Säteissä. Sä vain et osaa tätä osaa siitä.


,rohkeudessa vastata teille,ja ottaa kaikki syyt niskoilleeni,ja mennä vaan eteenpäin,suomalaiset artistit tajuavat mut aika monet jopa arvostavat,


Ketkä arvostavat? Nimiä tiskiin. Ketkä pitää siitä et pitchaat biisit pilalle?


mä osaan soittaa perus tyyliin ku alussa ilman kikkoja hienoot vaihdot ei mitään extremeelista ja henkeä nostavaa,jotain omaaa,olen tehnyt sen jo tarpeeksi pitkään,olen itse muusikko ja nyt aloin tekee myös konemusiikkia,mutta 1kk aikana parempi gu psy techno ei tullu,vaikka mulla on suunnittelmat ja te näette sen tulokseen kohti puoliin,jos et huomaannu Hard bileet ovat kuoleemassa suomessa,paikkoja vidään jaloista alta,


Olen huomannut että paikat menee alta, ja sun FAST-clubin joulukuiset bileet ei ainakaan auttaneet luomaan positiivista kuvaa hard-bileistä.


ja viellä tärkeä varoitus sulle,älä puhuu mun vetäneen mitään huumeitä,tyhjästä päästä,sä saat muut uskomaan niin sen mä uskon,mutta samalla nätäät typeryytteesi,mitkä huumet,ja koska mä olen niitä vetäänny,nuo puheet sä litle bit lol undertud.


Missään vaiheessa en ole nimennyt ketään tarkasti käyttäjäksi, mutta eiköhän kaikki pysty luomaan täällä oman kuvansa siitä, kuka käyttää ja kuka ei. Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa, that's it.


joten lue mun kommentini,jos sua ei kiinnostaa mun miksaukset,pliis säästä ittees ja mun hermot,koska nyt sä teit tosi paskamaisesti,eka vastaus ja myös sivulla missä en toivoonnu sinua ainakinolevan


Niin. Kukapa olisi arvannut että tuun kommentoimaan sivua, jossa ylläpidän suomalaista relay-serveriä. Ja tottakai mua kiinnostaa sun miksaukset, ja varsinkin se kohta, et opitko sä ikinä mitään?


kirjoita EXACLY MIKÄ KOHTA MIKSAUKSESTA EI UPPONUT,ANNA EUVOOO,JOS YMMÄRRÄT MUSIIKKISTA JOTAIN,MUTTA EI TOLLE.


Olen myös kirjoittanut: ylipitchaus ei uppoa.


Ja kehottaisin unohtaa minua,äläkä kiusaa mua sun postauksilla,VARSINKIN radiossa mihin sulla ei ole mitään virkaa,


Mulla on mielestäni aika suuri osa tossa radiossa :) Ainakin niin kauan kun toi verkkopiuha on ton serverin perässä


pysy klubituksessa,kaikki älykkäät ihmiset käyttää tätä saittioa vähemmän ja vähemmän,just syynä joukko alistus yhtä vastaa,


Kerrohan näistä "älykkäistä" ihmisistä lisää. Ketkä tähän eliittiin kuuluvat?


me venäläiset pysytään yhdessä


Tämä on hieno asia.


ja monet suomalaiset kuuluvat piireihimme,ja ne tykkää FAST klubista ja musiikkista,nää kommentitmua vastaan tuli ei edes fetish ihmisiltä


Mites fetish-ihmiset tähän liittyy? Eikös nyt mennä BDSM:n puolelle? Ja sehän ei liity musiikkiin millään lailla?


,vaan,joltain kaukan Nrg;eestä asuvilta,ok moriens,ja mieti seuraavan kerran 100 kertaa ennen ku kirjoitat,ja muilla saiteila sun kommentit tuohoon tyylin eivät ole tervetulleet.


Missä tää "Nrg" sijaitsee? Voisin sit sanoa et asunko siitä kovinkin kaukana. Ja usko pois, voisin sanoa pahemminkin, et kyllä näitä postauksia mietitään, ihan senkin takia, että saisit näistä selkoa.

Ja D-cise, älä sekaannu asioihin, mistä et tiedä yhtään mitään.

