WCDJ.ORG presents CLUB FLUSH 4.12.2005 @ helsinki

29 posts, 2 pages, 5,677 views

Tomato

#21 • • Tomato
Jee, kivaa oli, taas *nauru*

En kuullu alkupään soitannoista mitään, koska saavuin paikalle hieman myöhemmin. "Alkuilta" meni kavereiden kanssa juttelemiseen ja nauramiseen. Tytyy myöntää, että kaikilla oli todella lepponen mieli ja sen huomasi *plur*

Lopun soitanta oli kyllä kovaa kuunneltavaa, vaikka ei tullut tampattua läheskään yhtä paljon kuin tavallisesti. Toisaalta ylhäältä valopöydän luota oli kumimuumin kanssa hauska katsoa muiden menoa ja fiilistellä itse siinä sivussa.

Ette kyllä ikinä usko kuinka vaikeaa on yhden avoinaisen pikaruokalan löytäminen olla sunnuntaina tai oikeastaan maanantain pikkutunneilla. Ensiksi Niittykumpuun, jonka pitäisi olla 24h, mutta pahus, kiinnihän se oli. Seuraavaksi mietintään mikä olisi auki. Ei tullut mieleen, joten ajattelin, että käydään katsastamassa Hämeenkylän Mäkki. Ei, kiinnihän sekin oli. Siitä sitten Vihdintietä pitkin keskustaan päin toivoen sieltä löytyvän avoimen ruokapaikan. Lopulta Manskun varrella vanhan jäähallin kohdalla oleva Mäkki osoittautui auki olevaksi *vink*
Tuliupahan tehtyä todellista Helsinki, Espoo, Vantaa sightseeingiä... Mutta ruoka maistui, kun sitä lopulta sai *nauru*
antonsonin

#22 • • antonsonin laserpoint.
Joo :) Ilta tuli ja meni :) kiitokset jengille ketä oli paikalla ja efolle ihan vitun hyvästä setistä :)
Steven Hoaks

#23 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Olipas keikka Rinikin kanssa *hikoil* Heiluin ja tanssit ite dekkien takana niin paljon että nyt sattuu aivan joka paikkaan *poks* Niska varsinkin moshaamisesta aivan rikki *lmao* Kaikki pojat soitti hyvää saundia, mutta Anti yllätti eniten. Jäbä on kehittynyt melkoisesti *joo* Kiitos kaikille *hihu* Kivaa oli ja hauskaa taas riitti *hali* (varsinkin Harry Potheadin kanssa *tirsk*)

Ps: Keikka oli rok *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

RoboMikko

#25 • • RoboMikko
Tosi mahti ilta. Mä tamppasin ja join (vettä) ja tamppasin. Sitten mun piti lähtee ajoissa, kun oli aamulla töitä, mutta jostain syystä en sitten lähtenytkään. Olin ihan loppuun asti. Aamulla vähän kadutti *tirsk*

Musa *sydän* Ja Steven Hoaksille sekä Rinikille *hali* + Kiitos!

--
ND, Pure Spirit!

noena

#26 • • noena first breath after coma

Tomato, 5.12.2005 05:14:
-clips-

ihan tälleen vink vink, rocki mäcki(mansku 53) on 24h auki. aina *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Crazybattery

#28 • • Crazybattery Fruor ergo sum
oli hauska*sydän*ja *känni*