Jatkot tästä sitten offtopic-threadiin, ei tänne.
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999
Sjel

Posts: 371

#192 • • Edited Sjel Apprentice.
Juuri näin, jättebra ja sillee *aplodit*

Aivan loistava keskustelu ja totaalisen hienoa väittelyä verbaalisesti <3
Pikkaisen rupesi jo suunpieliä nykimää hymyn suuntaan, mutta enemmänkin vaan rupesi häiritsemään, että kuinka paljon jengi nahistelee jostain täysin turhanpäiväsestä asiasta mistä eivät tiedä edes mitään. :(

*piis* jatkakaa

edit: pakko kai se on selventää tätäkin eli

asiat joista jengi ei tunnu tietävän mitään on;

LENNOSSA VAIHTELEVAT LEVYT; mitäköhän tuo tarkoittaa, kuuluu myös kastiin "loistavaa väittelyä"

VARSINKIN radiossa mihin sulla ei ole mitään virkaa; niin kauan kun henkilö x pitää yllä relay-servua, on hänellä hyvinkin paljon sananvaltaa

eikös se sitäpaitti oo sama kenen servereillä se radioo pyörii eiköhän sen Hollannin Joni ton homman takana eniten oo ?; sama vastaus kun edellä

dj;nä oleminen on melkein samaa ku muusikko,siellä taidellaan kuka miten osaakiin vinyyleillä,taas discojockej on asia erikseen; taas vaihteeksi niiiin väärin, dj = discjockey. Täysin sama henkilö, sama homma. Kumpikin miksaa ja päättää seuraavan biisin.

--
Will work for bandwith. :)

Jone

Posts: 8,258

#193 • • Jone Archibald Haddock
Voi Jeesus ja kelkkajengi. Tää on taas tätä. Ei mul muuta. *nauru*
Lauri

Posts: 1,051

#194 • • Lauri Devoted

Jone, 28.7.2006 11:48:
Voi Jeesus ja kelkkajengi. Tää on taas tätä. Ei mul muuta. *nauru*




Jep! Mutta ainakin hyvänä mainoksena toimi, koska allekirjoittanut
ajatteli ensimmäistä kertaa että pitänee kuunnella ko. radioo!

Koska Eddyn setti uusintana?
sts

Posts: 7,969

#195 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 27.7.2006 23:43:
-clips-



Eddy ei se nopeus, vaan se että et hallitse edes perus miksaustekniikoita...

Soittaisit vaikka yhden setin kasaan onnistuneilla biitittömillä vaihdoilla, tai biitillisillä mutta vaan vaihtamalla. Jätä kikkailut niin pitkään kunnes osaat soittaa.
sts

Posts: 7,969

#196 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 28.7.2006 01:36:
-clips-



Sä oot niin väärässä.

Ensinnäkin DJ tarkoittaa Diskjockeyta. Toisekseen kyllä baaridj tarvitsee myös taitoa miksaa yhteen mitä epämääräisimpiä biisivalintoja. Kolmanneksi entinen onnelan vakio DJ oli Alex Kunnari (ennen kuin siirtyi Lux:iin).

Nyt voit sitten mies vähän miettiä asiaa uusiksi.
sts

Posts: 7,969

#197 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 28.7.2006 01:36:
-clips-



Jos kerta suomalaiset artistit ja promoottorit tajuavat sut, ja pitävät sua myös hyvänä, miksi sulla ei oo keikkoja omien bileiden ulkopuolella? ;)
sts

Posts: 7,969

#198 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 28.7.2006 01:36:
,mitkä huumet,ja koska mä olen niitä vetäänny



http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33913;pid=464752#464752

postauksesi joka sisältää tekstin

sILLOIN OLIN KÄNNISSÄ JA KAMAA LOPETIN VETÄÄ AIKOJA SITTE,JA SIITÄ ET ALKOHOLI ON KOVEMPAA KU HEROIINI,TARKOITIN ET EI TULEE VÄÄRIYMMÄRRYKSIÄ,LÄÄKÄRIKIRJASSA LUKII ET 2 VUOTTA KÄYTTÄVÄÄ HEROINII,JA 2 VUOTTA KÄYTTÄVÄÄ ALKOHOLIA PÄIVITTÄISELLÄ KÄYTÖLLÄ EI VIIKKPONLOPPUISII,NIIN VERTAILTIIN NIIDE MAKSAT JA HEROINI KÄYTTÄJÄLLÄ SE OLI MELKEIN YLI PUOLEET PAREMMASSA KUNNOSSA KU ALKOHOLISTILLÄ,JA MUUTENKIN EN JAKSAA JAUHAA TÄÄLLÄ SEJN ENEMPÄÄ,JOKAISELLA ON OMA MIELIPIDE,NIIN KIRJOITTAKA VAAN.

Euphoria

Posts: 542

#199 • • Euphoria 4 everyone
Eddy you´re the MAN!
sts

Posts: 7,969

#200 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 28.7.2006 01:36:
fetish ihmisiltä,vaan,joltain kaukan Nrg;eestä asuvilta,ok moriens,ja mieti seuraavan kerran 100 kertaa ennen ku kirjoitat,ja muilla saiteila sun kommentit tuohoon tyylin eivät ole tervetulleet.



Niin dominikh on vain HardNRG.fi ja koshiyoka.biz sivustojen administratori... Ei mitenkään koko heebo liity hard skeneen... Taas sä Eddy puhut vaikka et tiennyt.